dat valt wel mee denk ik , in het NY topic zal je idd veel fokkers vinden die er 1 of meerdere keren naar toe gaan , maar daarbuiten een stuk minderquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik wil ook werk waarmee je kan reizen![]()
![]()
Wat doen jullie allemaal zo vaak in New York? het lijkt wel of heel het Fok forum jaarlijks naar New York vliegt
16 kamers maar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef kepler het volgende:
even sparen: http://realestate.nytimes(...)ng.asp?Lid=56-364979
Iets technisch + leidinggevends in de farmaceutische industrie. Niet de populairste branche, i knowquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik heb 't wellciht niet helemaal goed gevolgd, maar wat voor werk doe je precies? Lijkt me inderdaad erg vermoeiend but very rewarding ...![]()
http://rapidshare.de/files/1875799/nyc_op.txt.htmlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef miss_sly het volgende:
Mijn OP, wat doe je??
Ik wilde info over de hotels, maar die staan niet in de OP en ook geen link naar het vorige deel van de reeks over NY
tis manhattan he. Daar betaal je de andere 60 miljoen voorquote:
http://www.fmgo.zenidhost.net/ny/nyc_op.txtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:51 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/1875799/nyc_op.txt.html
kheb de OP geupload, mijn host heeft alle gratis webspace accounts geslotenDus als iemand mss deze file ff op een servertje kan zetten ofzo... Op rapidshare wordt ie namelijk na 30 dagen verwijderd als ie niete meer wordt gedownload...
Inderdaad, gewoonweg belachelijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef The.PhantoM het volgende:
tis manhattan he. Daar betaal je de andere 60 miljoen voor![]()
merdeka, welke baas is dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:19 schreef merdeka het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoonweg belachelijk!
Hier in Williamsburg, Brooklyn, zijn de appartementen (meest huur) ook zo duur, dat de mensen die hier geen ´appartement van de baas´ hebben, een share hebben (dan deel je een huis dus met een ander). En dan is het nog duur.
Ik had de keuze tussen een appartement in deze wijk en nog wat andere wijken rond Manhattan, en aangezien dit een vrij goede buurt is waar ook nog bekenden wonen was de keuze niet moeilijk gemaakt. Koopwoningen zijn in Brooklyn weliswaar minder duur dan in Manhattan, maar nog steeds loopt het snel in de papieren.
Het is wel grappig om te zien hoe de yuppen hier leven, de mensen die helemaal zelf een appartement kunnen huren of kopen. Zo bevallen de nieuwe benedenburen van mijn vriend hem niet zo. Eerst vonden ze hem vreselijk interessant, bleven de hele tijd maar praatjes maken, ook met mij, maar toen ze hoorden dat ik ´maar´ in een appartement van de baas woon zeiden ze doodleuk tegen hem ´dat dat vast kwam door de sociale kringen waar hij in verkeerde´. Toen heeft hij een kaartje in de bus gedaan met de mededeling dat ze konden doodvallen
De meeste adapters kunnen zonder enige omvormers ofwat gewoon met een reisstekker op het amerikaanse net aangesloten worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:12 schreef jmac het volgende:
*beetje offtopic*
Kan je in Amerika alles aansluiten op de stopcontacten met een 'converter'. Ik heb zo'n klein stopcontactje waar je een nederlandse oplader in kan doen en die je dan in 'n amerikaans stopcontact kan doen., Maar kunnen alle apparaten hierin? Ipod oplader/camera opladers/scheerapparaten etc. etc.?
Gezellig! Kom je langs?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Dr_Evil het volgende:
Geboekt: 29 dec t/m 2 januari.. Vliegen met Delta Airlines.. Slapen in een cheapass hosteltje op 24th street.
Dan kom jij ook ff ofzo en maak je er toch ff een budgetreisje van...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:39 schreef komrad het volgende:
ik ben jalours
Dat zei je ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:43 schreef komrad het volgende:
weet je nog waarom ik niet ging dit jaar, ging toch om iets als geen medevakantiegangers enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |