Blijkbaar niet, wat bedoel je precies?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
Valt jullie nou echt nog steeds niet op in de OP????
dat bij 'de kliek' namen/nicks worden genoemd?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
Er staat geen stelling in?quote:Op maandag 16 mei 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
Wat versta je onder perfect?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Wie heeft hier trouwens een perfect lichaam?
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Hallo, dan zit je in dit topic op de perfecte plek.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:15 schreef Croupouque het volgende:
Hallo, ik ben nog steeds single.
Daar zou ik zelfs op afknappen, laat staan een vrouw...quote:Op maandag 16 mei 2005 22:12 schreef Ruis het volgende:
he, alweer een nieuw topic?
en nog geen date voor star wars
Neuken? ik lees net dat sommige vrouwen dat leuk vinden om te zien?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:15 schreef Croupouque het volgende:
misschien moeten we een soort quotum instellen... je mag alleen maar bij vijf singles-topics posten, en daarna moet je tenminste één aantoonbare date hebben gehad. met bewijs (bebloede lakens of zo...).quote:Op maandag 16 mei 2005 22:15 schreef Croupouque het volgende:
OK, nog vijf topics en dan meld ik me over een jaar of drie wel weer eens.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
misschien moeten we een soort quotum instellen... je mag alleen maar bij vijf singles-topics posten, en daarna moet je tenminste één aantoonbare date hebben gehad. met bewijs (bebloede lakens of zo...).
In de tijd dat de reeks loopt?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
misschien moeten we een soort quotum instellen... je mag alleen maar bij vijf singles-topics posten, en daarna moet je tenminste één aantoonbare date hebben gehad. met bewijs (bebloede lakens of zo...).
Dan ben je 28quote:Op maandag 16 mei 2005 22:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, nog vijf topics en dan meld ik me over een jaar of drie wel weer eens.![]()
Ja en voor de rest is er niks veranderd.quote:
Nou, ik heb wel goddelijke billen. Al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
de reeks zal immer lopen. zolang er dolende en zoekende zielen zijn, zullen zij zeker blijven posten (alliteratiesquote:
ik heb een goddelijke oorlel.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
Wehehe! Ja, maar dan lok je toch wel uit dat mensen zichzelf, huisdieren of andere personen gaan verwonden om zogenaamd te 'bewijzen' dat ze zojuist iemand tussen de lakens hebben weten te krijgen. En dat lijkt me ook niet zo'n goed plan.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Ik droom van een vrouw die opeens roept 'Ik word onwel', thabit.quote:
Ik zoek een leuke chick om "Der Untergang" mee te kijken, kei-romantischquote:Op maandag 16 mei 2005 22:12 schreef Ruis het volgende:
he, alweer een nieuw topic?
en nog geen date voor star wars
Je kan niet alles hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef Copycat het volgende:
Komt er nog een beetje niveau in dit deel of is dat heel erg wishful thinking?
Ik probeer iets perfects aan mij te bedenken, maar ik kom er niet op.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:13 schreef thabit het volgende:
ach, dan krijgen wij tenminste weer een morele 'boost', als we in de waan zijn dat het 'iemand weer gelukt is'. dat is toch fijn? en als daar een oud vrouwtje of een zeehondje voor geofferd moet worden, dan zij het zo.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:24 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wehehe! Ja, maar dan lok je toch wel uit dat mensen zichzelf, huisdieren of andere personen gaan verwonden om zogenaamd te 'bewijzen' dat ze zojuist iemand tussen de lakens hebben weten te krijgen. En dat lijkt me ook niet zo'n goed plan.
Zou dat niet voor single-maar-zoekend-topics moeten gelden? Er zijn voldoende singles die daar ook best tevreden mee zijn tenslotte (of die hier posten is een tweede).quote:Op maandag 16 mei 2005 22:17 schreef Mad-Eleine het volgende:
Ik zoek een vrouw met mijn soort humor.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik droom van een vrouw die opeens roept 'Ik word onwel', thabit.
Jouw hoofd op mijn lichaamquote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Croupouque het volgende:
Zijn er hier nog meer singles met goddelijke lichaamsdelen? Stel je eens voor wat voor een prachtig mens dat zou opleveren!
Om maar even serieus te reageren: ik ben eigenlijk best tevreden met mijn lichaam, zou zo snel niet iets kunnen verzinnen dat ik graag zou veranderen. Ja, ik zou willen dat mijn haar minder snel zou groeien, maar dat is voornamelijk uit financieel en gemakzuchtig oogpunt.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:31 schreef Croupouque het volgende:
Zijn er hier nog meer singles met goddelijke lichaamsdelen? Stel je eens voor wat voor een prachtig mens dat zou opleveren!
Ik ben jou nog altijd heel dankbaar voor het mij laten kennismaken met de Mannen van de Radio.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:32 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zoek een vrouw met mijn soort humor.
................................. tumor
Was ik dat? Was dat niet ene K. de Vries ?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben jou nog altijd heel dankbaar voor het mij laten kennismaken met de Mannen van de Radio..
Ha, precies. Ik ben ook best tevreden; ik vind mezelf allerminst knap, maar er zijn altijd nog mensen die er slechter aan toe zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om maar even serieus te reageren: ik ben eigenlijk best tevreden met mijn lichaam, zou zo snel niet iets kunnen verzinnen dat ik graag zou veranderen. Ja, ik zou willen dat mijn haar minder snel zou groeien, maar dat is voornamelijk uit financieel en gemakzuchtig oogpunt.
Korteweg de Vries?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:38 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Was ik dat? Was dat niet ene K. de Vries ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |