ja, dat voor het blok zetten daar zit ik niet echt zo op te wachten aangezien we samen gewoon een hoop plezier hebben als 'vrienden'quote:op maandag 9 mei 2005 21:37 schreef roa het volgende:
dan zegt ze dat ze iemand anders leuk vind. niet geschoten is altijd mis, ja, je moet jezelf even voor het blok zetten, maar het is zo voorbij en dan weet je snel hoe of wat
ik zei ook niet dat het makkelijk zou zijn, maar het is de enige oplossing. als je het nu niet zegt ga je haar misschien minder leuk vinden en blijven jullie vrienden, geen probleem. maar misschien wordt je alleen verliefder en misschien vind ze je nu inderdaad wel leuk, maar snapt ze niet waarom je zo lang wacht..? ik weet het verder ook niet, ik zeg ook maar wat ik in die situatie gedaan heb. overigens vond ze mij niet leuk en zijn we nog steeds goede vrienden.quote:op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef molluck het volgende:
[..]
ja, dat voor het blok zetten daar zit ik niet echt zo op te wachten aangezien we samen gewoon een hoop plezier hebben als 'vrienden'
als jullie zoveel plezier hebben als vrienden, dan is het toch ook niet zo moeilijk om haar mee uit te vragen?quote:op maandag 9 mei 2005 21:38 schreef molluck het volgende:
ja, dat voor het blok zetten daar zit ik niet echt zo op te wachten aangezien we samen gewoon een hoop plezier hebben als 'vrienden'
sterker nog, als jullie al 'vrienden' zijn, dan weet je toch ook wel of ze al bezet is of niet?quote:op maandag 9 mei 2005 22:50 schreef joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
als jullie zoveel plezier hebben als vrienden, dan is het toch ook niet zo moeilijk om haar mee uit te vragen?
eénzijdige vriendschapquote:op maandag 9 mei 2005 23:36 schreef lįpiz het volgende:
[..]
sterker nog, als jullie al 'vrienden' zijn, dan weet je toch ook wel of ze al bezet is of niet?![]()
hij weet wel dat ze niet bezet is, maar hij weet niet of zij al iemand anders op het oog heeft. maar dan vind ik nog steeds dat als ze zoveel plezier hebben als vrienden, dan kost het toch geen moeite om haar mee uit te vragen?quote:op maandag 9 mei 2005 23:36 schreef lįpiz het volgende:
sterker nog, als jullie al 'vrienden' zijn, dan weet je toch ook wel of ze al bezet is of niet?![]()
misschien is zijn interpretatie van 'vriendschap' anders dan de mijne. ik weet namelijk wel van mijn vrouwelijke vriendinnen of ze iemand op het oog hebben. behalve als ze mij op het oog hebben, dan weet ik het nietquote:op dinsdag 10 mei 2005 00:03 schreef joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
hij weet wel dat ze niet bezet is, maar hij weet niet of zij al iemand anders op het oog heeft. maar dan vind ik nog steeds dat als ze zoveel plezier hebben als vrienden, dan kost het toch geen moeite om haar mee uit te vragen?
ze sleurt je mee naar haar kamer alwaar jullie passievol de liefde bedrijven.quote:op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef molluck het volgende:
hoe zou ze reageren als ik haar mee uit zou vragen als zij al iemand anders op het oog heeft?
hij gaat haar een keertje uitvragen, niet een aanzoek doenquote:op dinsdag 10 mei 2005 11:08 schreef do_1980 het volgende:
je kan haar gewoon vragen. weet je zeker dat je van gewone vrienden naar meer dan dat wilt? je kan vaak niet meer terug naar vrienden.
volgens de laddertheory (http://www.laddertheory.com/ratingsystem.htm) is het heel gevaarlijk om van de "gewoon vrienden ladder" naar de "de vriend ladder" te springenquote:op dinsdag 10 mei 2005 11:25 schreef aardwetenschapper het volgende:
[..]
hij gaat haar een keertje uitvragen, niet een aanzoek doen![]()
wat hij zegtquote:op dinsdag 10 mei 2005 10:23 schreef avotar het volgende:
misschien zegt ze dan wel.... sorry.... maar ik ga al met iemand uit...?
wat is nou het ergste dat je kan overkomen...? vraag d'r gewoon mee uit joh..
quote:op maandag 9 mei 2005 21:36 schreef king_nothing het volgende:
ik denk dat ze je op je bek slaat.
niet doen! ook al is zij degene die met het idee kwam, als je het vraagt dan ben je de lul. eerst gaat ze je nl. keihard in je gezicht uitlachen, en vervolgens gaat ze tegen al jullie gezamenlijke vrienden vertellen wat voor'n sukkel dat je bent, dat je het lef hebt gehad om een meisje mee uit te vragen! al je vrienden zullen je daarna meteen laten vallen omdat ze echt niet met iemand om willen gaan die zulke stomme dingen doet.quote:op maandag 9 mei 2005 21:35 schreef molluck het volgende:
ik vind al een tijdje een meisje leuk en mijn vriendin ('vriendschap'-vriendin dus) zegt telkens dat ik haar eens mee uit moet vragen.
dat is echt een rotsituatie inderdaad, daar wil je niet in komen, serieus nietquote:op zondag 15 mei 2005 20:49 schreef bouncing het volgende:
ik weet niet hoe goed jullie vrienden zijn maar:
ik vond een goede vriedin van me steeds aardiger worden , en toen echt verliefd en dan is het
echt niet leuk om telkens weer die shit te horen dat ze die ene jongen zo leuk vind enzow![]()
dus als ze het nooit over andere jongens heeft zou ik gewoon een keer in gesprek met beetje alcohol op gewoon ff informeren, ze is een vriendin ze zet je toch niet voor blok,
2 keuzes:
1:jippie ze vind me leuk
2:ff slikken en weer doorgaan
tnx hh, jij hebt duidelijk ook smaakquote:@beach
relaxte avatar man. jij hebt duidelijk goede smaak.
quote:op maandag 16 mei 2005 00:56 schreef houniet het volgende:
nee heb je, ja kan je krijgen een klap voor je kop kan je krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |