Technical Specsquote:Sony also confirmed the PlayStation 3 will use Blu-ray discs as its media format. The discs can hold up to six times as much data as current-generation DVDs.
It will also support CR-ROM, CD-RW, DVD, DVD-ROM, DVD-R, DVD+R formats It will also sport a slot for a detachable 2.5-inch HDD, somewhat similar the Xbox 360's.
De Controllerquote:The PlayStation 3 will also sport some hefty multimedia features, such as video chat, Internet access, digital photo viewing, and digital audio and video. Speaking of video, Sony Computer Entertainment's Chief Technical Officer Masa Chatani was on hand to show off the PS3's panoramic video functions. Since the console has two HD outputs, it is can be hooked up to two side-by-side HDTVs to projecting video in a 32:9 extra-widescreen format (think Cinemascope in your living room). Like a gigantic version of the Nitnendo DS, the dual digital outputs also allow for an extended game display, with the action on one screen and either game information or video chat on the second.
Eye Toy 2quote:Out of the box, the PS3 will have the capability to support seven Bluetooth controllers, which can be used for nearly 24 hours before they require charging. It will also have six USB slots for peripherals: four up front and two in the back. As rumored, it will also have Wi-Fi connectivity to the PSP, which can be used as a remote screen and/or controller.
Untitled Shooter#1quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Die screens van die anime-wijven hierboven (met die dude met headset op TV's) is van een game genaamd PYEdentify dat gebruik maakt van de nieuwe wireless HD-eyetoy, en voicerecognition. Een hele hoge sensitieve hi-res webcam, zonder kabel, zou wel eens een heel grote invloed kunnen krijgen qua game-controls in veel games.
De nieuwe BetaMaxquote:
Wat issie groot zeg,quote:
*verwacht toestroom van vrouwen die op die woorden hebben gezochtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:20 schreef Roi het volgende:
Groot, zwart en geil !
Nieuwe doelgroepquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef Houniet het volgende:
chang3 is wel een beetje breezah
nee dat is h4x0rzquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:23 schreef Houniet het volgende:
chang3 is wel een beetje breezah
Gefixedquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:27 schreef MMaRsu het volgende:
Moet je de vorige OP hebben Daggla?
Ik wou 20 minuten geleden net hetzelfde posten over dat het een Spider-Man style had maar ik was bang dat ik raar gevonden zou worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:40 schreef peristilius het volgende:
Dat nieuwe playstation lettertype doet me aan de spiderman films denken.
Die komt toch nog uit voor deze generatie? In ieder geval op de Xbox wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:53 schreef AMD64 het volgende:
Ik neem aan dat Burnout 4 ook hierop komt?
Dankje, heb er vannacht hard aan gewerktquote:
haha echt niet dusquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aan de hand van de screens die ik tot nu toe gezien heb zou ik zeggen dat de Xbox 360 het wint qua graphics.
Op hoeveel minuten zit het eyetoy verhaaltje ? Dat wil ik erg graag zien nml maar bijna 2 uur aan materiaal doorkijken heb ik geen zin.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:12 schreef Thief het volgende:
Voor de mensen die de presentatie hebben gemist
http://www.bogmon.com/news/133/ARTICLE/1252/2006-05-17.html
Kan je ook alle filmpjes zien die getoond werden!
Killzone en die race spel.. oeh![]()
Ik denk dat je pas echt kan vergelijken zodra er ingame shots komen, dit zijn voornamelijk techdemo's.quote:
ongeveer 1 minuut. maar je kan gewoon skippenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op hoeveel minuten zit het eyetoy verhaaltje ? Dat wil ik erg graag zien nml maar bijna 2 uur aan materiaal doorkijken heb ik geen zin.
zijn geen techdemo's zoals je zag,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat je pas echt kan vergelijken zodra er ingame shots komen, dit zijn voornamelijk techdemo's.
Op 1 minuut zit een jap het publiek op te vrolijken....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:15 schreef Thief het volgende:
[..]
ongeveer 1 minuut. maar je kan gewoon skippen
oh ik dacht hoelang het duurde..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:16 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Op 1 minuut zit een jap het publiek op te vrolijken....
Realtime is niet ingame.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:15 schreef Thief het volgende:
[..]
zijn geen techdemo's zoals je zag,
zei die gast in de persconfrence dat het realtime beelden waren.
ja maar ze zijn dus niet opgepoets ofzo.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Realtime is niet ingame.
Ik denk dat ie bedoelde dat de techdemo realtime loopt. (geen fmv dus)
Nee, niet dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:29 schreef Thief het volgende:
[..]
ja maar ze zijn dus niet opgepoets ofzo.
ze kunnen het net zo goed aan het spelen zijn als je snap wat ik bedoel.
Grootte is niet belangrijk (bij consoles danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat de Sony-minded mensen hier vinden van het formaat.
Ik bedoel, bij de release van de XBOX werd er nogal gekscherend gedaan over het formaat vanuit de Sony en Nintendo hoek, maar de ps3 is dus net zo groot. Misschien zelfs groter.
Ik heb daar nog NIEMAND over gehoord.
Mij persoonlijk kan het geen ruk schelen, hij komt toch in een kastje. Maar ik ben gewoon benieuwd wat men (en dan vooral de mensen die de XBOX zo afkraakte) er van vindt.
Haha!quote:
Vind je? Ik dus niet!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:41 schreef UnleashMitch het volgende:
en face it, het design van de PS3 is vele malen beter dan van de Xbox360. Op dat gebied wint Sony zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |