Ik vlieg op 11 september terug vanuit Newark. Zie niet in waarom dat een probleem zou zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2005 00:37 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dan vlieg je wellicht 9/11 vanuit de VS ...![]()
ik denk het ook niet , echter moslimterroristen hebben wel wat met van te voren bedachte data , ze plegen wel vaker aanslagen op ' verjaardagen van andere aanslagen ' of sterfdagen van bepaalde medeterroristen oid.quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:25 schreef kepler het volgende:
[..]
maakt dat uit dan![]()
het is heus niet dat ze dan opnieuw een aanslag zullen plegen ofzo
van www.nu.nlquote:Man aangehouden na bezoek New Yorks damestoilet
Uitgegeven: 18 mei 2005 14:02
MUNTENDAM/NEW YORK - "Ik werd behandeld alsof ik een moord had gepleegd." De 44-jarige Frits Wolthuis uit het Groningse Muntendam heeft voorlopig zijn buik wel even vol van New York. Zes agenten pakten hem vorige week tijdens zijn vakantie in de Amerikaanse metropool op na een onschuldig bezoek aan het damestoilet.
Wolthuis kwam net uit een café, toen hij midden op straat plotseling hoge nood kreeg. Hij vluchtte het eerste het beste toiletgebouw in, maar omdat alle herentoiletten bezet waren, zocht hij in allerijl zijn heil bij de dames-wc's.
"Dat had ik beter niet kunnen doen", zei de Groninger woensdag. Na oog in oog te hebben gestaan met een kwartet woedende vrouwen werd hij overmeesterd door zes agenten. "Ze deden alsof ik een zware crimineel was. Ik moest me omdraaien en met mijn handen tegen de muur gaan staan", aldus Wolthuis. "Ik werd gefouilleerd en moest mijn paspoort overhandigen. Een van die agenten dreigde zelfs met de gevangenis." Volgens de ongelukkige toiletganger is zijn angstige blik zijn redding geweest. "Ze lieten me uiteindelijk zonder boete weer gaan. Waarschijnlijk omdat ik zo vreselijk bang was", vermoedt hij.
De Groninger heeft burgemeester Bloomberg van New York per mail om opheldering gevraagd. "En ik wilde weten of ik Amerika nog wel in kom. Ze hebben tenslotte al mijn gegevens genoteerd." Voorlopig zit een reisje naar de Verenigde Staten er in ieder geval niet in. "Ik heb het wel even gehad met Amerika."
SAS Scandinavian Airlinesquote:
Lol, Muntendam dat ligt hier aan Veendam geplakt...quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:54 schreef DutchTrain het volgende:
Om gezien te worden als mogelijke terrorist, hoef je maar weinig te doen hoor:
[..]
van www.nu.nl
staat wel heel cool in je profiel hoor; arnhem/new yorkquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:54 schreef merdeka het volgende:
I heb een superjetlag vandaag. En ik laat nooit meer iemand mijn mooie nieuwe stekkie huren, zelfs niet voor een dag. Het is een puinhoop, in heel Williamsburg is geen goorder appartment te vinden! Vrienden van mijn broer wilden heel graag een aantal dagen logeren in mijn appartement, en ik ben zo stom geweest om ja te zeggen. En als ik over 2 dagen terug ben in NL is het daar ook een puinhoop, want dat heb ik in de haast zelf zo achtergelaten...
Ik breng nu toch zeker elke maand 5 tot 10 dagen door in NY, en dat bevalt me heel goed. Ik merk wel dat mijn bioritme ontregeld raakt van het heen-en-weerreizen, terwijl ik dat vroeger nooit zo had. En ik krijg last van mijn benen nu ik vaker een lange afstand vlieg, dus ik heb van die ranzige oude-dames-steunkousen gekocht die lief voor je benen zijn tijdens een vlucht![]()
Ik vind het heel fijn dat alles wordt geregeld door mijn baas. Ik had eerst een beetje mijn bedenkingen tegen om zo vaak op het NY kantoor te gaan werken, maar ze hebben overal voor gezorgd: Appartement, visa-geregel, Metrocard (niet dat ik die gebruik), abbonement op de gym, etc. Ik ben lid geworden van een bewonersvereniging, heb vrienden hier (waaronder een heel lief vriendje), jep, I love Williamsburg, Brooklyn, NYC! Toen ik hier een paar maanden terug liep had ik niet gedacht dat ik zelf ook een stekkie hier zou hebben, en zo snel nog wel!
beetje vaagjes in new york, ene keer gaan politie agenten vrolijk op de foto met je. Andere keer krijg je een grote bek of je de rij misschien wilt verlaten (omdat mijn nichtje beetje zat te klooie met zon rij-hekjes-ding)quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:54 schreef DutchTrain het volgende:
Om gezien te worden als mogelijke terrorist, hoef je maar weinig te doen hoor:
[..]
van www.nu.nl
Die bedekingen zou ik niet hebben. Wat een droombaan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:54 schreef merdeka het volgende:
Ik breng nu toch zeker elke maand 5 tot 10 dagen door in NY, en dat bevalt me heel goed. Ik merk wel dat mijn bioritme ontregeld raakt van het heen-en-weerreizen, terwijl ik dat vroeger nooit zo had. En ik krijg last van mijn benen nu ik vaker een lange afstand vlieg, dus ik heb van die ranzige oude-dames-steunkousen gekocht die lief voor je benen zijn tijdens een vlucht![]()
Ik vind het heel fijn dat alles wordt geregeld door mijn baas. Ik had eerst een beetje mijn bedenkingen tegen om zo vaak op het NY kantoor te gaan werken, maar ze hebben overal voor gezorgd: Appartement, visa-geregel, Metrocard (niet dat ik die gebruik), abbonement op de gym, etc. Ik ben lid geworden van een bewonersvereniging, heb vrienden hier (waaronder een heel lief vriendje), jep, I love Williamsburg, Brooklyn, NYC! Toen ik hier een paar maanden terug liep had ik niet gedacht dat ik zelf ook een stekkie hier zou hebben, en zo snel nog wel!
En dan eerst naar Kopenhagen ofzo..? Het ticket dat ik op het oog heb vliegt eerst naar Milaan.. Ben ik niet echt blij mee.. Totale reistijd gaat zo naar ruim 12 ipv 8 uurtjes..quote:
Via Kopenhagen inderdaad, mijn vluchtduur wordt daardoor ook 14 uur waarvan 4 uur wachten op Kastrup.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:53 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
En dan eerst naar Kopenhagen ofzo..? Het ticket dat ik op het oog heb vliegt eerst naar Milaan.. Ben ik niet echt blij mee.. Totale reistijd gaat zo naar ruim 12 ipv 8 uurtjes..
Och maakt mij niets uit hoor, het ging mij om het goedkoopste ticket.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef Dr_Evil het volgende:
Bah..
Maar ach, je moet er wat voor over hebben he
Ik reisde sowieso al behoorlijk veel, maar vaker binnen Europa dan NY. Zo heb ik ook heel frequent in Londen gezeten. Maar NY vond ik altijd wat ver weg om klussen op het kantoor daar ook echt op te pakken, vooral gezien ik samenwoonde in NL. Toen mijn vorige relatie echter over ging (reden: hij wilde permanent in het buitenland gaan wonen en een bedrijf stichten, en zo zag ik mijn toekomst niet) had ik ineens veel meer trek in een NY avontuur.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:18 schreef Dizzee het volgende:
Die bedekingen zou ik niet hebben. Wat een droombaan.![]()
Wij hebben op 22 december een vlucht rechtstreeks Brussel - JFK. Voor 462 euro incl. taxes. Misschien iets voor jou?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:17 schreef Dr_Evil het volgende:
Ah ja.. Dat gaat snel met deze topics
Ik hoop dus één dezer dagen te boeken voor 29 dec t/m 2 januari.. Vlucht komt rond de ¤ 430 met overstap op MilaanOmdat we op een strak budget zitten wordt het een goedkoop hostel.. De vraag is hoe goedkoop
Ben er toch alleen maar om te slapen, dus hoge eisen heb ik niet (meer)
Ik ben ook op stage maar ik ga wel vrij proberen te regelenquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:48 schreef Dr_Evil het volgende:
Dan ben ik dus nog op stage.. Thanks though
Ik heb 't wellciht niet helemaal goed gevolgd, maar wat voor werk doe je precies? Lijkt me inderdaad erg vermoeiend but very rewarding ...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:21 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik reisde sowieso al behoorlijk veel, maar vaker binnen Europa dan NY. Zo heb ik ook heel frequent in Londen gezeten. Maar NY vond ik altijd wat ver weg om klussen op het kantoor daar ook echt op te pakken, vooral gezien ik samenwoonde in NL. Toen mijn vorige relatie echter over ging (reden: hij wilde permanent in het buitenland gaan wonen en een bedrijf stichten, en zo zag ik mijn toekomst niet) had ik ineens veel meer trek in een NY avontuur.
Ik heb immers ook vrienden daar, inmiddels zelfs meer dan datEn..hij woont zo ongeveer bij me om de hoek nu! Behalve als ik in NL ben natuurlijk... Over het appartement wat hij huurt heb ik in een eerder NYC topic al wat gepost, daar ging een hilarische huizenjacht aan vooraf. Elke keer als ik in NY was spraken we het weekend af. Nu bijna elke dag als ik in the big apple ben
Ik kan mijn tijd goed genoeg verdelen tussen NY en NL, zodat ik relaties aan beide zijden van de oceaan kan onderhouden. En mijn lief in NY kan zijn eigen tijd indelen. Erg prettig, want ik ben meer aan mijn werk gebonden dan hij. Ik krijg een aankomstdagje om uit te puffen, maar daarna moet ik ook vol aan de bak en is het van 8.00 tot 18.30 vol in touw, en 's avonds vaak allerlei min of meer verplichte zakendiners, fundraising events en andere netwerk-ongein. Mijn lunches heb ik dan ook graag buiten de deur (is daar ook veel gebruikelijker dan in NL) om met vrienden bij te kletsen. En 's avonds ga ik uit eten of langs de deli. I love the deli!
Het lijkt allemaal geweldig, maar het eist ook zijn tol. Ik zie er af en toe toch wel erg moe uit als ik in de spiegel kijk. Maar hey, sommige kansen krijg je maar 1x in je leven, dus ik ga er voor! En ik was al dol op Brooklyn, maar dat ben ik nu helemaal. Geweldig om er te wonen!
Wat een topjob! Ik neem aan dat de hoge werkdruk ook beloond wordt?quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:54 schreef merdeka het volgende:
I heb een superjetlag vandaag. En ik laat nooit meer iemand mijn mooie nieuwe stekkie huren, zelfs niet voor een dag. Het is een puinhoop, in heel Williamsburg is geen goorder appartment te vinden! Vrienden van mijn broer wilden heel graag een aantal dagen logeren in mijn appartement, en ik ben zo stom geweest om ja te zeggen. En als ik over 2 dagen terug ben in NL is het daar ook een puinhoop, want dat heb ik in de haast zelf zo achtergelaten...
dat valt wel mee denk ik , in het NY topic zal je idd veel fokkers vinden die er 1 of meerdere keren naar toe gaan , maar daarbuiten een stuk minderquote:Op donderdag 19 mei 2005 09:52 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik wil ook werk waarmee je kan reizen![]()
![]()
Wat doen jullie allemaal zo vaak in New York? het lijkt wel of heel het Fok forum jaarlijks naar New York vliegt
16 kamers maar?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:18 schreef kepler het volgende:
even sparen: http://realestate.nytimes(...)ng.asp?Lid=56-364979
Iets technisch + leidinggevends in de farmaceutische industrie. Niet de populairste branche, i knowquote:Op donderdag 19 mei 2005 00:18 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik heb 't wellciht niet helemaal goed gevolgd, maar wat voor werk doe je precies? Lijkt me inderdaad erg vermoeiend but very rewarding ...![]()
http://rapidshare.de/files/1875799/nyc_op.txt.htmlquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef miss_sly het volgende:
Mijn OP, wat doe je??
Ik wilde info over de hotels, maar die staan niet in de OP en ook geen link naar het vorige deel van de reeks over NY
tis manhattan he. Daar betaal je de andere 60 miljoen voorquote:
http://www.fmgo.zenidhost.net/ny/nyc_op.txtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:51 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/files/1875799/nyc_op.txt.html
kheb de OP geupload, mijn host heeft alle gratis webspace accounts geslotenDus als iemand mss deze file ff op een servertje kan zetten ofzo... Op rapidshare wordt ie namelijk na 30 dagen verwijderd als ie niete meer wordt gedownload...
Inderdaad, gewoonweg belachelijk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef The.PhantoM het volgende:
tis manhattan he. Daar betaal je de andere 60 miljoen voor![]()
merdeka, welke baas is dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:19 schreef merdeka het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoonweg belachelijk!
Hier in Williamsburg, Brooklyn, zijn de appartementen (meest huur) ook zo duur, dat de mensen die hier geen ´appartement van de baas´ hebben, een share hebben (dan deel je een huis dus met een ander). En dan is het nog duur.
Ik had de keuze tussen een appartement in deze wijk en nog wat andere wijken rond Manhattan, en aangezien dit een vrij goede buurt is waar ook nog bekenden wonen was de keuze niet moeilijk gemaakt. Koopwoningen zijn in Brooklyn weliswaar minder duur dan in Manhattan, maar nog steeds loopt het snel in de papieren.
Het is wel grappig om te zien hoe de yuppen hier leven, de mensen die helemaal zelf een appartement kunnen huren of kopen. Zo bevallen de nieuwe benedenburen van mijn vriend hem niet zo. Eerst vonden ze hem vreselijk interessant, bleven de hele tijd maar praatjes maken, ook met mij, maar toen ze hoorden dat ik ´maar´ in een appartement van de baas woon zeiden ze doodleuk tegen hem ´dat dat vast kwam door de sociale kringen waar hij in verkeerde´. Toen heeft hij een kaartje in de bus gedaan met de mededeling dat ze konden doodvallen
De meeste adapters kunnen zonder enige omvormers ofwat gewoon met een reisstekker op het amerikaanse net aangesloten worden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:12 schreef jmac het volgende:
*beetje offtopic*
Kan je in Amerika alles aansluiten op de stopcontacten met een 'converter'. Ik heb zo'n klein stopcontactje waar je een nederlandse oplader in kan doen en die je dan in 'n amerikaans stopcontact kan doen., Maar kunnen alle apparaten hierin? Ipod oplader/camera opladers/scheerapparaten etc. etc.?
Gezellig! Kom je langs?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:09 schreef Dr_Evil het volgende:
Geboekt: 29 dec t/m 2 januari.. Vliegen met Delta Airlines.. Slapen in een cheapass hosteltje op 24th street.
Dan kom jij ook ff ofzo en maak je er toch ff een budgetreisje van...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:39 schreef komrad het volgende:
ik ben jalours
Dat zei je ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:43 schreef komrad het volgende:
weet je nog waarom ik niet ging dit jaar, ging toch om iets als geen medevakantiegangers enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |