quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:05 schreef Fisher het volgende:
[..]
hahaha, er zijn dus toch nog mensen welke onthouden wat ik typ
maar ik ben geslaagd, was vanochtend wel minder had geen auto meer
21 euro? waar koop jij domeinnamen danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou en.
Het scheelt mij weer 21 euro.
Owwwwquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik er wel, maar ik ga vandaag echt werken (ik lijk wel gek). Dus ik ben niet zo heel veel aanwezig, maar voor jou maak ik wel een uitzondering..
thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:13 schreef Remzerrr het volgende:
[..]Gefeli
Weer een nieuwe coureur op de weg
En ik heb niet zo'n buddyquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef knox_ het volgende:
[..]
21 euro? waar koop jij domeinnamen danIk kan ze voor 3 euro per jaar kopen omdat mijn buddy een eigen hostingbedrijf heeft
Wen je vanzelf aanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef Fisher het volgende:
[..]
thanks![]()
en dat coureur valt wel mee....ik ging vrijdag maar weer eens op de snelweg, en toen ging 't ineens wel erg hard...
![]()
Dat valt dan wel weer meequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik heb niet zo'n buddy.
Maare, 1 domeinnaam is zoveel.
De rest kost me 7 euro per jaar.
ong 200 eutjes .. en gratis zoveel koffie als ik wilquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:18 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dat valt dan wel weer mee
Hoeveel stagevergoeding krijgt iedereen hier eigenlijk netto?
Eindelijk iemand die me gelijk geeft..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:15 schreef IJlien het volgende:
[..]
Owwwwje gaat vandaag een beetje nepstagiairen? Ach ik ook iets meer, tegen t eind van stage, moet alles gaan afmaken endas meer werk dan je denkt!
Je had gelijk idd hahaha!
Dat is ongeveer hetzelfde als ik, alleen drink ik geen koffiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:18 schreef IJlien het volgende:
[..]
ong 200 eutjes .. en gratis zoveel koffie als ik wil![]()
![]()
Stagebegeleider naar huis, netjes... die van mij zit hier nog wel tot zeker 17.30 uur, oompjelief moet toch eens eerder naar huis gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:17 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Wen je vanzelf aanNu kan je iig echt ervaring op gaan doen op de weg
Stagebegeleider is nu alweer naar huis![]()
en wat ga je doen danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik moet het met 190 eurootjes in de maand doen
538 hierquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:20 schreef knox_ het volgende:
Collega's zijn er weer, gelijk skyradio weer aan
Jaja, ik ga je voorbeeld volgenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me gelijk geeft..![]()
Bij mij valt het ook tegen wat ik allemaal moet doen. Helemaal omdat ik vorige week 3 dagen heb thuis gezeten. Dat moet ik nu allemaal inhalen.
Heel veel succes met werken vandaag..
We hebben ook chocomelk en thee en koud water in de aanbieding?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef knox_ het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als ik, alleen drink ik geen koffie
Is goed, ik kom zeker nog wel eventjes buurten vandaag. Ik zie je danquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:21 schreef IJlien het volgende:
[..]
Jaja, ik ga je voorbeeld volgen
Jij ook veel succes en kom zo nu en dan eens buurten oke?![]()
Mooi zoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is goed, ik kom zeker nog wel eventjes buurten vandaag. Ik zie je dan![]()
![]()
Mijn stagebegeleider is de hele week op vakantie..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:19 schreef Fisher het volgende:
[..]
Stagebegeleider naar huis, netjes... die van mij zit hier nog wel tot zeker 17.30 uur, oompjelief moet toch eens eerder naar huis gaan
Ongeveer 260 per maandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:18 schreef knox_ het volgende:
Hoeveel stagevergoeding krijgt iedereen hier eigenlijk netto?
Hier ookquote:
hier nog steeds niksquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:24 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier ook
5 maal per dag de zelfde playlist
Ice wtf joh, jij krijgt na je stage een domeinnaam, heb je niet liever geld dan,quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En ik heb niet zo'n buddy.
Maare, 1 domeinnaam is zoveel.
De rest kost me 7 euro per jaar.
Ik heb er een laten verhuizen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:28 schreef Haan het volgende:
[..]
Ice wtf joh, jij krijgt na je stage een domeinnaam, heb je niet liever geld dan,
ik bedoel je hebt een weblog en bla bla bla, van het geld kun je altijd nog zelf 1 afsluiten toch ?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:29 schreef Megter het volgende:
Gaaap
woehoequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:33 schreef Oviedeee het volgende:
Yes man ik mocht Hitman Pro opstarten
tsss... beetje gamenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:33 schreef Oviedeee het volgende:
Yes man ik mocht Hitman Pro opstarten
*klik, klik, klik, klik..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:35 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Echt dat ik nog nooit gedaan... weer een ervaring rijker![]()
ja echt mooi om te doen zegquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:36 schreef Fisher het volgende:
[..]
*klik, klik, klik, klik..
*gaaaaap
klaar...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
net stagegesprek gehad. Ze balen dat ik derdejaars ben, omdat ze me wel wilden houden! ze hebben gevraagd of ik na de vakantie tijdelijk wil komen werken![]()
en mijn afstudeeronderzoek mag ik binnen het bedrijf doen
hee leuk meis!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
net stagegesprek gehad. Ze balen dat ik derdejaars ben, omdat ze me wel wilden houden! ze hebben gevraagd of ik na de vakantie tijdelijk wil komen werken![]()
en mijn afstudeeronderzoek mag ik binnen het bedrijf doen
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:38 schreef Fisher het volgende:
[..]
hee leuk meis!!
alles okekidoki verder??
Mijn tiramisui taart smaakte ook lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
taart
ik mag dan wel vaak zeuren over mn stage, maar dit is natuurlijk te mooi voor woorden
oe, kom je 'm brengen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
taart
ik mag dan wel vaak zeuren over mn stage, maar dit is natuurlijk te mooi voor woorden
gelukkig maar, anders waren ze wel lang bezig met mijn logboek te controlerenquote:7. Welke logbestanden worden er in het netwerk en van internetgebruik bij gehouden?
Wat wordt ermee gedaan?
Wanneer dit niet het geval is: is het mogelijk om in het netwerk of van internet log-bestanden bij te houden? Welke keuze uit logbestanden zou je maken?
Er worden logboeken bijgehouden van het internetgebruik van de medewerkers.
Deze logboeken worden echter niet periodiek gecontroleerd.
hehe, hier houden ze nieteens iets bij geloof ikquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:47 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders waren ze wel lang bezig met mijn logboek te controleren
bij mij in feite dus ook niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:48 schreef Fisher het volgende:
[..]
hehe, hier houden ze nieteens iets bij geloof ik
quote:Ook heerst er hier een gevoel van dat je best mag emailen of internetten zodra je je werk klaar hebt.
ik ga maar ff hard werkenquote:
Eigenlijk altijd wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:53 schreef Blinker het volgende:
Goh, volgens mij hoef jij daarvoor niet op stage te zijn
En verder heb je niks daarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Wij hebben thuis elke dag taart of vlaai.
Limboland hè![]()
Nicequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:56 schreef Megter het volgende:
Jeeeeeeee, concept-conceptversie is af!!!
Vanmiddag kijkt m'n begeleider het na, zodat het conceptversie wordt.
Dan donderdag inleveren en hopen dat het (na aanpassingen) van voldoende niveau is om te presenteren!
hè shit, weer geen taart vandaagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ga maar ff hard werkenals ze echt zo tevreden over me zijn, dan moet ik me nog maar ff inzetten
2 minuten te vroeg hequote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
LUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNCH!!!!!!!!!!!!
ff eten
Over 5 weken moet ik, zal zo'n goed gevoel geven als ik klaar benquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:57 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben blij dat ik mijn verslag niet hoef te presenteren![]()
![]()
quote:1. Overleg met je praktijkopleider voor welk type storing of verzoek om ondersteuning je zelfstandig kunt opereren gedurende een periode.
Registreer je activiteiten en de relevante informatie in de FAQ-lijst. Breng periodiek verslag uit aan de praktijkopleider.
2. Wanneer er een FAQ-lijst bestaat. Voeg in overleg met je praktijkopleider 5 vragen met een oplossing toe aan deze lijst.
Wanneer er geen FAQ-lijst bestaat: ontwerp met je praktijkopleider een FAQ-lijst en voeg daar 3 vragen met de oplossing aan toe.
Omschrijf hoe deze FAQ-lijst door gebruikers geraadpleegd kan worden.
3. Stel in overleg met je praktijkopleider een gebruikersinstructie op over hoe in het vervolg een kleine storing verholpen kan worden.
4. Overleg met je praktijkopleider of je een presentatie kunt houden voor een kleine groep gebruikers over een software toepassing of over (rand) apparatuur.
Stel daarbij een compacte gebruikershandleiding op, rekening houdend met het begripniveau van de gebruikers.
5. Ontwerp in overleg met je praktijkopleider een sjabloon en een macro die het gebruik van twee verschillende applicaties vereenvoudigt.
6. Verzamel of omschrijf minimaal 3 beveiligingsprocedures die gehanteerd worden op het gebied van de informatievoorziening van het bedrijf.
7. Omschrijf minimaal 3 situaties waarin jij beveiligingsprocedures hebt toegepast.
8. Geef 3 voorbeelden van hoe de naleving van procedures wordt gecontroleerd.
Wanneer deze er niet zijn: werk dan 3 mogelijkheden om de naleving van procedures te controleren (denk daarbij aan de logbestanden, network analysers en contacten met gebruikers).
9. Maak een voorbeeld van hoe gebruikers gewezen worden op het belang van de naleving van beveiligingsprocedures.
Kommaar op dudequote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:03 schreef Blinker het volgende:
Apekop
Listen very careful! I'll say this only once!
Ik leg het accent op: manquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:04 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
sinds wanneer moet daar een komma tussen
Oke is goed jongen, no hard feelings, peace.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:05 schreef Blinker het volgende:
Dat was voor alle anderen vriendjes en vriendinnetjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |