Jij jankt altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:49 schreef Luchtbel het volgende:
Je moet hem een keer met een werkende stofzuiger achterna gaanschijnt erg grappig te zijn.
Maar serieus ik kan gewoon huilen omdat alles zo leuk is nu en lief. Jolie met d'r verbaasde blik en d'r eendebekkie met daarnaast Maria met dansende voetjes en een wijzende vinger. Ik zou niet terug willen naar die echte babytijd hoor. Ik vind d'r nu echt om van te janken zo mooi.
Zo op die foto van die veel te stoere jongen reageer ik nu dus ook niet meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
Jij jankt altijd.
Maar hier ook zo'n emo-doos hoor. En dan wil je hem vastpakken om hem plat te knuffelen en dan wurmt ie zich weer los om een volgend spelletje te gaan doen.
*mee eens is*quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:10 schreef poemojn het volgende:
Kan idd van het fruithapje komen.Voor de zekerheid kun je er een paar weken mee stoppen en dan heel langzaam weer introduceren, liefst een paar dagen hetzelfde en niet meer dan een paar hapjes.
Of idd wachten tot 6 mnd.
/edit
Ik mis een minder blij kijkende ja-knikkende smiley...![]()
Inderdaad dat heb ik ook gemerkt. De krasjes, de blauwe plekken... zo sneu...quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:36 schreef dutchie het volgende:
.... En dan tel ik zijn knietjes nog niet eens mee, die zijn eelt aan het kweken, maar tot die tijd heeft hij blauwe plekken van het kruipen.
lb ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
waarom heb jij een slecht humeur? lb?
Zit ze ook aan haar oortjes ? krabben ofzo ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:17 schreef Suzanna het volgende:
Oh ja, drinken gaat toch nog niet goed trouwens, raden jullie me aan om aan de dokter te vragen of ze oorontsteking heeft?
Achja, Justin zat ook altijd onder de schrammetjes, altijd self-inflicted...quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:34 schreef Suzanna het volgende:
Nee, ze probeert wel vaak op haar hoofdje te krabben...maar volgens mij niet haar oortje. (Voor dat krabben aan haar hoofdje doen we trouwens altijd sokjes over haar handjes...beetje zielig maar daarom heeft ze nu alweer anderhalve week GEEN opengekrabt hoofdje met korsten. En ook de eczeem is een stuk minder sinds ze alleen kan wrijven.
Je kan ook foto's van tijdje terug plaatsen, toen ze er wel nog in pastequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dahag, zeker die 10 kilo gaan wringen in truitjes waar ze twee maanden geleden al niet meer in kon![]()
Dat hij hem zo laat krijgt is vanzelf zo gekomen met het verschuiven van de flessen dat er ineens 4 uur tussen moest zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Smirre het volgende:
Githa, wat mij opvalt is dat jullie de laatste fles pas om 24.00 uur geven. Hier in huis hanteren we dezelfde hoeveelheid voor Cas en die tijden zijn om 6,10,14,18 en 22 uur. De laatste geven we mogelijk nog iets vroeger. Kun je 's middags niet beginnen, als Jordy zo'n honger heeft, om het schema wat in te korten. Dan ben je 's avonds ook nog eerder klaar. Kan hij direct wennen aan meer uren achtereen slapen, zodat hij straks de klok rondkan slapen. Of kraam ik nu onzin uit?
Ik zou persoonlijk niet over die liter heengaan.
Had je dat al geprobeerd? Dan mag je nl wel over de liter komen (die liter gaat over de koemelkeiwitten die nog moeilijk te verteren zijn voor de nieren, maar als je extra water geeft zitten er niet meer eiwitten in).quote:U kunt 10 ml water extra aan elke flesvoeding toevoegen of tussendoor een beetje water geven om zo een voller gevoel te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |