dan laten we het haar persoonlijk opdrinkenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:25 schreef splendor het volgende:
Dat was precies wat ik ook dacht de eerste keer dat ik die reclame zag
Dat zouden ze bij mij eens moeten proberen...
Men, ik vind je best aardig, maar moet dat nou in elke post?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:29 schreef Vampier het volgende:
IK HAD DUR AANGEKLAAGD ZOALS ELK AMERIKAAN BEAAMD WORDT TE DOEN
Er wordt een patroon van me verwacht en daar voldoe ik aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Men, ik vind je best aardig, maar moet dat nou in elke post?
keer 2quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:25 schreef splendor het volgende:
Dat zouden ze bij mij eens moeten proberen... dan kwam er nog 3 dagen lang oxiaxifuckingvanish uit hun reet als ze gingen schijten...
Doen Amerikanen juist niet alles voor wat olie?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:34 schreef Houniet het volgende:
IK HAD DUR AANGEKLAAGD ZOALS ELK AMERIKAAN BEAAMD WORDT TE DOEN
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Doen Amerikanen juist niet alles voor wat olie?
Niet grappigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:45 schreef Berkery het volgende:
Bij man bijt hond hadden ze wel een leuke parodie
Is het ook goed tegen bloedvlekken?
Die roze wasmachine vind ik dan wel weer leuk. Mijn hele kamer is roze.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:44 schreef Maikuuul het volgende:
en ik heb nog nooit bij iemand een roze wasmachiene gezien![]()
Zometeen ga je ook nog zeggen dat er zuurstok-like paarse accentjes inzittenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Die roze wasmachine vind ik dan wel weer leuk. Mijn hele kamer is roze.
Lekker op nationale televisiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:57 schreef -Numlock- het volgende:
Gooi ze het zo op je broek, sta je daar in je onderbroek
nee dat hebben ze gedaan omdat de consument anders denkt dat die meuk klantonvriendelijk is. slecht gelukt moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:00 schreef kingmob het volgende:
De humor is dat die vrouw er nog bij staat de lachen ook. Blijkbaar was een take-2 out of the question
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 20:54 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Zometeen ga je ook nog zeggen dat er zuurstok-like paarse accentjes inzitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |