Die eerste foto in je fotoboek is gewoon prachtig.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:03 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
(maargoed, ik sta dan ook een half uur te poseren voor zo'n foto)
ik kan wel 3 jaar poseren voor een foto, en nog kom ik d'r lelijk op...quote:Op maandag 16 mei 2005 23:03 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
Ik in ieder geval niet . . .quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Wie heeft hier trouwens een perfect lichaam?
Ik wacht die drie jaar niet eens meer af . . .quote:Op maandag 16 mei 2005 22:19 schreef Plato1980 het volgende:
OK, nog vijf topics en dan meld ik me over een jaar of drie wel weer eens.![]()
Gaan je darmen zo goed van werkenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:07 schreef QyRoZ het volgende:
Dat van die grafadem heb ik ook. Ik vreet dan ook 500 kilo kauwgom per dag.
Maar dan heb je ook wel mooie foto'squote:Op maandag 16 mei 2005 23:03 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
Voor elke 'gelukte' foto zijn er minstens 25 waarop ik er stoned en afgestorven uitziequote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef Ruis het volgende:
[..]
ik kan wel 3 jaar poseren voor een foto, en nog kom ik d'r lelijk op...
Dat moet toch vrij makkelijk op te lossen zijn? Een stevige mondspray bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
ok, minder 'perfecte' dingen dan;
- ik heb non-stop een slechte adem voor mijn gevoelDus ik durf nooit te dicht bij mensen te staan en tegen ze te praten uit angst dat jongens dus m'n graflucht ruiken, daardoor hou ik vaak wat afstand. Ik zeg tegen vriendinnen altijd dat ze het even tegen me moeten zeggen als ik een slechte adem heb, dan doe ik er wat aan, maar zij zeggen dat ze niks merken (of ze doen alsof
) maar dan zegt m'n moeder later dat ik even wat aan de lucht uit m'n giegeltje moet doen
![]()
Shit, nee helaas.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Wie heeft hier trouwens een perfect lichaam?
Dat komt goed uit, ik kan niet ruiken . . .quote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
- ik heb non-stop een slechte adem voor mijn gevoelDus ik durf nooit te dicht bij mensen te staan en tegen ze te praten uit angst dat jongens dus m'n graflucht ruiken, daardoor hou ik vaak wat afstand.
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat moet toch vrij makkelijk op te lossen zijn? Een stevige mondspray bijvoorbeeld.
Oh, en ik ben het ook met petitlapin en DaMart eens, je bent cute!
Die van mij ook zoietsquote:Op maandag 16 mei 2005 23:17 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Shit, nee helaas.
Mijn rechterpink staat een 5-tal graden teveel naar rechts...![]()
Nu niet meer? Shit, jammer.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij ook zoietsToch wel een verbetering tov de 90 graden waarin hij daarvoor stond
ik heb dat met zweetgeur, ik heb altijd een kleine deospray op zakquote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef CherryLips het volgende:
- ik heb non-stop een slechte adem voor mijn gevoelDus ik durf nooit te dicht bij mensen te staan en tegen ze te praten uit angst dat jongens dus m'n graflucht ruiken, daardoor hou ik vaak wat afstand. Ik zeg tegen vriendinnen altijd dat ze het even tegen me moeten zeggen als ik een slechte adem heb, dan doe ik er wat aan, maar zij zeggen dat ze niks merken (of ze doen alsof
) maar dan zegt m'n moeder later dat ik even wat aan de lucht uit m'n giegeltje moet doen
![]()
Vaak is het een kwestie van (veel) meer water drinken.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:07 schreef QyRoZ het volgende:
Dat van die grafadem heb ik ook. Ik vreet dan ook 500 kilo kauwgom per dag.
Voor vrouwen. Voor mannen niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is hét topic om je zelfvertrouwen op te krikken
Dat komt omdat er genoeg mannen in dit topic zijn om die paar vrouwen complimentjes te geven, maar te weinig vrouwen voor alle depri-mannen.quote:
Wie weet trekt dat vrouwen aan als je mannen complimenten geeftquote:Op maandag 16 mei 2005 23:43 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat komt omdat er genoeg mannen in dit topic zijn om die paar vrouwen complimentjes te geven, maar te weinig vrouwen voor alle depri-mannen.
En om andere gasten complimenten te geven, dat staat zo gay...![]()
Ja, want dan laat je je van je vrouwelijke kant zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie weet trekt dat vrouwen aan als je mannen complimenten geeft![]()
Nee, dan denken vrouwen dat je homo bent en dus onbereikbaar voor ze, dat maakt je dan aantrekkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, want dan laat je je van je vrouwelijke kant zien
heb je iets tegen homo's ofzo?quote:
...maar wat voor'n vrouwen, is dan de volgende vraagquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie weet trekt dat vrouwen aan als je mannen complimenten geeft![]()
Je moet eerst een bastard zijn en daarna lief gaan doen. Andersom ben je kansloos jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, dan denken vrouwen dat je homo bent en dus onbereikbaar voor ze, dat maakt je dan aantrekkelijk![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:20 schreef MaRySe het volgende:
door wie je je anaal laat uitwonen of wie wie neukt etc etc
stond dit er al in
Ik wist al dat ik kansloos was.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet eerst een bastard zijn en daarna lief gaan doen. Andersom ben je kansloos ja
Ik heb er zelfs twee!quote:
quote:
Stinkhoer!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet eerst een bastard zijn en daarna lief gaan doen. Andersom ben je kansloos ja
door Kastanovaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het wel een goede vraag.
Beach, door wie laat je je anaal uitwonen?.
Dat staat in de OPquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:47 schreef Beach het volgende:
[..]
breezer tast wel degenlijk je hersens aan.
Het bewijs post hierboven me.
Hmm.. Ik weet het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe gaat het met die knulletjes trouwens Maryse?
Gelukkig overleef je het, een kerel is nooit meer waard dan je levenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hmm.. Ik weet het nietEn ik overleef het wel.
Emigreren dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vanacht droomde ik dat ik verliefd was op een Amerikaanse blonde...Wat moet ik daar nou weer mee.
Ja het is zo gebaseerd op niks en dat staat me tegenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Gelukkig overleef je het, een kerel is nooit meer waard dan je leven![]()
Vanacht droomde ik dat ik verliefd was op een Amerikaanse blonde...Wat moet ik daar nou weer mee.
Ik droomde vannacht o.a. dat ik veel geld verloor met pokeren, dus dat hoeft niet zo van mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef MaRySe het volgende:
Oeh.. Dromen hebben altijd iets met de werkelijkheid te maken
Robinson ?? Want als Bobo wordt je nog lange niet beschouwd . . .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Thisbe het volgende:
O ja ik droomde vannacht dat ik op een tropisch eiland zat! En guess what! Raad eens wie er binnenkort drie, vier of vijf weken onder een palmboom gaat zitten?![]()
Ik heb ook veel en dik haar, maar heel stijl en zag er dus altijd heel sloom uit met lang haar. Daarom heb ik t maar gewoon laten afknippenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Mijn haar is echt stroKan er helemaal niks mee...
(ben dus jaloers op Sabrina)
Ik ben juist 8 kilo afgevallen .. das dus ruim 10% van mijn gewichtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef WeirdMicky het volgende:Ik ben trouwens wel 3 - 4 kilo aangekomen in anderhalve maand...en je kan het niet zien. Absurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |