Moet je teleurstellen, hij is wel degelijk al aan de wereld getoond inmiddelsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:42 schreef Klonk het volgende:
de revo is nog niet gepresenteerd, dus plaatjes van de revo hecht ik nog geen waarde aan.
maar als ik nu zou moeten kiezen, ehhmmm, de 360
Kwestie van smaak inderdaad, ik hou wel van die "Halo" erop, net zoals bij de huidige Xbox.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:45 schreef Markster het volgende:
Ik vind die powerknop juist enorm lelijk op de xbox! de rest is wel redelijk tot mooi.
quote:Dimensions: 4 inches wide by 2 inches tall and 0.7 inches thick. Weight: 2.8 ounces (80 paper clips’ worth of weight). Accessories: built-in rechargeable lithium-ion battery; supports standard headphones. Screen: 2-inches, backlit and the “best Game Boy screen ever” with adjustable brightness controls for use indoors or outdoors. Will be released in the upcomming fall
En laat dan van de PS3 in ieder geval die verschrikkelijke geile zwarte zienquote:Op 17-05-2005 @ 20:59 schreef Swetsenegger:
Een zwarte vierkante doosch
Van de 3 nextgens vind ik de PS3 het mooiste mbt design, deze met stip de lelijkste.
De Xbox is weer redelijk klein.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef Jebus het volgende:
Eigenlijk vind ik deze gewoon het mooist![]()
[afbeelding]
Ja het is natuurlijk geen verrassing dat jij de Revo niks vindt, jij kraakt immers alles wat Nintendo doet meteen af no matter what. Een beetje objectievere instelling zou geen kwaad kunnen hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn post uit games.fok.nl in het design van de revo maar even herhalend:
[..]
En laat dan van de PS3 in ieder geval die verschrikkelijke geile zwarte zien
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:18 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk geen verrassing dat jij de Revo niks vindt, jij kraakt immers alles wat Nintendo doet meteen af no matter what. Een beetje objectievere instelling zou geen kwaad kunnen hoor.
Die heb ik nog aangesloten staan op zolder...te gekke spelletjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |