/bemoeimodus/quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef Jdee het volgende:
Overigens, ik weet niet meer wie me die tip gaf van t voedingskussen in het ledikant leggen zodat ze zichzelf niet onder haar dekens vandaan schuift, maar bedankt! het werkt heel goed. Ze ligt standaard met haar hoofd tegen het kussen aan, maar vind dat schijnbaar fijn, als ik t kussen dichterbij leg slaapt ze even lang en zit ze met haar hoofd even dicht tegen het kussen aan, als dat ik het voedingskussen verder van haar beginpositie leg (maar wel zo, dat ze als ze ertegenaankomt ze nog onder de dekens ligt tot haar tepel-lijn).
Poemojn, ik had toch gedacht dat jij wel zou weten wat een matrozenbedje isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:43 schreef poemojn het volgende:
Leah, misschien is Ela een van de kinderen die in bed omhoog schuiven? Schijnt dat sommigen met de voeten begrenzing willen voelen en anderen met het hoofd. Of kun je dat met zo'n matrozenbedje ook regelen, dat dus de onderste helft van het bed niet gebruikt wordt?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:24 schreef poemojn het volgende:
Martineke, je bent echt niet snel ontaard hoor, en als je dat prettig vindt kan ik vast wel een site vinden die jouw methode ondersteunt als de ware.
Daar zitten wij al een tijdje aan te denken omdat hij voor 2 weken geleden bij mijn vriendin was. Daar is zee lucht en stuk minder pollen enzo dan hier midden in het weiland en de boomgaarden. Toen hij thuis kwam was hij helemaal schoon en binnen 5 minuten was dat over. Nu waren we dinsdag bij de kinderarts en moeten we dus verschillende dingen proberen naast de bloedtest. Waaronder dus binnen blijven en ramen en deuren gesloten houden zoveel mogelijk. Erg opvallend dat hij juist nu geen vlekje, snotje en koorts meer heeft. We gaan het dus opschrijvenmoeten soort dagboek bijhouden en dan word 14 juni bekeken samen met de uitslag van de bloedtest wat we nu moeten doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:56 schreef poemojn het volgende:Mijn tegenpool
En Anitra, fijn dat het beter gaat met Djulian!
Apart dat hij opknapt van binnen zitten, je zou haast denken dat hij hooikoorts heeft.
Proestquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:56 schreef Anitra het volgende:
Er is 1 ding waar hij heel boos van word. Als hij met zussie heeft gespeeld vind hij het raar dat hij wel de box in moet en Djen niet. Als Djen dan tegen hem begint te praten word hij nog bozer. Als wij dan tegen hem praten begint hij te lachenHet word echt een ondeugend jochie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |