Moet je teleurstellen, hij is wel degelijk al aan de wereld getoond inmiddelsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:42 schreef Klonk het volgende:
de revo is nog niet gepresenteerd, dus plaatjes van de revo hecht ik nog geen waarde aan.
maar als ik nu zou moeten kiezen, ehhmmm, de 360
Kwestie van smaak inderdaad, ik hou wel van die "Halo" erop, net zoals bij de huidige Xbox.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:45 schreef Markster het volgende:
Ik vind die powerknop juist enorm lelijk op de xbox! de rest is wel redelijk tot mooi.
quote:Dimensions: 4 inches wide by 2 inches tall and 0.7 inches thick. Weight: 2.8 ounces (80 paper clips’ worth of weight). Accessories: built-in rechargeable lithium-ion battery; supports standard headphones. Screen: 2-inches, backlit and the “best Game Boy screen ever” with adjustable brightness controls for use indoors or outdoors. Will be released in the upcomming fall
En laat dan van de PS3 in ieder geval die verschrikkelijke geile zwarte zienquote:Op 17-05-2005 @ 20:59 schreef Swetsenegger:
Een zwarte vierkante doosch
Van de 3 nextgens vind ik de PS3 het mooiste mbt design, deze met stip de lelijkste.
De Xbox is weer redelijk klein.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:14 schreef Jebus het volgende:
Eigenlijk vind ik deze gewoon het mooist![]()
[afbeelding]
Ja het is natuurlijk geen verrassing dat jij de Revo niks vindt, jij kraakt immers alles wat Nintendo doet meteen af no matter what. Een beetje objectievere instelling zou geen kwaad kunnen hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn post uit games.fok.nl in het design van de revo maar even herhalend:
[..]
En laat dan van de PS3 in ieder geval die verschrikkelijke geile zwarte zien
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:18 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk geen verrassing dat jij de Revo niks vindt, jij kraakt immers alles wat Nintendo doet meteen af no matter what. Een beetje objectievere instelling zou geen kwaad kunnen hoor.
Die heb ik nog aangesloten staan op zolder...te gekke spelletjesquote:
Volgens mij glimt alleen de BLACK EDITION.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:53 schreef Geqxon het volgende:
PS3 glimt, en heeft idd iets weg van de topmerken. Nummer 1
Daarna de Revo, geil design en zwaar portable
Xbox 360 is een beetje speels, niet mijn ding. Daarom ook 3e
Het ding heeft wel voordelen. Kijk, als er een draadje aanzit kun je hem niet ver weggooien, maar bij draadloos wordt ie niet meer tegengehouden door de draad.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:07 schreef Trancelocator het volgende:
Ja, klopt die andere lijken helemaal niet te glimmen, die zien er echt dof uit...
De controller lijkt idd op een banaan (of boemerang)... In combinatie met dual shock hebben de dames er misschien ook wat aan...
(Heel slechte grap, ik weet het!)
![]()
Draadlos met Bluetooth en WIFIquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het ding heeft wel voordelen. Kijk, als er een draadje aanzit kun je hem niet ver weggooien, maar bij draadloos wordt ie niet meer tegengehouden door de draad.
Dus wat doet Sony, ze maken er een boemerang van
Inventieve manier om dat ding hufterproof te maken, dat ding komt vanzelf terug als je em door woonkamer slingert.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:16 schreef Cerbie het volgende:
Dus wat doet Sony, ze maken er een boemerang van
Misschien moet MS overwegen om de 360 ook in een zwarte uitvoering uit te brengen, dan heb je wel een mooie reeks naast elkaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:01 schreef Rev- het volgende:
wel vet dat ze alle drie kunnen staan.
me doel is nu ze ooit alle 3 naast elkaar te hebben staan
Dat slaat echt als een tang op een varken en veel gebruikt bij Nintendo fanboysquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef Integrity het volgende:
Nintendo verkoopt misschien minder, maar iedereen weet wie de nummer 1 is als het gaat om video games. Kom op, vanaf de NES was het al duidelijk en toen was het SEGA vs NES, waarbij je echt liever een NES had.
Nintendo nr 1
quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef Integrity het volgende:
Nintendo verkoopt misschien minder, maar iedereen weet wie de nummer 1 is als het gaat om video games. Kom op, vanaf de NES was het al duidelijk en toen was het SEGA vs NES, waarbij je echt liever een NES had.
Nintendo nr 1
Ik heb zowel Sega als Nintendo spelcomputers gehad en ik heb nooit een specifieke voorkeur gehad. Nintendo was leuk en Sega was stoer. Dat ging prima samen. Jij projecteert jouw eigen mening wel erg als een absolute waarheid.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:16 schreef Integrity het volgende:
Nintendo nr 1
De DC lijkt een neefje van de playstation maar hij is wel erg cute. Een zwarte of zilvere ziet er overigens weer stoer uit.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:31 schreef Trancelocator het volgende:
Mee eens, de marketing en timing van Sega was op zijn minst ongelukkig te noemen.
En om het on topic te houden: Het design van de DC, mwah...![]()
Ik ben wel bang dat als je hem naast je tv neerzet, hij er ver bovenuit steekt.quote:
Verwisselbare frontjesquote:Op woensdag 18 mei 2005 01:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Misschien moet MS overwegen om de 360 ook in een zwarte uitvoering uit te brengen, dan heb je wel een mooie reeks naast elkaar.![]()
Het is mijn mening en mijn waarheid, deal with it. Voor de rest is mijn niveau wat verkoop en marketing betreft ver boven gemiddeld om daarover te discussieren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 01:22 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb zowel Sega als Nintendo spelcomputers gehad en ik heb nooit een specifieke voorkeur gehad. Nintendo was leuk en Sega was stoer. Dat ging prima samen. Jij projecteert jouw eigen mening wel erg als een absolute waarheid.
Zo vind ik hem echt wel mooi. In het zwart komt hij alleen nogal cheapo over. En ik snap de toevoeging van het grijze steuntje niet.quote:
In het voetsteuntje zal wel het nodige aan balast zitten zodat je apparaat niet meteen omkukelt. En ja, waarom niet dat ding meteen onder een hoek plaatsen, er zitten al zoveel rechte hoeken in dat ding. Het heeft wel wat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:49 schreef Cheiron het volgende:
Zo vind ik hem echt wel mooi. In het zwart komt hij alleen nogal cheapo over. En ik snap de toevoeging van het grijze steuntje niet.
Maar hij zou mooi naast mn tv staan denk ik
racistquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:05 schreef PeeJay het volgende:
toegegeven, de ps3 in zwart ziet dr weer wél goed uit! om een of andere reden vind ik wit of licht lelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |