Ik geef Jordy al ff extra water hoor, helemaal als het erg warm is en ook als hij bijv. diarree heeft ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef Suzanna het volgende:
Mag je overigens nu al water geven naast de melk? dus gewoon een flesje water als ze dorst zou hebben? En moet dat dan gekookt water zijn of mag je (ook voor de melk) nu al gewoon 'water uit de kraan' gebruiken? Tot nu toe heb ik alleen bronwater of gekookt water gebruikt.
Ja maar nee daar begin ik echt niet aan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Smirre het volgende:
Luchtbel: In het voren denken, wil ook nog wel eens helpen (zie berichtje Tex).![]()
Noah krijgt laatste fles om 12 uur, soms half 12 als ik echt heel moe ben. En meestal wordt ie rond 8 uur wakker. De laatste fles echt een stuk vroeger heb ik nooit geprobeerd, omdat ik dus bang ben dat ie dan idd 's nachts opeens wakker wordt van honger...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:11 schreef Suzanna het volgende:
Dus Tex: dat klinkt wel heel bekend.
Noa krijgt (als het lukt en ik niet al veel eerder naar bed ben) ook haar laatste voeding om 12 uur / half één en slaapt dan door tot half zeven / half acht. Het verschilt heel erg hoor. Als ze haar laatste voeding om 10 uur krijgt slaapt ze maar door tot 4 uur...dus het scheelt écht heel erg die twee uurtjes. Dan wordt ze ook wakker met érge honger (om 4 uur) terwijl als ze half acht wakker wordt bijvoorbeeld ze heel vrolijk is en geen tekenen van HONGER vertoont.
Tuurlijk wel, joh. Je haalt gewoon wat foto's uit het fototopic terug, et voila.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja maar nee daar begin ik echt niet aan.
Huh? Ik kan het echt niet meer volgen allemaal geloof ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:30 schreef Smirre het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, joh. Je haalt gewoon wat foto's uit het fototopic terug, et voila.
Zeker nu je zo'n superaanbieding gekregen hebt.![]()
Goh wat laat allemaal zeg. Met Justin hebben wij dat heel anders gedaan. Nu heeft hij s'ochtends om 8 / 9 uur pap en een flesje. Dan om +/- 12.30 een broodje. Eventueel wat dixap... Dan om 15:00 uur fruithapje en om 18:00 warm eten. SOms nog een fles om 8 uur, maar om 9 uur moet hij slapen. Hij slaapt dan de hele nacht door.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:11 schreef texelonia het volgende:
[..]
Noah krijgt laatste fles om 12 uur, soms half 12 als ik echt heel moe ben. En meestal wordt ie rond 8 uur wakker. De laatste fles echt een stuk vroeger heb ik nooit geprobeerd, omdat ik dus bang ben dat ie dan idd 's nachts opeens wakker wordt van honger...
Maar vraag me wel af hoe dat zou gaan bij Noah, flesvoeding op verzoek. Want behalve 's ochtends, moeten we hem eigenlijk áltijd wakker maken voor zn fles. Overigens heeft ie wel honger dan, als ie zn fles dan niet snel genoeg krijgt gaat ie echt schreeuwen. En dan drinkt ie een paar gulzige slokken en dan hoor je meteen zn maag rommelen
En als je op verzoek laat drinken, is er dan nog een max tijd die er tussen de flessen mag zitten? Of maakt dat niet uit, zolang ie in totaal over de hele dag maar genoeg drinkt? Misschien toch eens proberen dan... Misschien als ie zelf echt wakker wordt van de honger, hij dan opeens wel zn flesjes leeg drinkt.
Nou dat boekje geeft per leeftijd aan hoe lang het kind ongeveer wakker moet zijn en hoe lang slapen. Voor Noah's leeftijd zou dat ongeveer 1,5 uur wakker zijn en 2 uur slapen. Maar bij ons is Noah toch vaak genoeg zo'n 2 of 2,5 uur wakker. En aangezien we hem altijd wakker moeten maken, heeft ie misschien toch meer slaap nodigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:30 schreef Githa het volgende:
en tex, wat is er dan zo laat volgens dat boekje ? .....die laatste fles om 24.00 of dat hij pas tegen half 10 naar bed gaat.
en Noah beterschap jongendiarre hebben is niet leuk
goed blijven drinken
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |