hmmm Noa arme jij, oorpijn is zo naar... Hopen dat t dat niet is... Ela sliep steeds langer, eerst 3-4 uur, toen met 11 weken weleens 5uur, een weekje later weleens 6 en toen in ene met week 13 opeens weleens 8,5 (maar vaker 7). Dan lig je echt in bed met rotsen van tieten, glimlachend het dekbed van je borsten af te houden want man oh man dat staat onder spanning
![]()
. Ik heb 5 keer gehad dat ik echt in bed lag te denken "als ze zich niet over een half uurtje meld, ga ik kijken of ze nog leeft, en zo ja en ze slaapt nog, dan pak ik de kolf erbij. Maar tot dusver wordt ze binnen het half uur dat ik wakker lig wakker. En dan wil ze eeeeeten!
Overigens, ik weet niet meer wie me die tip gaf van t voedingskussen in het ledikant leggen zodat ze zichzelf niet onder haar dekens vandaan schuift, maar bedankt! het werkt heel goed. Ze ligt standaard met haar hoofd tegen het kussen aan, maar vind dat schijnbaar fijn, als ik t kussen dichterbij leg slaapt ze even lang en zit ze met haar hoofd even dicht tegen het kussen aan, als dat ik het voedingskussen verder van haar beginpositie leg (maar wel zo, dat ze als ze ertegenaankomt ze nog onder de dekens ligt tot haar tepel-lijn).