abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:19:12 #151
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27198640
Justin wat goedddd
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2005 @ 21:22:52 #152
81992 Githa
pi_27198765
Justin jaaaaaaaaaaaa jij gaat lopen voor je eerste verjaardag goed man !
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2005 @ 21:28:50 #153
81992 Githa
pi_27198933
Martineke reactie op het fototopic....
Jordy propt het schuim nog niet in zijn mond maar het is ook van zwitsal hoor speciaal voor het babybadje btw mag hij ook niet elke keer in een schuimbad
Ik heb heel veel van die plastic speeltjes voor in bad en die vind hij dan ook helemaal geweldig maar vanavond had ik er ook zo'n klein opwindbaar haaitje bij in gedaan hij kroop zowat in me en begon uitzich zelf dat ding weg te meppen ik moest zo lachen ontaarde mama want het was eigenlijk best zielig
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:33:30 #154
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27199073
haha ik zie dat al helemaal voor me wel geinig.
ik heb zemelenbadje van kruidvat in het grote en kleine bad
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:44:10 #155
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27199361
ET dat ritme is er ook een beetje ingeslopen door kinderdagverblijf. Dan moet ik bepaalde tijd weg en moet hij dus bepaalde tijd flesje op hebben.
Maar is het erg om hem wakker te maken voor een fles dan? In principe werkt dit ook prima...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:18:04 #156
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27200422
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef Jdee het volgende:

Overigens, ik weet niet meer wie me die tip gaf van t voedingskussen in het ledikant leggen zodat ze zichzelf niet onder haar dekens vandaan schuift, maar bedankt! het werkt heel goed. Ze ligt standaard met haar hoofd tegen het kussen aan, maar vind dat schijnbaar fijn, als ik t kussen dichterbij leg slaapt ze even lang en zit ze met haar hoofd even dicht tegen het kussen aan, als dat ik het voedingskussen verder van haar beginpositie leg (maar wel zo, dat ze als ze ertegenaankomt ze nog onder de dekens ligt tot haar tepel-lijn).
/bemoeimodus/
Het wordt erg afgeraden om een voedingskussen in bed te leggen, ivm wiegedood. Ze kunnen met hun gezichtje in het kussen terecht komen, met alle gevolgen vandien. Wat je zou kunnen doen is een matrozenbedje maken, dan maak je het bedje hoog op, zodat ze in een soort zakje liggen.
Als je ff googled op matrozenbedje kun je zien hoe het moet.
/bemoeimodus/
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27201176
Leah, misschien is Ela een van de kinderen die in bed omhoog schuiven? Schijnt dat sommigen met de voeten begrenzing willen voelen en anderen met het hoofd. Of kun je dat met zo'n matrozenbedje ook regelen, dat dus de onderste helft van het bed niet gebruikt wordt?
pi_27201448
Martineke, we doen het ook zo met Myrthe. Ze slaapt overdag (meestal) niet veel, soms als er een groeisprongetje aankomt heeft ze een slaapdagje maar over het algemeen zijn het een paar dutjes en verder niet. Die dutjes doet ze waar ze op dat moment toevallig ligt, in de box, wipstoel, smoby, of bedje. 's Avonds doe ik haar rond half 10 een schone luier om en de pyama aan, daarna nog een flesje en ze weet al dat het dan tijd is om te gaan slapen. De laatste tijd slaapt ze redelijk door tot een uur of half 7. Soms om 4 uur nog even mopperen maar dan geef ik haar speentje en dan slaapt ze weer door. Als ik dat zo lees hier slaapt Myrthe dus echt een stuk minder dan de andere kindjes ! Ze is wel vrolijk enzo, ik heb niet het idee dat ze slaap tekort komt. Ook voeden (fles) doe ik trouwens op verzoek. Soms zit er twee uur tussen, soms 4. Ik geef haar wel zo vaak mogelijk de fles want ze drinkt per keer niet zo veel (max. 150) dus om aan voldoende voeding te komen bied ik het zo vaak mogelijk aan. Maar als ze geen honger heeft duwt ze de fles haar mond uit, of ze gaat kokhalzen.
pi_27201540
Jusitin wat goed

Githa ik zie het helemaal voor me, inclusief de lach op jouw gezicht

Djulian was vandaag weer goed Nu hij vanaf dinsdag niet meer buiten is geweest en de deur dicht blijft gaat het steeds beter. De snotjes worden minder, uitslag minder en geen koorts Hij wou los staan in de box en dat ging niet goed, maar hij geeft niet op. En sinds 2 dagen kan hij uren in de box spelen en giechelen dat hij dan doet
Er is 1 ding waar hij heel boos van word. Als hij met zussie heeft gespeeld vind hij het raar dat hij wel de box in moet en Djen niet. Als Djen dan tegen hem begint te praten word hij nog bozer. Als wij dan tegen hem praten begint hij te lachen Het word echt een ondeugend jochie
  vrijdag 20 mei 2005 @ 22:59:05 #160
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27201590
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:43 schreef poemojn het volgende:
Leah, misschien is Ela een van de kinderen die in bed omhoog schuiven? Schijnt dat sommigen met de voeten begrenzing willen voelen en anderen met het hoofd. Of kun je dat met zo'n matrozenbedje ook regelen, dat dus de onderste helft van het bed niet gebruikt wordt?
Poemojn, ik had toch gedacht dat jij wel zou weten wat een matrozenbedje is . Een matrozenbedje is juist voor kindjes die omhoog schuiven.

http://www.inbakeren.nl/Matrozenbedje.pdf
pi_27202294
Dat was ik allang weer vergeten, heb het idd wel eens bekeken toen ik nog zwanger was.
Maar ik heb nog nooit een ledikantje opgemaakt, dus ik heb een excuus.

/edit
Misschien handig erbij te vermelden: als je een slaapzak koopt (zijn ook gewatteerd en met mouwen te krijgen) hoef je geen aparte deken te gebruiken en kan je kind dus net zo liggen als hij wil. Ook geen kans dat hij in beddengoed verstrikt raakt. Het staat alleen wat minder schattig, zo'n kaal ledikantje.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:23:49 #162
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27202327
dus ik ben niet zo ontaard als ik zelf dacht nu ik al lees dat ET en Ladybos dat ook doen

* Martineke is trots op haar kleine man, hij gaat steeds vaker slapen zonder ook maar 1 huiltje of jammertje s'avonds
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:23:58 #163
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27202333
Waar slaapt je dochter dan in? Of altijd bij jullie in bed?
pi_27202361
In een Combisleeper, en nu ze groter wordt soms zo'n roze-geruite gewatteerde Hema-slaapzak.
Zie de edit van mijn vorige post.

Martineke, je bent echt niet snel ontaard hoor, en als je dat prettig vindt kan ik vast wel een site vinden die jouw methode ondersteunt als de ware.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:29:47 #165
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27202529
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:24 schreef poemojn het volgende:

Martineke, je bent echt niet snel ontaard hoor, en als je dat prettig vindt kan ik vast wel een site vinden die jouw methode ondersteunt als de ware.

Slaapzakje deed ik hier ook met Freek, ziet er idd ongezellig uit, maar werkte wel . Het is misschien overdreven van me, maar een voedingskussen in bed lijkt me gewoon erg link, vandaar.
pi_27202607
Ben ik wel met je eens Leah. Ik denk alleen dat dat ook van het voedingskussen afhangt (vulling, grootte) en dat 't waarschijnlijk al snel veiliger is dan de ledikantverkleiners die babyzaken hiervoor verkopen (van polyester/polyeter oid, iig niet ademend). Maar een matrozenbedje lijkt mij ook wel veiliger.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:37:48 #167
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27202776
Ik ben een tut ledikantverkleiners en aanverwante artikelen vind ik ook eng. Maar een matrozenbedje lijkt me nou juist weer heel veilig, ze kunnen geen kant op.
pi_27202946
Als je de deken goed onder het matras stopt moet een baby wel erg sterk zijn wil hij zich losschoppen en in het beddengoed verward raken inderdaad.
Vreemd dat die manier van opmaken alleen op inbakerwebsites wordt vermeld.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 23:49:30 #169
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27203080
Ik had er ook nog nooit van gehoord, 't is dat ik nu zo'n fanatieke inbakeraar ben.
pi_27203285
Mijn tegenpool

En Anitra, fijn dat het beter gaat met Djulian!
Apart dat hij opknapt van binnen zitten, je zou haast denken dat hij hooikoorts heeft.
pi_27204136
ik had Piets ledikant ook altijd in die matrozenstand opgemaakt tot hij lang genoeg was voor het gewone werk ( ) dus voor Anna stond het bedje ook al zo klaar. maar mijn kraamhulp vond dat helemaal niks en ging meteen het bed op haar manier opmaken ('gewoon' laag). ik weet niet meer waarom ze er zo tegen was (stom he ) maar ik was wel overtuigd en doe 't nu ook nog steeds niet.

over dat overdag slapen: sjee, sommige babies hier slapen wel erg weinig overdag zeg! Anna slaapt nu gelukkig wel regelmatig overdag, ongeveer 3 x per dag, de duur ervan is wisselend. maar wel altijd boven in haar bed (of bij mij in bed). nou ja ook wel eens in de kinderwagen als we aan het wandelen zijn, en ze valt ook wel eens in slaap tijdens het drinken maar dan breng ik haar vervolgens ook naar boven.
pi_27204656
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 23:56 schreef poemojn het volgende:
Mijn tegenpool

En Anitra, fijn dat het beter gaat met Djulian!
Apart dat hij opknapt van binnen zitten, je zou haast denken dat hij hooikoorts heeft.
Daar zitten wij al een tijdje aan te denken omdat hij voor 2 weken geleden bij mijn vriendin was. Daar is zee lucht en stuk minder pollen enzo dan hier midden in het weiland en de boomgaarden. Toen hij thuis kwam was hij helemaal schoon en binnen 5 minuten was dat over. Nu waren we dinsdag bij de kinderarts en moeten we dus verschillende dingen proberen naast de bloedtest. Waaronder dus binnen blijven en ramen en deuren gesloten houden zoveel mogelijk. Erg opvallend dat hij juist nu geen vlekje, snotje en koorts meer heeft. We gaan het dus opschrijvenmoeten soort dagboek bijhouden en dan word 14 juni bekeken samen met de uitslag van de bloedtest wat we nu moeten doen.
  † In Memoriam † zaterdag 21 mei 2005 @ 08:45:07 #173
43556 miss_dynastie
pi_27208544
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 22:56 schreef Anitra het volgende:
Er is 1 ding waar hij heel boos van word. Als hij met zussie heeft gespeeld vind hij het raar dat hij wel de box in moet en Djen niet. Als Djen dan tegen hem begint te praten word hij nog bozer. Als wij dan tegen hem praten begint hij te lachen Het word echt een ondeugend jochie
Proest
Ik zie het al voor me: Djen in de box
Fijn dat het beter met hem gaat. Ik hoop dat dit soort dingetjes die jullie ontdekken de kinderarts tot steun kunnen zijn bij het bepalen van 'hoe nu verder'
pi_27217447
Djulian heeft net voor het eerst in zijn handjes geklapt
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:43:21 #175
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27225851
Djulian

niemand reageert op mijn omrollend en kruipend mannetje die niet vooruit komt

poemojn jij past de Rapley methode toch toe?? ik heb dat net gelezen helemaal. lijkt me een goede aanpak, alleen hoe dan precies aan te pakken. hoe heb jij dat gedaan?? vanaf hoeveel maanden ong, 6? en gewoon echt een roosje broccoli bijv gegeven in t handje??

ik snap niet helemaal hoe ik nu kan zien dat Maxim daar aan toe is, ik bedoel als ik hem nu een lepel met een hapje gepureerd fruit erop geef, doet hij hem zelf in zijn mond omdat hij weet dat er eten op zit, maarrrr hij zuigt eraan ipv happen. dan zou je toch zeggen dat hij er nog niet helemaal aan toe is, of begrijp ik dat nu verkeerd?
  zaterdag 21 mei 2005 @ 20:52:20 #176
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27226140
en nog iets he........ over pampers

maxim heeft pampers 4 al een tijdje, alleen het prob is dat ze veel lekker, en dan vooral als hij gepoept heeft, bijna elke dag wel 1 x andere kleren aan, soms wel 2 x, niet leuk
heb dit eerder gehad toen maxim 8 kg was en had toen pampers 3, toen heb ik geswitsch naar grotere luier en toen ging het goed. maarrrr...nu hebben we het dus weer, ik weet t niet meer, ik doe de luier goed om, ik kijk naar de vouwrandjes en op zn rug, doe hem wat strakker, niks helpt, t komt er gewoon langs, iemand nog suggestie? of zou ik gewoon keer ander merk moeten proberen? en wat voor merk dan. wie heeft er goede ervaringen met een bepaald merk?
pi_27226383
Maxim al aan het droog oefenen? Zo begon Djulian ook dus ik zal vast je huis kruipveilig maken hoor

Ik denk toch een grotere maat nemen weer. Hier hetzelfde probleem, ik vind trouwens dat pampers erg klein vallen. Ik stap weer over op kruidvat als deze lading pampers op zijn.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:07:19 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27226676
Wel vreemd hoor, hem niet wakker make voor z'n fles. Hij ligt nu al 3,5 uur te slapen zou normaal gesproken om 8 uur een fles hebben gekregen n dan om 12 uur weer. Maar nu is het al een uur later en dan heeft ie dus nooit weer genoeg honger al om 12 uur En heb toch echt geen zin om de halve nacht wakker te blijven...
En met wat ie vandaag in totaal heeft gedronken kunnen nu ook niet een fles weglaten. Nog best lastig dit!

Hij is wel super scattig trouwens. De laatste weken moet ie steeds zo schaterlachen, en tegenwoordig heeft ie soms ook echt de slappe lach, echt zo lief!!!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:15:42 #179
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27226984
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 20:59 schreef Anitra het volgende:
Maxim al aan het droog oefenen? Zo begon Djulian ook dus ik zal vast je huis kruipveilig maken hoor

Ik denk toch een grotere maat nemen weer. Hier hetzelfde probleem, ik vind trouwens dat pampers erg klein vallen. Ik stap weer over op kruidvat als deze lading pampers op zijn.
ja maar deze pampers zijn tot wat is t? 17 kg of zo?? maxim is nu 9 kg, zou goed moeten zijn, ze zittenook wel goed, maar toch komt er poep uit

maxim is al droog aan t oefenen ja, zo schattig ook, zn beentjes bewegen en zn armen blijven waar ze zijn, hij komt niet vooruit vandaag draaide hij alleen een beetje met zn kruipen ipv vooruit komen.

en Noah lachen is zo leuk apart ja Tex al sje dat niet gewend bent ik zou t raar vinden om maxim wakker te maken voor zn eten, ik doe dat nooit.
pi_27227439
Ja maar Maxim is ook wat breder dan de gemiddelde baby Maar zonder gekheid, de bouw van meiden is anders dan van jongens en daarom kunnen bv meiden de luiers langer aan dan de jongens. Dus het is te proberen.

Heerlijk is dat droog oefenen, geweldig om naar te kijken.

Tex dat is even wennen idd, maar misschien helpt het wel en kan je een voeding minderen. Misschien anders een idee om die laatste fles te laten schieten? Dan zit je niet 2x op een avond/nacht steeds naar de klok te kijken, maar maar 1x
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:47:38 #181
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27228332
Martineke, wordt maxim er (nog) niet gefrustreerd van dat ie niet vooruit komt?

Anitra, het zal wel wat dagen kosten om hem daaraan te laten wennen denk ik, en dan kan ie idd een voeding minder hopelijk. Alleen nu vandaag middenin het wennen is het even rot. Hij drinkt nu ook weer heel slecht namelijk. Wordt er even een beetje moedeloos van
Net uitgerekend dat ie tenminste 840 ml zou moeten drinken op een dag en hij zit nu nog niet eens op 600 ml
©Dumbo
pi_27229075
Het klinkt stom, maar pin je niet te vast op wat hij niet binnen krijgt, maar aan wat hij wel binnen krijgt. Ik weet hoe frustrerend het is als hij naar jouw gevoel te weinig drinkt. Maar zolang hij helder is en genoeg plast hoef je je geen zorgen te maken.
pi_27229818
Djulian en Maxim

Martineke, wij zijn idd met 6 maanden begonnen. Je kunt pas beginnen met Rapley als een baby zelf goed rechtop kan zitten (in de kinderstoel). Gewoon eten voorzetten, bijv zachtgekookte worteltjes, en dan maar laten prutsen. Ze stoppen toch alles in hun mond, dus eten ook.
Meer info daarover: Artikel van Gill Rapley, bewerkt door dietist Stefan Kleintjes en het Rapley-forum (daar komt Stefan Kleintjes ook vaak). Succes.
pi_27230125
Wij geven idd ook stukjes omdat in het begin de gepueerde versie werd geweigerd.
Ik deed het niet volgens een methode, maar gewoon omdat Djulian niet anders wil. Heel soms krijgt hij wel potje en dat wil hij nu ook wel, maar echte stukken vind hij toch leuker en beter.
Hij eet trouwens sinds gisteren brood!!! Wel speciaal brood. En hij vind het lekker!!! Hij krijgt er nog niks op en vind het heerlijk om op een kwart boterham te sabbelen.
pi_27230258
Wat voor brood Anitra, koemelk- en glutenvrij? Dat heeft Myrthe ook wel gehad van mijn moeder, vond ze ook lekker, maar dat werd zo snel kruimelig. Heb jij daar geen last van?
(Nu eet ze trouwens wel gewoon brood.)
pi_27230479
Ja, maar deze valt wel mee hoor. Misschien omdat wij het per boterham uit de vriezer halen.
pi_27231301
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:23 schreef poemojn het volgende:
Djulian en Maxim

Martineke, wij zijn idd met 6 maanden begonnen. Je kunt pas beginnen met Rapley als een baby zelf goed rechtop kan zitten (in de kinderstoel). Gewoon eten voorzetten, bijv zachtgekookte worteltjes, en dan maar laten prutsen. Ze stoppen toch alles in hun mond, dus eten ook.
Meer info daarover: Artikel van Gill Rapley, bewerkt door dietist Stefan Kleintjes en het Rapley-forum (daar komt Stefan Kleintjes ook vaak). Succes.
Wat een leuke methode, ik heb het artikel gelezen en bij de favorieten van mij opgeslagen. Ik vind het een hele leuke manier van introduceren en lekker makkelijk omdat je niet persé apart hoeft te koken. Iets waar ik later toch ook eens aan ga denken.
  zondag 22 mei 2005 @ 13:51:09 #188
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27242702
Ik beken eerlijk dat ik het hier niet allemaal bij kan houden, maar wat ik zoal tegenkwam

Maar ik zag een Justin die al bijna losliep goed zo jongen
Maxim die lekker aan het ontwikkelen is
Djullian die aan het opknappen is helaas door binnen te zitten, maar goed zo jochie

Ik heb hier momenteel 3 soorten luiers liggen : Pampers-Kruitvats-Bumblies
Bumblies vallen mij vies tegen, plakstrip is te klein, luiers lekker snel door
Kruivats ben ik mee begonnen toen Thijs net geboren was en altijd tevreden over geweest.
Pampers vind ik iedeaal om de nacht mee door te komen, en ik vind ze ruimer als kruitvats
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2005 @ 15:39:55 #189
43556 miss_dynastie
pi_27245437
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 22:31 schreef Anitra het volgende:
Wel speciaal brood. En hij vind het lekker!!! Hij krijgt er nog niks op en vind het heerlijk om op een kwart boterham te sabbelen.
Bak je dat zelf, Anitra?
  zondag 22 mei 2005 @ 19:56:31 #190
67958 Yfke
< VliegendeFriezin >
pi_27252902
moest het gewoon weer ff kwijt....... aangezien onze Samiq nu in dit topic thuishoort, dan hier maar met me verhaaltje.......

Geboren op 29 april jl., zoon van mij en SPIRO, 3 weken en 2 dagen jong, ons kleine manneke SAMIQ ligt nog steeds in het ziekenhuis, het drinken blijft een probleem, vanmiddag dronk hij 20ml zelfstandig (ipv de 85ml die hij moet drinken), 1x per week een topdag en dan denk je heel voorzichtig: "als je dit mrgen en overmorgen ook doet, dan is je thuiskomst in zicht", maar helaas, het blijft bij 1 topdag dat je meer dan de helft van de 85ml zelf drinkt en een beetje met de sonde verder gaat. De rest van de week haal je net wel of net niet de helft van de fles....... we missen je thuis zo manneke..... wachtend op uitslagen over waarom en hoe?

Moest het gewoon weer ff kwijt........ ook dit kan iedereen overkomen en hoort erbij.........
&lt; iedereen gaat dood - maar niet iedereen leeft &gt;
  zondag 22 mei 2005 @ 19:59:47 #191
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_27253012
Jeetje Yfke, wat een naar gevoel moet dat zijn dat je kleine mannetje in het ziekenhuis moet blijven, terwijl je hem zo ontzettend graag thuis wil hebben. Hopelijk leert Samiq snel zelfstandig drinken en mag hij binnenkort met je mee naar huis. In de tussentijd heel erg veel sterkte!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 22 mei 2005 @ 20:02:16 #192
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_27253084
Ach, Yfke. Wat naar dat Samiq nog steeds niet goed drinkt en nog in het ziekenhuis moet blijven. Ik hoop dat de uitslagen snel komen en ook uitsluitsel geven zodat je weet waar je aan toe bent. Ik duim ervoor dat jullie Samiq zo snel mogelijk gezond thuis zullen hebben.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2005 @ 20:04:23 #193
81992 Githa
pi_27253151
Yfke dit hoort er zeker niet bi,j je wil en hoort je kleine vent gewoon lekker bij je te hebben en wanneer dat niet kan dan doet dat zeer.... ik kan me goed voorstellen dat je je verhaal kwijt wil en dat kan hier altijd
De spanningen voor de uitslag lijken me ook erg moeilijk... Ik kan niet meer zeggen als kom hier je verhaal vertellen wanneer je daar behoeften aan hebt, er zijn hier heel veel mensen die mee leven en denken.
Ik hoop dat ze snel een uitslag hebben en de kleine Samiq kunnen helpen.
Hoe gaat het met jullie zelf Yfke ? ...al dat gereis naar het ziekenhuis en terug lijkt me ook niet gemakkelijk zeker niet met al een kleintje thuis. Kunnen jullie je rust momenten nog wel pakken?

Als je wil vertel je verhaal hier of in "hoe gaat het met de moeders"

een dikke knuffel voor jullie
  FOK!fossiel zondag 22 mei 2005 @ 20:24:32 #194
2628 Karin
pi_27253771
Yfke
Wat erg dat ze nog steeds niet weten wat er aan de hand is En je kleintje nog steeds in het ziekenhuis Wat een vreselijke onzekerheid.
  zondag 22 mei 2005 @ 20:34:45 #195
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27254151
Pfff, Yfke.. wat vreselijk moet dat zijn om je kleintje in het ziekenhuis te zien liggen en er is geen idee wat hem mankeert en waarom hij dus zo weinig drinkt..

Veel sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27254209
Yfke, wat erg dat Samiq nog steeds in het ziekenhuis ligt.. Sterkte, ook voor Spiro!
  zondag 22 mei 2005 @ 22:37:15 #197
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_27258765
Jeetje Yfke en Spiro; wat verschrikkelijk naar!
Heel veel sterkte!
pi_27259750
he yfke & spiro wat lijkt me dat moeilijk zeg. sterkte ermee en ik hoop dat 't snel beter gaat met jullie kleine mannetje!
  zondag 22 mei 2005 @ 23:09:40 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27259895
Jeetje wat rot dat Samiq nog steeds in het ziekenhuis ligt zeg, lijkt me echt vreselijk! Heel veel sterkte, hopelijk weten ze gauw wat het probleem is en kunnen ze er iets aan doen.
©Dumbo
pi_27264853
Martineke, ik gebruik ook pampers 4 voor Morgaine en ook ik heb de ervaring dat ze heel gauw lekken. En ik vind ze met haar 10 kilo al erg krap zitten. Het enige voordeel van de pampers vind ik dat ze 's nachts gelukkig veel absorberen aangezien Morgaine van 19.00-06.00 uur slaapt. Maar ik zit er ook over na te denken over te stappen op een ander merk zodra de pampers op zijn. De Huggies vind ik ook geen succes want daar heb ik het idee dat de korrels die dus de urine moeten opnemen los laten. Morgaine heeft altijd na een Huggie luier doorzichtige kristallen op haar kont zitten. Misschien maar weer eens etos luiers proberen, had ik toen ze pasgeboren was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')