Nee hoor, ik game al vanaf de C64.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:27 schreef Omkron het volgende:
Zeg daggla.. jij was tot voor kort toch geen spelcomputer-fanaat.. ?
Volgens was je bij san-andreas pas ingestapt.. klopt dat..?![]()
Volgens mij issie net zo groot als de eerste XBOX.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:34 schreef UnleashMitch het volgende:
De console![]()
De controler![]()
Maar goed, een console moet er gewoonuit zien, de controller moet daarnaast ook nog functioneel zijn. Als het ding goed werkt dan is dat een beter pluspunt dan dat het ding er
uit ziet.
Ik heb de PS2 4 maanden gehad, voordat hij kapot gingquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor, ik game al vanaf de C64..
Heb alleen nog niet zo heel erg lang een PS2. Jaartje of zo.
Ruime binnen de garantieperiode toch.. of had je hem omgebouwd..quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb de PS2 4 maanden gehad, voordat hij kapot ging
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8834quote:Looking at the content of the two conferences today in Los Angeles - and the MTV special last week, in the case of Xbox 360 - "outclassed" is a word that comes to mind a lot. The bar which was set by Microsoft last week has not only been met, it has been vaulted over. PlayStation 3 is more powerful, more fully featured, more innovative and better supported than Xbox 360.
Totáál niet verrassend!quote:Product name: PlayStation 3
Logo: PLAYSTATION(R)3
Een ietsje afgeslankte versie dan de aangekondigde cell-chip van 3 maandjes terug. Meest opvallende verschil vind ik dat 'ie 7 SPE's heeft gekregen inplaats van 8.quote:CPU
Cell Processor
PowerPC-base Core @3.2GHz
1 VMX vector unit per core
512KB L2 cache
7 x SPE @3.2GHz
7 x 128b 128 SIMD GPRs
7 x 256KB SRAM for SPE
* 1 of 8 SPEs reserved for redundancy
total floating point performance: 218 GFLOPS
Het meest indrukwekkende aan deze CPU vind ik de 1.8 TFLOPS en vooràl de 1080p capaciteiten... en dat twee keer!!! We hebben het hier gewoon over twee videokanalen van 1920x1080 pixels en dat in progressive scan.quote:GPU
RSX @550MHz
1.8 TFLOPS floating point performance
Full HD (up to 1080p) x 2 channels
Multi-way programmable parallel floating point shader pipelines
Dat 'ie realtime 5.1 kanalen Dolby Digital en DTS zou gaan ondersteunen was te verwachten. Maar LPCM is natuurlijk nog véél beter! Waar Dolby Digital en DTS nog altijd gecomprimeerd zijn, is LPCM ongecomprimeerd, kan tot 8 kanalen bevatten met een samplefrequentie van 48khz of 96khz. Wat ook opvallend is, is dat hier geen apparte geluidschip voor gebruikt gaat worden, maar dat de Cell dit allemaal zelf gaat afhandelen! Achja... dat ding is toch krachtig genoeg!quote:Sound
Dolby 5.1ch, DTS, LPCM, etc. (Cell- base processing)
Opvallend. Ik vind het opvallend dat er geen XDR voor de GPU gebruikt gaat worden. Ik ging er eigenlijk vanuit dat deze nieuwe GPU gebruik zou maken van het veel snellere XDR geheugen. Dat dit ook één van de belangrijkste redenen was dat Sony samen met Nvidia deze GPU zou maken. Maar nu lijkt het er meer op dat Nvidia de CPU vóór Sony heeft gemaakt. Beetje jammer.quote:Memory
256MB XDR Main RAM @3.2GHz 256MB GDDR3 VRAM @700MHz
Indrukwekkende cijfers. Meer heb ik er niet over te zeggen!quote:System Bandwidth
Main RAM 25.6GB/s
VRAM 22.4GB/s
RSX 20GB/s (write) + 15GB/s (read)
SB< 2.5GB/s (write) + 2.5GB/s (read)
Zie boven. De stap van 6.2 GFLOPS naar 2 TFLOPS is natuurlijk gigantisch. Nou moet je niet teveel waarde hechten aan dit soort cijfers, maar het geeft wel een aardige impressie van de rekenkracht van dit monster!quote:System Floating Point Performance
2 TFLOPS
Mooi! Goed om te zien dat de HDD toch weer terugkeert naar een Playstation-console! 2.5" is uiteraard de juiste keuze!quote:Storage
Detachable 2.5" HDD slot x 1
Zes keer USB 2.0 dit is eigenlijk precies wat ik had verwacht. Leuk dat ik straks al m'n USB-randapparatuur van m'n PS2 straks kan gaan gebruiken op m'n PS3! Dat 'ie een memorystick-slot zou krijgen daar ging ik al vanuit, maar dat 'ie óók een SD- èn een CompactFlash-slot krijgt is een enorme verrassing!quote:I/O
USB Front x 4, Rear x 2 (USB2.0)
Memory Stick standard/Duo, PRO x 1
SD standard/mini x 1
CompactFlash (Type I, II) x 1
quote:Communication
Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) x 3 (input x 1 + output x 2)
Wi-Fi IEEE 802.11 b/g
Bluetooth 2.0 (EDR)
Hmmm... ze zijn dan tòch draadloos geworden.quote:Controller
Bluetooth (up to 7)
USB 2.0 (wired)
Wi-Fi (PSP)
Network (over IP)
De optische uitgang zit er nog steeds, de standaard AV-uitgang zit er nog steeds (dus kan ik m'n RGB-kabel die ik destijds voor m'n PS1 gekocht heb en nu voor m'n PS2 gebruik gewoon weer meenemen naar m'n PS3!quote:AV Output
Screen size: 480i, 480p, 720p, 1080i, 1080p
HDMI: HDMI out x 2
Analog: AV MULTI OUT x 1
Digital audio: DIGITAL OUT (OPTICAL) x 1
Geen verrassing dat 'ie uiteindelijk toch Blu-Ray gaat gebruiken, wat me vooral opvalt is dat SACD ook in het rijtje staat!quote:Disc Media
CD PlayStation CD-ROM, PlayStation 2 CD-ROM, CD-DA, CD-DA (ROM), CD-R, CD-RW, SACD, SACD Hybrid (CD layer), SACD HD, DualDisc, DualDisc (audio side), DualDisc (DVD side)
DVD: PlayStation 2 DVD-ROM, PlayStation 3 DVD-ROM, DVD-Video, DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW
Blu-ray Disc: PlayStation 3 BD-ROM, BD-Video, BD-ROM, BD-R, BD-RE
Geluid isser al in de vorm van reciever en leuke speakers, tis meer de TV's die onbetaalbaar zijn in 1080Pquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef Steve-O het volgende:
Jammer dat je naast die ps3 nog een fortuin moet uitgeven aan tv/Audio wil je het een beetje leuk spelen
Uhmmmm, die gast van nVidia zei dat er 512MB ter beschikking van de GPU stond, dus de RSX kan uit beide vaatjes tappen.quote:Opvallend. Ik vind het opvallend dat er geen XDR voor de GPU gebruikt gaat worden. Ik ging er eigenlijk vanuit dat deze nieuwe GPU gebruik zou maken van het veel snellere XDR geheugen.
Dat zal allemaal wel meevallen, op mijn mini 4:3 TV'tje heb ik altijd leuk PS2 kunnen spelen. Nu ik een mooie breedbeeld heb en mn hele TV kamer vol hangt met gigantische speakers is het allemaal wel iets overweldigender, maar uiteindelijk gaat het toch om de gameplayquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef Steve-O het volgende:
Jammer dat je naast die ps3 nog een fortuin moet uitgeven aan tv/Audio wil je het een beetje leuk spelen
Is dit PS3?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik niet begrijp, als die ps3 35x zo krachtig is...
[afbeelding]
waarom zijn die bomen dan niet 3D??
Dat noemt men investeren! De PS3 is genoeg reden om een HDTV in huis te halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef Steve-O het volgende:
volgens games.fok wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dit PS3?
Hmm, zoveel indrukwekkender dan GT4 is het nu ook niet echt.
Vind je ?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:54 schreef P-Style het volgende:
Tijd dat P-Style z'n visie geeft over dit eindelijk officiëel aangekondigde prachtapparaat!
En als ik nou alleen wil gamen want ik heb al een thuisbioscoopquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat noemt men investeren! De PS3 is genoeg reden om een HDTV in huis te halen.Behalve om de PS3 games in volle glorie te kunnen bekijken, kun je'm ook gebruiken als dvd-video speler (die de resolutie omhoog schroeft naar 1920x1080), als Blu-Ray video speler (waarop films al in 1920x1080 resolutie staan), als fotoviewer (de PS3 ondersteunt immers drie grote flash-memory formaten) en later wellicht zelfs als HDTV-tuner voor HD-streams over ethernet (de PS3 heeft immers twee ethernet inputs)!
Verder verschijnt de PS3 pas in 2006 en in Europa pas láát in 2006, zal 'ie vanaf 2008 pas echt betaalbaar zijn en gaat 'ie voorlopig nog wel even mee... tegen die tijd zullen HDTV's al een stuk goedkoper zijn en meer beschikbaar zijn!
Ik was meer onder de indruk van PGR3 jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is dit PS3?
Hmm, zoveel indrukwekkender dan GT4 is het nu ook niet echt.
Ik niet vind een goede racegame een prachtige tijdverspillingquote:
Dit is gewoon GT4 dat in een héél korte tijd is overgeport naar de PS3. De enige verbetering die ik zie is de resolutie. En alles is misschien iets gladder. Als er één developersstudio is die Sony-consoles optimaal kan benutten, dan is het Polyphony wel!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat ik niet begrijp, als die ps3 35x zo krachtig is...
[afbeelding]
waarom zijn die bomen dan niet 3D??
Hmmm... als de RSX daadwerkelijk uit beide vaatjes kan tappen, dan zou dat betekenen dat 'ie sowieso uit XDR-geheugen kan lezen... Waarom heeft 'ie dan überhaupt z'n eigen 256MB GDDR3 geheugen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:19 schreef twi het volgende:
Uhmmmm, die gast van nVidia zei dat er 512MB ter beschikking van de GPU stond, dus de RSX kan uit beide vaatjes tappen.
Inderdaad. En die screen van Test Drive zag er ook een stukje slicker uit.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik was meer onder de indruk van PGR3 ja
Ja! Jij niet dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:23 schreef Chocobo het volgende:
Vind je ?
Vergeet de thuisbioscoop die je nu hebt! De PS3 eet je thuisbioscoop op!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:24 schreef Steve-O het volgende:
En als ik nou alleen wil gamen want ik heb al een thuisbioscoop
het ois dus gewoon GT4 op de PS2, aldus Mr.Subtlequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dit is gewoon GT4 dat in een héél korte tijd is overgeport naar de PS3. De enige verbetering die ik zie is de resolutie. En alles is misschien iets gladder. Als er één developersstudio is die Sony-consoles optimaal kan benutten, dan is het Polyphony wel!Geef ze wat tijd, want dit plaatje is inderdaad totaal niet representatief.
Daarom lees ik zijn posts nooitquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
het ois dus gewoon GT4 op de PS2, aldus Mr.Subtle.
Val je daar even door de mand, jij "kenner"..
Ben jij mascotte van sony ofzoquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja! Jij niet dan?
[..]
Vergeet de thuisbioscoop die je nu hebt! De PS3 eet je thuisbioscoop op!Alleen je receiver moet je bewaren!
'k Hoop sowieso dat GT5 een beetje richting Microsoft kijkt met Forza, want er zitten wel een hoop elementen in Forza die GT4 ook wel kan gebruiken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. En die screen van Test Drive zag er ook een stukje slicker uit..
En Forza 2, al is daar nog niets van gereleased..
Mja, het is soms allemaal net TE enthousiast dat je denkt dat ie gebrainwashed is door pinokkio Ken.quote:
Dan kan die controller er volgend jaar zo bijquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dan kan die controller er volgend jaar zo bij
Wees eerlijk, ik denk niet dat jouw thuisbioscoop 12 streams HDTV tegelijkertijd kan decoderen. Niet dat het de eerstkomende tien jaar veel nut zal hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ben jij mascotte van sony ofzo
heb je al ps3 op je reet getatoeerd?
Tegen die tijd is er al weer een nieuwe generatiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:35 schreef twi het volgende:
[..]
Wees eerlijk, ik denk niet dat jouw thuisbioscoop 12 streams HDTV tegelijkertijd kan decoderen. Niet dat het de eerstkomende tien jaar veel nut zal hebben
Echter zou het mij niets verbazen als de PS3 2x zo duur wordt.quote:Ik denk trouwens dat die PS3 echt heel erg stevig aan de prijs zal zijn. Ik denk dat Microsoft met de X360 toch meer de "budget"-markt op is gegaan. Laat ik 't zo zeggen: Als Sony 't voor elkaar weet te krijgen om het verschil in prijs minder dan 100 euro te laten worden, dan zie ik de voorsprong van Sony qua marktaandeel alleen maar toenemen.
Valt wel mee hoor, er zijn ergere fanboys. Van die fanboys die bijvoorbeeld games maanden lang de hemel in prijzen en als puntje bij paaltje komt doen ze 'm 2 keer en dan moven ze naar de volgende hypequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, het is soms allemaal net TE enthousiast dat je denkt dat ie gebrainwashed is door pinokkio Ken..
Nee inderdaad. Ik denk dat de X360 <400 wordt, en de PS2 500< of misschien wel 600<quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Echter zou het mij niets verbazen als de PS3 2x zo duur wordt.
Helemaal tijdens de release van de PS3, dan zal de X360 wel flink in prijs dalen..
Ik doelde eerder op z'n hardware ophemelende posts. We zagen allemaal dat er over de Emotion Engine behoorlijk wat gebakken lucht de wereld is ingeblazen daar Ken.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:36 schreef twi het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, er zijn ergere fanboys. Van die fanboys die bijvoorbeeld games maanden lang de hemel in prijzen en als puntje bij paaltje komt doen ze 'm 2 keer en dan moven ze naar de volgende hype
Je weet toch dat het binnen de marketing een sport is om dingen met dezelfde letter te laten beginnen zodat je het over de X Y's kan hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef twi het volgende:
[..]
Iemand trouwens die ook een beetje een gevoel had van "Goh..." toen die gast van Sony met de 4 C's van hun Sony Netwerk kwam, maar er behalve een gaar plaatje helemaal niks over meldde.
Ik ben meester hyperquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En games hypen? Ach, dat doet iedereen wel eens..
Da's waar, maar het ging me meer om 't idee dat de directe concurrent een fantastisch netwerk heeft met alles erop en eraan, een nieuwe evolutie daarvan komt eraan en is al aangekondigd. Dan komt het grote machtige Sony met veel bombarie hun presentatie van een fantastisch apparaat houden, en dan komt er 1 (EEN) lousy Powerpoint paginaatje met 4 C's en de boodschap die overkomt als "Wij gaan 't ook doen". Dan trek je nog al je marketing-trucs uit de kast met 4 C's, maar voor de rest zet je jezelf toch wel een klein beetje voor lul.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je weet toch dat het binnen de marketing een sport is om dingen met dezelfde letter te laten beginnen zodat je het over de X Y's kan hebben
(4P's, 5P's, 4C's, 5C's etc. etc. ze bestaan allemaal)
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
het ois dus gewoon GT4 op de PS2, aldus Mr.Subtle.
Val je daar even door de mand, jij "kenner"..
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:32 schreef Steve-O het volgende:
Ben jij mascotte van sony ofzo
heb je al ps3 op je reet getatoeerd?
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, het is soms allemaal net TE enthousiast dat je denkt dat ie gebrainwashed is door pinokkio Ken..
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Dan kan die controller er volgend jaar zo bij
In de xbox 360 topics doe jij niet veel anders dan ik hier doe, Daggla.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik doelde eerder op z'n hardware ophemelende posts. We zagen allemaal dat er over de Emotion Engine behoorlijk wat gebakken lucht de wereld is ingeblazen daar Ken.
En games hypen? Ach, dat doet iedereen wel eens..
Truequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
In de xbox 360 topics doe jij niet veel anders dan ik hier doe, Daggla.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef twi het volgende:
...ondanks z'n verkeerde smaak...
Ach, ik ben tenmiste multiplatform.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef P-Style het volgende:
In de xbox 360 topics doe jij niet veel anders dan ik hier doe, Daggla.
Dat absoluut. Ze zijn tenminste vaak enigszins onderbouwd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef twi het volgende:
Eensch met P-Style, ondanks z'n verkeerde smaak kan ik z'n posts altijd wel waarderen. Lees ze liever dan die van BHM, mMarsje (of weet ik hoe 'ie heet), mikando en PandorasBox.
Zag er inderdaad maf uit. Soort van Dakar meets Phantom Menace and t****zooi. Erg coolquote:
Indrukwekkend is het zeker. Ben benieuwd wat Ninty tegen al dit grafische geweld in kan brengen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef twi het volgende:
Gelukkig heet dit topic niet [P-Style] Nederlands Trots , dus we mogen het wel weer over die PS3 hebben (waarvan ik toch stiekum erg onder de indruk van ben geraakt).
Damn, dacht eerst dat het niet ingame was, maar als dat het dus wel is....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef twi het volgende:
Zag er inderdaad maf uit. Soort van Dakar meets Phantom Menace and t****zooi. Erg cool. Maar ben benieuwd hoe diep dat spel kan gaan.
Het leek me niet direct ingame, daarvoor leek het zo gewelddadig schokkend (letterlijk dus) dat het onspeelbaar was. Maar ik denk dat het er niet heel ver vanaf zal gaan zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Damn, dacht eerst dat het niet ingame was, maar als dat het dus wel is....
PS3 GET.
Niet veel...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:02 schreef mikando18 het volgende:
Is er al wat bekend over het online gebeuren...
...maar je kunt er wel vanuit gaan dat het beter wordt.quote:...of gaat dat op dezelfde manier als de ps2?
Dat is ook niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet veel...
[..]
...maar je kunt er wel vanuit gaan dat het beter wordt.
Na he zien van moterstorm heb ik maar besloten om toch niet direct een xbox te kopen, maar eerst eens verder te kijken. Zag er echt grandioos uit vind ik, vooral die details zoals bij voorbeeld banden of stukken auto die wegvliegen na een crash of bijvoorbeeld het stof wat achter de auto's en motoren opstuift.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef H.Flick het volgende:
Van Motor Storm viel mijn mond inderdaad vol verbazing open.
Wat gaat het toch mooi worden.
Een hele lading fanboys.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Indrukwekkend is het zeker. Ben benieuwd wat Ninty tegen al dit grafische geweld in kan brengen.
Als ik jou was zou ik beginnen met de techdemo van het introfilmpje van FFVII. Die weet jij denk ik wel te waarderen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:
Ik ga me nu toch ook maar eens verdiepen in al die demo's, heb nog niks gezien.
Welcome Chang3quote:Looking at the content of the two conferences today in Los Angeles - and the MTV special last week, in the case of Xbox 360 - "outclassed" is a word that comes to mind a lot. The bar which was set by Microsoft last week has not only been met, it has been vaulted over. PlayStation 3 is more powerful, more fully featured, more innovative and better supported than Xbox 360. When the Sony conference kicked off, we expected to see something "a bit better" than Xbox, technologically. We didn't expect to have our most fundamental beliefs about what next-generation games will be capable of changed. That, however, is exactly what happened.
It's not that Sony would have problems rounding up some impressive celebs if they so desired. Sony Pictures, Sony Music and the PlayStation brand itself could have called out half of Hollywood today. Instead, we got to see a game console that feels genuinely next generation. We're not just talking about a console that's twice as powerful as Xbox 360 in simple, logical terms (and bear in mind that that's a far, far greater gap in power than existed between PS2 and Xbox); we're talking about a console with more functionality, with fewer corners cut and with a genuinely more impressive line-up of software.
Jammer dat het zo weinig representatief is...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een hele lading fanboys.
Ik ga me nu toch ook maar eens verdiepen in al die demo's, heb nog niks gezien.
Ach, er zit een jaar tussen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Na he zien van moterstorm heb ik maar besloten om toch niet direct een xbox te kopen, maar eerst eens verder te kijken. Zag er echt grandioos uit vind ik, vooral die details zoals bij voorbeeld banden of stukken auto die wegvliegen na een crash of bijvoorbeeld het stof wat achter de auto's en motoren opstuift.
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat er een jaar tussen zit, eerst een jaar genieten van de Xbox 360 en dan nog een keer helemaal overrompeld worden door de PS3.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, er zit een jaar tussen.
Ik ga dus echt niet een jaar wachten EN dan nog de periode zolang het duurt voor ie goedkoper wordt.
Gewoon allebei in huis halen..
Hoe weet je dat nou niemand heeft nog ingame beelden van die geshowde spellen gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jammer dat het zo weinig representatief is....
Dat doet me een beetje denken aan nadat de XBOX werd aangekondigd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef PandorasBox het volgende:
Media is meer overrompeld door de Ps3 conference dan Microsoft conference. Maar dat was al duidelijk...
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59135
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8834
[..]
Welcome Chang3![]()
Ah, je kan je de techdemo van de EE niet meer herinneren?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Jebus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou niemand heeft nog ingame beelden van die geshowde spellen gezien.
Tja. Je bedoeld dat dit allemaal voorproeven zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Jebus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou niemand heeft nog ingame beelden van die geshowde spellen gezien.
Het is een minpunt dat de release van de PS3 zover verder in de toekomst ligt maar gezien de enorm betere prestaties en vooral de backwards compatability denk ik dat de PS3 de winnaar gaat worden in deze battle. Het is alleen wel te hopen dat Sony de PS3 dit voorjaar wereldwijd gaat verkoop en er voor gaat zorgen dat er genoeg voorraad is. Hoe langer ze wachten hoe groter de achterstand op Microsoft. Daarnaast zullen ze de online mogelijkheden ook heel goed moeten gaan benutten want ook dat is een kritiek punt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:21 schreef Jebus het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral blij met de backwards compatability. Dan kan ik eindelijk sepiroth verslaan met FF7 want mijn ps2 speelt geen psx meer af
Die FMV van FFVIII?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, je kan je de techdemo van de EE niet meer herinneren?.
LOLquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:21 schreef AMD64 het volgende:
Ga echt wel voor de PS3. De Xbox2 is niets(uiterlik)
Bijblijven jijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Sakie het volgende:
Jullie gaan veel te hard, ik wil alles rustig kunnen lezen![]()
Jawel, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat deze techdemo's ook weinig representatief zijn. Misschien zijn ze wel iets minder, maar dat is nog altijd meer dan weinig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, je kan je de techdemo van de EE niet meer herinneren?.
Ach, iedereen heeft zijn favoriete console, en dan is het normaal dat je over de anderen wat eerder sceptisch zult zijn. Ik zelf ben in de Nintendo topics waarschijnlijk minder kritisch dan elders, maar toch kijk ik erg uit naar alledrie de next-gen consoles.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef Jebus het volgende:
Je straalt zoveel negativiteit uit over het topic
Ga anders in het xbox360 topic sceptisch lopen zijn, maar nee daar is alles koek en ei.
De enige reden dat ik zo sceptisch ben is vanwege dat gedoe met die ps2 toen. Veel beblaat, weinig wol.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef Jebus het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat deze techdemo's ook weinig representatief zijn. Misschien zijn ze wel iets minder, maar dat is nog altijd meer dan weinig.
Je straalt zoveel negativiteit uit over het topic
Ga anders in het xbox360 topic sceptisch lopen zijn, maar nee daar is alles koek en ei.
Waarschijnlijk is 7 gewoon het maximale wat 'ie met z'n BlueTooth module aan kan sturen. Ze hadden er best 6 van kunnen maken, maar waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap de reden achter 7 controllers niet zo... neem dan een even aantal zodat je bijvoorbeeld 4 tegen 4 kunt spelen.
Hij kan toch twee HD TV's aansturen? Misschien een soort systemlink met 1 PS3 dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap de reden achter 7 controllers niet zo... neem dan een even aantal zodat je bijvoorbeeld 4 tegen 4 kunt spelen.
Ik blijf het zeggen: ALLEBEIquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:48 schreef Jebus het volgende:
ik moet mezelf straks wel bedwingen geen xbox360 te kopen zodat ik later een ps3 kan halen. Dat worden 9 harde maanden
6 controllers en 1 afstandsbediening ? Of zeg ik nu iets doms, ben nog niet zo bekend met Bluetooth namelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk iets meer, Europa is meestal als laatste aan de beurt. Q4 2006 staat ie voor Europa geplanned, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:48 schreef Jebus het volgende:
ik moet mezelf straks wel bedwingen geen xbox360 te kopen zodat ik later een ps3 kan halen. Dat worden 9 harde maanden
Het lijkt me zéér waarschijnlijk dat wij 'm hier kunnen verwachten tussen begin september en eind november 2006. Dat zijn de gebruikelijk maanden voor de releases van Sony consoles in Europa.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk iets meer, Europa is meestal als laatste aan de beurt. Q4 2006 staat ie voor Europa geplanned, toch?
In 3 woorden: WOW!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met de techdemo van het introfilmpje van FFVII. Die weet jij denk ik wel te waarderen!
1 september toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het lijkt me zéér waarschijnlijk dat wij 'm hier kunnen verwachten tussen begin september en eind november 2006. Dat zijn de gebruikelijk maanden voor de releases van Sony consoles in Europa.
Zo lang nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het lijkt me zéér waarschijnlijk dat wij 'm hier kunnen verwachten tussen begin september en eind november 2006. Dat zijn de gebruikelijk maanden voor de releases van Sony consoles in Europa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |