quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
hahaha, er zijn dus toch nog mensen welke onthouden wat ik typ
maar ik ben geslaagd, was vanochtend wel minder had geen auto meer
21 euro? waar koop jij domeinnamen danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou en.
Het scheelt mij weer 21 euro.
Owwwwquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik er wel, maar ik ga vandaag echt werken (ik lijk wel gek). Dus ik ben niet zo heel veel aanwezig, maar voor jou maak ik wel een uitzondering..
thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Remzerrr het volgende:
[..]Gefeli
Weer een nieuwe coureur op de weg
En ik heb niet zo'n buddyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
[..]
21 euro? waar koop jij domeinnamen danIk kan ze voor 3 euro per jaar kopen omdat mijn buddy een eigen hostingbedrijf heeft
Wen je vanzelf aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
thanks![]()
en dat coureur valt wel mee....ik ging vrijdag maar weer eens op de snelweg, en toen ging 't ineens wel erg hard...
![]()
Dat valt dan wel weer meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik heb niet zo'n buddy.
Maare, 1 domeinnaam is zoveel.
De rest kost me 7 euro per jaar.
ong 200 eutjes .. en gratis zoveel koffie als ik wilquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee
Hoeveel stagevergoeding krijgt iedereen hier eigenlijk netto?
Eindelijk iemand die me gelijk geeft..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
Owwwwje gaat vandaag een beetje nepstagiairen? Ach ik ook iets meer, tegen t eind van stage, moet alles gaan afmaken endas meer werk dan je denkt!
Je had gelijk idd hahaha!
Dat is ongeveer hetzelfde als ik, alleen drink ik geen koffiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
ong 200 eutjes .. en gratis zoveel koffie als ik wil![]()
![]()
Stagebegeleider naar huis, netjes... die van mij zit hier nog wel tot zeker 17.30 uur, oompjelief moet toch eens eerder naar huis gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:17 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Wen je vanzelf aanNu kan je iig echt ervaring op gaan doen op de weg
Stagebegeleider is nu alweer naar huis![]()
en wat ga je doen danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik moet het met 190 eurootjes in de maand doen
538 hierquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:20 schreef knox_ het volgende:
Collega's zijn er weer, gelijk skyradio weer aan
Jaja, ik ga je voorbeeld volgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me gelijk geeft..![]()
Bij mij valt het ook tegen wat ik allemaal moet doen. Helemaal omdat ik vorige week 3 dagen heb thuis gezeten. Dat moet ik nu allemaal inhalen.
Heel veel succes met werken vandaag..
We hebben ook chocomelk en thee en koud water in de aanbieding?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als ik, alleen drink ik geen koffie
Is goed, ik kom zeker nog wel eventjes buurten vandaag. Ik zie je danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jaja, ik ga je voorbeeld volgen
Jij ook veel succes en kom zo nu en dan eens buurten oke?![]()
Mooi zoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is goed, ik kom zeker nog wel eventjes buurten vandaag. Ik zie je dan![]()
![]()
Mijn stagebegeleider is de hele week op vakantie..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
Stagebegeleider naar huis, netjes... die van mij zit hier nog wel tot zeker 17.30 uur, oompjelief moet toch eens eerder naar huis gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |