beetje zoals laatst een topic werd geopend door een jochie met de strekking dat zijn condoom niet helemaal dekkend was en hij bang was dat hij misschien aids had omdat ze met haar naaktheid zijn naaktheid geraakt had.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:38 schreef milagro het volgende:
[..]
nee hoor, dit is een ego strelings aandacht vragen topiekje.
je wordt nu geacht nieuwsgierig te raken naar de inhoud van haar toch zo volkomen klakkeloos en zonder intenties gekozen blousje
lieve schat, ik heb je maar wat gepest, maar je schreewde er dan ook om.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:42 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat klopt Bombie, maar dat heb ik ook nooit begrepen.
En Milagro: laat maar. Ik had al gemeld het niet zo bedoeld te hebben en van al die persoonlijke aanvallen word ik wat moe.
Maarre post eens wat foto`s van je tietenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:42 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Dat klopt Bombie, maar dat heb ik ook nooit begrepen.
En Milagro: laat maar. Ik had al gemeld het niet zo bedoeld te hebben en van al die persoonlijke aanvallen word ik wat moe.
Ja. Maar we laten ons er niet door afleiden hoor: we denken sowieso altijd al aan sex, alleen nu hebben we leuker kijkvoer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Maar nu, uren later, denk ik nog steeds: zijn mannen nou echt zo simpel dat ze zich daardoor zoooo laten afleiden???
Ja, en ben jij echt zo naïef dat je daar pas midden dertig achterkomt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:39 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
zijn mannen nou echt zo simpel dat ze zich daardoor zoooo laten afleiden???
Wat ik dan wel weer amusant vindt: d'r zijn nog geen mannen gevonden met dat soort aanhangsels op hun lullen (van nature), om de vrouw beter te laten genieten. Ergo, vrouwelijk genot is geen selectiecriterium volgens Darwin. Mannelijk genot (dikke tieten!) blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:39 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zoals deze bedoel je:
[foto's van dildo's weg]
Oke, en tieten posten of anders je nest in.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Desmond Morris stelt overigens dat vrouwen borsten hebben en volle lippen (mond) om het beeld dat mannen anders zouden hebben wanneer vrouwen voorover hebben te simuleren. Veel dieren hebben sex van achteren en mensen vaak op elkaar en dan mist dat biologisch bepaalde uitzicht. Ofzo.
goed zo. :-)quote:Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
k snap m ;-)
waarom woon je nog in breda?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:15 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ja dan kijk ik ook. Dat ontken ik ook niet (in tegenstelling tot veel andere vrouwen).
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:29 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Hahahaha! Daar woon ik pas twee jaar hoor, daarvoor was het Noord-Holland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |