quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef twi het volgende:
...ondanks z'n verkeerde smaak...

Ach, ik ben tenmiste multiplatform.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:49 schreef P-Style het volgende:
In de xbox 360 topics doe jij niet veel anders dan ik hier doe, Daggla.

Dat absoluut. Ze zijn tenminste vaak enigszins onderbouwd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:53 schreef twi het volgende:
Eensch met P-Style, ondanks z'n verkeerde smaak kan ik z'n posts altijd wel waarderen. Lees ze liever dan die van BHM, mMarsje (of weet ik hoe 'ie heet), mikando en PandorasBox.

Zag er inderdaad maf uit. Soort van Dakar meets Phantom Menace and t****zooi. Erg coolquote:

Indrukwekkend is het zeker. Ben benieuwd wat Ninty tegen al dit grafische geweld in kan brengen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef twi het volgende:
Gelukkig heet dit topic niet [P-Style] Nederlands Trots , dus we mogen het wel weer over die PS3 hebben (waarvan ik toch stiekum erg onder de indruk van ben geraakt).

Damn, dacht eerst dat het niet ingame was, maar als dat het dus wel is....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:57 schreef twi het volgende:
Zag er inderdaad maf uit. Soort van Dakar meets Phantom Menace and t****zooi. Erg cool. Maar ben benieuwd hoe diep dat spel kan gaan.

Het leek me niet direct ingame, daarvoor leek het zo gewelddadig schokkend (letterlijk dus) dat het onspeelbaar was. Maar ik denk dat het er niet heel ver vanaf zal gaan zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Damn, dacht eerst dat het niet ingame was, maar als dat het dus wel is....
PS3 GET.

Niet veel...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:02 schreef mikando18 het volgende:
Is er al wat bekend over het online gebeuren...
...maar je kunt er wel vanuit gaan dat het beter wordt.quote:...of gaat dat op dezelfde manier als de ps2?

Dat is ook niet zo heel moeilijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niet veel...
[..]
...maar je kunt er wel vanuit gaan dat het beter wordt.

Na he zien van moterstorm heb ik maar besloten om toch niet direct een xbox te kopen, maar eerst eens verder te kijken. Zag er echt grandioos uit vind ik, vooral die details zoals bij voorbeeld banden of stukken auto die wegvliegen na een crash of bijvoorbeeld het stof wat achter de auto's en motoren opstuift.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:07 schreef H.Flick het volgende:
Van Motor Storm viel mijn mond inderdaad vol verbazing open.
Wat gaat het toch mooi worden.

Een hele lading fanboys.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Indrukwekkend is het zeker. Ben benieuwd wat Ninty tegen al dit grafische geweld in kan brengen.

Als ik jou was zou ik beginnen met de techdemo van het introfilmpje van FFVII. Die weet jij denk ik wel te waarderen!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:
Ik ga me nu toch ook maar eens verdiepen in al die demo's, heb nog niks gezien.

Welcome Chang3quote:Looking at the content of the two conferences today in Los Angeles - and the MTV special last week, in the case of Xbox 360 - "outclassed" is a word that comes to mind a lot. The bar which was set by Microsoft last week has not only been met, it has been vaulted over. PlayStation 3 is more powerful, more fully featured, more innovative and better supported than Xbox 360. When the Sony conference kicked off, we expected to see something "a bit better" than Xbox, technologically. We didn't expect to have our most fundamental beliefs about what next-generation games will be capable of changed. That, however, is exactly what happened.
It's not that Sony would have problems rounding up some impressive celebs if they so desired. Sony Pictures, Sony Music and the PlayStation brand itself could have called out half of Hollywood today. Instead, we got to see a game console that feels genuinely next generation. We're not just talking about a console that's twice as powerful as Xbox 360 in simple, logical terms (and bear in mind that that's a far, far greater gap in power than existed between PS2 and Xbox); we're talking about a console with more functionality, with fewer corners cut and with a genuinely more impressive line-up of software.

Jammer dat het zo weinig representatief is...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Een hele lading fanboys.
Ik ga me nu toch ook maar eens verdiepen in al die demo's, heb nog niks gezien.

Ach, er zit een jaar tussen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Na he zien van moterstorm heb ik maar besloten om toch niet direct een xbox te kopen, maar eerst eens verder te kijken. Zag er echt grandioos uit vind ik, vooral die details zoals bij voorbeeld banden of stukken auto die wegvliegen na een crash of bijvoorbeeld het stof wat achter de auto's en motoren opstuift.

Ik vind het eigenlijk wel fijn dat er een jaar tussen zit, eerst een jaar genieten van de Xbox 360 en dan nog een keer helemaal overrompeld worden door de PS3.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, er zit een jaar tussen.
Ik ga dus echt niet een jaar wachten EN dan nog de periode zolang het duurt voor ie goedkoper wordt.
Gewoon allebei in huis halen..

Hoe weet je dat nou niemand heeft nog ingame beelden van die geshowde spellen gezien.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jammer dat het zo weinig representatief is....

Dat doet me een beetje denken aan nadat de XBOX werd aangekondigd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:17 schreef PandorasBox het volgende:
Media is meer overrompeld door de Ps3 conference dan Microsoft conference. Maar dat was al duidelijk...
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=59135
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=8834
[..]
Welcome Chang3![]()

Ah, je kan je de techdemo van de EE niet meer herinneren?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Jebus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou niemand heeft nog ingame beelden van die geshowde spellen gezien.

Tja. Je bedoeld dat dit allemaal voorproeven zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:23 schreef Jebus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou niemand heeft nog ingame beelden van die geshowde spellen gezien.

Het is een minpunt dat de release van de PS3 zover verder in de toekomst ligt maar gezien de enorm betere prestaties en vooral de backwards compatability denk ik dat de PS3 de winnaar gaat worden in deze battle. Het is alleen wel te hopen dat Sony de PS3 dit voorjaar wereldwijd gaat verkoop en er voor gaat zorgen dat er genoeg voorraad is. Hoe langer ze wachten hoe groter de achterstand op Microsoft. Daarnaast zullen ze de online mogelijkheden ook heel goed moeten gaan benutten want ook dat is een kritiek punt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:21 schreef Jebus het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral blij met de backwards compatability. Dan kan ik eindelijk sepiroth verslaan met FF7 want mijn ps2 speelt geen psx meer af

Die FMV van FFVIII?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, je kan je de techdemo van de EE niet meer herinneren?.

LOLquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:21 schreef AMD64 het volgende:
Ga echt wel voor de PS3. De Xbox2 is niets(uiterlik)

Bijblijven jijquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:29 schreef Sakie het volgende:
Jullie gaan veel te hard, ik wil alles rustig kunnen lezen![]()

Jawel, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat deze techdemo's ook weinig representatief zijn. Misschien zijn ze wel iets minder, maar dat is nog altijd meer dan weinig.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, je kan je de techdemo van de EE niet meer herinneren?.

Ach, iedereen heeft zijn favoriete console, en dan is het normaal dat je over de anderen wat eerder sceptisch zult zijn. Ik zelf ben in de Nintendo topics waarschijnlijk minder kritisch dan elders, maar toch kijk ik erg uit naar alledrie de next-gen consoles.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef Jebus het volgende:
Je straalt zoveel negativiteit uit over het topic
Ga anders in het xbox360 topic sceptisch lopen zijn, maar nee daar is alles koek en ei.

De enige reden dat ik zo sceptisch ben is vanwege dat gedoe met die ps2 toen. Veel beblaat, weinig wol.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:32 schreef Jebus het volgende:
[..]
Jawel, maar dat hoeft toch niet te zeggen dat deze techdemo's ook weinig representatief zijn. Misschien zijn ze wel iets minder, maar dat is nog altijd meer dan weinig.
Je straalt zoveel negativiteit uit over het topic
Ga anders in het xbox360 topic sceptisch lopen zijn, maar nee daar is alles koek en ei.

Waarschijnlijk is 7 gewoon het maximale wat 'ie met z'n BlueTooth module aan kan sturen. Ze hadden er best 6 van kunnen maken, maar waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap de reden achter 7 controllers niet zo... neem dan een even aantal zodat je bijvoorbeeld 4 tegen 4 kunt spelen.

Hij kan toch twee HD TV's aansturen? Misschien een soort systemlink met 1 PS3 dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:
Ik snap de reden achter 7 controllers niet zo... neem dan een even aantal zodat je bijvoorbeeld 4 tegen 4 kunt spelen.

Ik blijf het zeggen: ALLEBEIquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:48 schreef Jebus het volgende:
ik moet mezelf straks wel bedwingen geen xbox360 te kopen zodat ik later een ps3 kan halen. Dat worden 9 harde maanden

6 controllers en 1 afstandsbediening ? Of zeg ik nu iets doms, ben nog niet zo bekend met Bluetooth namelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:47 schreef H.Flick het volgende:

Ik denk iets meer, Europa is meestal als laatste aan de beurt. Q4 2006 staat ie voor Europa geplanned, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:48 schreef Jebus het volgende:
ik moet mezelf straks wel bedwingen geen xbox360 te kopen zodat ik later een ps3 kan halen. Dat worden 9 harde maanden

Het lijkt me zéér waarschijnlijk dat wij 'm hier kunnen verwachten tussen begin september en eind november 2006. Dat zijn de gebruikelijk maanden voor de releases van Sony consoles in Europa.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk iets meer, Europa is meestal als laatste aan de beurt. Q4 2006 staat ie voor Europa geplanned, toch?

In 3 woorden: WOW!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met de techdemo van het introfilmpje van FFVII. Die weet jij denk ik wel te waarderen!

1 september toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het lijkt me zéér waarschijnlijk dat wij 'm hier kunnen verwachten tussen begin september en eind november 2006. Dat zijn de gebruikelijk maanden voor de releases van Sony consoles in Europa.

Zo lang nog.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:02 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het lijkt me zéér waarschijnlijk dat wij 'm hier kunnen verwachten tussen begin september en eind november 2006. Dat zijn de gebruikelijk maanden voor de releases van Sony consoles in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |