Wat is de filename?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:03 schreef Umm-Qasr het volgende:
Ik heb zojuist een heel goede en nuttige aflevering van het programma Globetrekker gedownload: the New York City Travel Guide. Heel informatief en leuk. En 't is verkrijgbaar via de bekende kanalen ...![]()
ben ik raar als ik daar al een jaar geen gebruik meer van gemaakt heb?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:21 schreef Razer het volgende:
[..]
Ik gok op de bekende filesharing programma's
No problem. En nu maar hopen dat je t een beetje snel kunt binnenhalen ...quote:
ga ff lekker zitten mauwen , kopen is geen optie als ik morgen wegga.quote:Op zondag 29 mei 2005 16:23 schreef DutchTrain het volgende:
Gewoon kopen is een legale optie.. of anders wachten tot ie weer op TV komt
Te koop op:
http://www.globetrekkerstore.com/merchant2/4.13/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=1&Product_Code=703382_PG0111
Meer info op: http://www.pilotguides.co(...)a/new_york/index.php
You've got mail ...quote:Op zondag 29 mei 2005 16:11 schreef Xlarge het volgende:
Umm-Qasr , zou je de link ff kunnen mailen naar xlarger@gmail.com ?
ik vertrek morgen naar las vegas en een kleine week later naar NY , ik ben ook wel benieuwd
Oke. De Intrepid ? Waar hoe wat waarom ?quote:Op zondag 29 mei 2005 14:51 schreef forzaola het volgende:
Ik ben gister terug gekomen van een zwaar coole week in NYC!
En ik moet zeggen het is beter bevallen dan ik ooit gedacht dat.
Wat een wereld(se) stad zeg.
Van alles gezien, zelf naar de yankees geweest.(best wedstrijd van het seizoen volgens de locals)
Ook naar een off broadway show geweest, echt fantastisch....
Wat zeker een aanrader is is INTREPID. Een oorlogs schip die je kan bezoeken. Ook Kan je daar in een echte concorde..
Zat in het Carter hotel. Vele van jullie spraken daar negatief en niet zo goed over. Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens.
Het is een prima hotel. Beetje ou maar de ligging is perfect(150 meter van TS).
Ik kan niet wachten om weer te gaan....
Helaas eerst weer even sparen.....
Nou uh....ik heb het niet zover uitgestippeld dat ik precies weet wat ik op welke dag ga doen. Wat ik meer bedoel is dat ik maar een paar dagen daar ben, en toch wel erg veel dingen wil zien, dus op die manier bedoel ik dat ik een druk schema heb. Ik denk dat het het beste is om gewoon per dag dingen te bezichtigen die dicht bij elkaar liggen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:08 schreef Dizzee het volgende:
Las Vegas![]()
Wat is precies je schema CoolGuy.
hey Coolguy , morgen vertrek ik , dus ik zal je mailen vanuit las vegas , als ik ergens internet kan vinden , maar dat zal wel goedkomenquote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke. De Intrepid ? Waar hoe wat waarom ?Tell me, want misschien kan ik een bezoekje aan dat schip in mn al erg volle schema proppen. Ik vertrek nl volgende week maandag naar NY, dus ik zit even te kijken hoe en wat
![]()
Aan Xlarge: have fun man! Las Vegas ben ik vorig jaar geweest, je wordt helemaal gek daar. Things to DEFINATELY do:
Watershow @ Bellagio
The Venetian
The Freemont Experience.
En dan zie ik je over een dikke week welMoeten we nog mailen of zo, voor precies hoe en wat ?
Je kan er de intrepid bekijken is een oorlogs schip van de us, zeker de moeite waard. je kan in een duikboot kijken en er staat een echte concorde waar je in kan.quote:Op zondag 29 mei 2005 17:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke. De Intrepid ? Waar hoe wat waarom ?Tell me, want misschien kan ik een bezoekje aan dat schip in mn al erg volle schema proppen. Ik vertrek nl volgende week maandag naar NY, dus ik zit even te kijken hoe en wat
![]()
Voel me net de kerstman vandaag.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:28 schreef forzaola het volgende:
[..]
Je kan er de intrepid bekijken is een oorlogs schip van de us, zeker de moeite waard. je kan in een duikboot kijken en er staat een echte concorde waar je in kan.
@ Umm-Qasr kan je mij ook de link mailen bas100@gmail.com
tanks
40th street en 6th ave. Bij Pax Wholesome Foodsquote:Op zondag 29 mei 2005 21:58 schreef komrad het volgende:
zo'n bib is er ook in NYC, weet alleen niet meer waar
zou best kunnen, maar goed dat je er bentquote:Op zondag 29 mei 2005 22:05 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
40th street en 6th ave. Bij Pax Wholesome Foods![]()
Waar bent?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:09 schreef komrad het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar goed dat je er bent
Toevalligquote:Op zondag 29 mei 2005 23:42 schreef treinreiziger het volgende:
Was toevallig zelf ook in NY toen ik op de Staten Island ferry de crew met Gijs zag filmen.
Foto genomen bij Whitehall Street at South Street in Lower Manhattan:
[afbeelding]
BMW 6 of 7 serie, ik meende 7.quote:Op zondag 29 mei 2005 23:59 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Toevallig. Alleen ze hadden hem wel uit het programma kunnen schrappen. Wat een boutkerel is dat zeg. Hij is helemaal vol van zichzelf volgens mij, met zijn auto
dat weet ik niet eens, maar ik had toch wel de indruk dat hij er met opzet mee patsen aan het begin en eind van de uitzending.quote:
Dat vond ik ook, het heeft totaal niks met het programma op zich te maken. Ze laten bij Yorin Travel toch ook niet zien in wat voor auto de crew komt...quote:Op maandag 30 mei 2005 00:20 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
dat weet ik niet eens, maar ik had toch wel de indruk dat hij er met opzet mee patsen aan het begin en eind van de uitzending.
Er wonen nog steeds wel artiesten en wat verdwaalde californian hippies hoor! Maar goedkoop is het niet echt meer te noemen. Als ik jouw verhaal zo lees is het nogal veranderd, maar het is nog steeds één van de leukste buurten in Brooklyn!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:55 schreef CalifornianNewYorker het volgende:
Ik been een van die oorspronkelijke bewoners, maar ik vertrok terug naar L.A.. de laatste keer dat ik in NY woonde was 1996-1998 en dit was in Williamsburg, Brooklyn. Ik woonde samen met een artiest in een duplex huis en dit was ontzettend leuk, Randy Wray was toen al "up and coming artist" http://www.randywray.net/
...
Het was een echte bohemian neighborhood en er was een lichting mensen van Los Angeles die daar woonden (bijna allemaal in de latere jaren '90 terug naar California verhuisd). Ik mis die tijd soms wel eens, New York is en blijft fantastisch!!!
Nederlandse universiteiten zijn niet erg bekend in de usa, soms kent men leiden, tu delft of de erasmus, maar ze gaan er wel gewoon vanuit dat je in NL fatsoenlijk onderwijs krijgt. Als je geen opleiding of werkervaring hebt in de usa is dat wel een minpunt, je zal dan extra hard je best moeten doen om aan te kunnen tonen dat je de amerikaanse manier van werken en de taal (overleg een internationaal erkende test!) volledig beheerst.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 07:38 schreef komrad het volgende:
dank je voor de informatie. Ik wil heel graag in de USA werken maar dan wel een normale baan en geen traineeship of zo. Dus dan is mijn optie om hier ervaring op te doen. Gelukkig staan Nederlandse universiteiten redelijk goed aangeschreven heb ik begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |