abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:49:29 #101
8369 speknek
Another day another slay
pi_27076922
Ja bij Sony moet je altijd een slag om de arm houden heb ik het idee. De PlayStation 2 kon ook veeeel meer polygonen per seconde op het beeldscherm toveren dan de Gamecube. Waren ze er alleen wel bij vergeten te zeggen dat dat was als je alle polygonen flat-shade en ze gewoon met een ruime z-buffer allemaal achter elkaar plakte en maar eentje tekende.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:51:14 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27076966
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dit is ook een leuke "gadget-trailer". De Fight Night 3 demo, met focus op de gezichtsuitdrukkingen en wat daarmee mogelijk is. Ook weer erg realistisch geanimeerd.

http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/vids_1.html
Het ziet er echt gigantisch mooi uit inderdaad (althans, ga deze niet kijken, maar wat ze in de presentatie lieten zien). Hoe gedetailleerder, hoe prachtiger. Alleen wil ik 't eigenlijk ook eens uit 't gamende perspectief zien, niet alleen vanuit een replay-camerastandpunt.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:52:51 #103
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27077014
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb hier één woord voor, FUCK, wat mooi
Vele malen mooier dan de Xbox 360
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:56:12 #104
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27077106
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Vele malen mooier dan de Xbox 360
Knap dat je dat kunt zien van een paar techdemo's en een brakke kwaliteit stream.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:56:19 #105
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27077112
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Vele malen mooier dan de Xbox 360
Le-zen.
Techdemo vs. ingame graphics. .
-
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:58:11 #106
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_27077168
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Dit is ook een leuke "gadget-trailer". De Fight Night 3 demo, met focus op de gezichtsuitdrukkingen en wat daarmee mogelijk is. Ook weer erg realistisch geanimeerd.

http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/vids_1.html
Prachtig geanimeerd, maar wat is een zo'n game zonder bloed enzo
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:58:36 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27077175
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:52 schreef AMD64 het volgende:

[..]

Vele malen mooier dan de Xbox 360
Krijg je dat weer.... laat elke console toch in haar waarde Tevens kan je dat gewoonweg niet zeggen op basis van techdemo's
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_27077232
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:51 schreef twi het volgende:

[..]

Het ziet er echt gigantisch mooi uit inderdaad (althans, ga deze niet kijken, maar wat ze in de presentatie lieten zien). Hoe gedetailleerder, hoe prachtiger. Alleen wil ik 't eigenlijk ook eens uit 't gamende perspectief zien, niet alleen vanuit een replay-camerastandpunt.
Ik heb Fight Night 2 op de PS2, en dat is ook een soortgelijk swingend camera-standpunt, dus dit lijkt me gewoon actual in-game footage zoals je het ziet.

Veel trailers lijken daardoor niet in-game, maar dat is puur een kwestie van camera-standpunten die genomen worden. Dat in bepaalde stukjes van de trailers slowmotion aangezet wordt doet ook verder niets af aan de gameplay, in fact, ik had begrepen dat een van de special effects features van die Nvidia het vertraging (bullittime) is van indrukwekkende scenes of explosies.

Met deze twee zaken krijg je al heel snel een versmelting van real-time scipted scenes met actual ingame gameplay, en krijg je ook automatisch het cinematische effect zoals dat in Fight Night, KZ2 en de Getaway gebeurt, met dat zoomen van de camera er nog bij.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:03:48 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27077352
Ik heb Fight Night 2 op de Xbox gedaan, en daar zie je nooit een camerastandpunt zoals bijvoorbeeld bij het allermooiste detail (dat vervormen van 't gezicht), dus ik vraag me af in hoeverre het veel nut heeft dat die details zo prachtig zijn. Hopelijk wordt daar dus wat mee gedaan.

Derhalve vind ik die schitterende beelden van Killzone 2 en The Getaway interessanter, en vallen die bewegingen in 't gezicht na een klap meer onder de categorie van die techdemo van die acteur in Spiderman voor me, eigenlijk.

Ik bedoel, cinematische camerastandpunten (als je begrijpt wat ik bedoel) zijn fantastisch om die details te laten zien, maar hoe komen die details bij echte gameplay-camerastandpunten tot hun recht.

Zeg maar hetzelfde als wat je altijd bijs screenshots van willekeurige racegames hebt: die hebben nooit enige nut, want ze zijn meestal schuin van voren genomen, terwijl je 99% van de tijd recht naar de achterkant van de auto zit te kijken.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:05:11 #110
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_27077393
Mooi bakkie alleen die joystick
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:08:24 #111
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27077478
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Krijg je dat weer.... laat elke console toch in haar waarde Tevens kan je dat gewoonweg niet zeggen op basis van techdemo's
Doe ik, maar toch
pi_27077683
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef twi het volgende:
Derhalve vind ik die schitterende beelden van Killzone 2 en The Getaway interessanter, en vallen die bewegingen in 't gezicht na een klap meer onder de categorie van die techdemo van die acteur in Spiderman voor me, eigenlijk.
Ja misschien wel, van de andere kant is dat volgens mij dus allemaal een kwestie van camera-standpunten, net zoals je in een willekeurig racegame ook een soort helikopter-chase view kunt innemen waarbij je het first-person-oog voor het racen uit het oog verliest en meer een cinematische game speelt. Maar zelfs al is het puur replay-werk, dan nog is dat net zoals bij de GT serie's alleen al leuk om dat soort zaken na de match te bekijken, en vind ik de animatie's van met name de arm/voet bewegingen super-echt. Het spel zal ongetwijfeld het beste vanuit 1st person of 3th person te spelen zijn.
quote:
Ik bedoel, cinematische camerastandpunten (als je begrijpt wat ik bedoel) zijn fantastisch om die details te laten zien, maar hoe komen die details bij echte gameplay-camerastandpunten tot hun recht.
Het is idd een kunst om gameplay te versmelten met zo cinematisch mogelijk beelden, en op een dusdanige manier je game te laten spelen zonder dat je cameraviewpoint je gevechten of racen teveel beinvloedt. Maar het kan wel denk ik, zeker als de camera meer A.I. krijgt zodat ie meedenkt in de gameplay.
quote:
Prachtig geanimeerd, maar wat is een zo'n game zonder bloed enzo
Zit er wel in denk ik, zit ook al in FN2. Als ze zweetdruppeltjes en gezichtvervormingen in realtime kunnen simuleren, kan dat ook met bloed.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:22:03 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27077812
Het kan wel, dat liet Killzone zien (en in mindere mate Motordingus, ben de titel even kwijt).

Die Jappen moeten trouwens inderdaad eens Engels leren, maar die Brit presenteerde de show echt erg goed.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:25:11 #114
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27077884
Als killzone ingame was is het echt geweldig.. Maar ik twijfel daar enorm aan omdat ik niet kan geloven dat een Nederlandse dveloper in zo'n korte tijd (launch killzone - e3) zo'n indurkwekkende ingame presentatie kan leveren.

Ook zat de camera wel vaak op het juiste punt. Te vaak voor ingame beelden imo. Maar het zag er heftig uit.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:27:36 #115
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27077955
Nu maar afwachten op de prijs
  dinsdag 17 mei 2005 @ 11:36:36 #116
100496 H.Flick
Turn-based
pi_27078197
Xbox360, PS3... who cares! Ik wil ze allemaal!

Maar qua design is de PS3 duidelijk mooier
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:07:37 #117
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27079014


It wasn't me!
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:09:41 #118
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27079076
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]

It wasn't me!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_27079082
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]

It wasn't me!
beginnen ze nu al met dat soort dingen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  FOK!fossiel dinsdag 17 mei 2005 @ 12:10:21 #120
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_27079097
Wat een gezeik op die controller, wacht nou maar met oordelen tot je het ding in je handen hebt gehad.

Wel een leuk hebbedingetje, wordt straks moeilijk kiezen in elk geval .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:12:58 #121
110810 AMD64
With Canon you can!
pi_27079167
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:07 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]

It wasn't me!
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:14:05 #122
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_27079202
Die grill
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_27079274
Welk filmpje is gemaakt met de Unreal engine?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_27079311
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Welk filmpje is gemaakt met de Unreal engine?
http://media.ps3.ign.com/media/748/748505/vids_1.html
  dinsdag 17 mei 2005 @ 12:18:35 #125
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_27079312
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 12:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Welk filmpje is gemaakt met de Unreal engine?
Je kunt het filmpje zien als je de pers conferentie bekijkt. Epic was heel erg trosts dat ze 1 gangetje (met uitzicht) in 2 maanden hebben gemaakt met een engine die al bestond..

Ik verwacht een enorme productietijd bij games voor de nextgen consoles
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')