door Kastanovaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind het wel een goede vraag.
Beach, door wie laat je je anaal uitwonen?.
Dat staat in de OPquote:Op dinsdag 17 mei 2005 01:47 schreef Beach het volgende:
[..]
breezer tast wel degenlijk je hersens aan.
Het bewijs post hierboven me.
Hmm.. Ik weet het nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:13 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe gaat het met die knulletjes trouwens Maryse?
Gelukkig overleef je het, een kerel is nooit meer waard dan je levenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hmm.. Ik weet het nietEn ik overleef het wel.
Emigreren dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vanacht droomde ik dat ik verliefd was op een Amerikaanse blonde...Wat moet ik daar nou weer mee.
Ja het is zo gebaseerd op niks en dat staat me tegenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:20 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Gelukkig overleef je het, een kerel is nooit meer waard dan je leven![]()
Vanacht droomde ik dat ik verliefd was op een Amerikaanse blonde...Wat moet ik daar nou weer mee.
Ik droomde vannacht o.a. dat ik veel geld verloor met pokeren, dus dat hoeft niet zo van mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:23 schreef MaRySe het volgende:
Oeh.. Dromen hebben altijd iets met de werkelijkheid te maken
Robinson ?? Want als Bobo wordt je nog lange niet beschouwd . . .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Thisbe het volgende:
O ja ik droomde vannacht dat ik op een tropisch eiland zat! En guess what! Raad eens wie er binnenkort drie, vier of vijf weken onder een palmboom gaat zitten?![]()
Ik heb ook veel en dik haar, maar heel stijl en zag er dus altijd heel sloom uit met lang haar. Daarom heb ik t maar gewoon laten afknippenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Mijn haar is echt stroKan er helemaal niks mee...
(ben dus jaloers op Sabrina)
Ik ben juist 8 kilo afgevallen .. das dus ruim 10% van mijn gewichtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:03 schreef WeirdMicky het volgende:Ik ben trouwens wel 3 - 4 kilo aangekomen in anderhalve maand...en je kan het niet zien. Absurd
Ja alleen kan ik er ook niet heel veel mee hoor Cherry. Daarvoor is het te zwaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Dit komt mij ook bekend voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:41 schreef melismay het volgende:
Mijn beste vriendin zijn trouwens dat mijn borsten het mooiste waren aan mij, maar dat komt omdat ze jaloers is![]()
zonde!!!!! lang haar is juist mooiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb ook veel en dik haar, maar heel stijl en zag er dus altijd heel sloom uit met lang haar. Daarom heb ik t maar gewoon laten afknippenNu heb ik t kort en knalrood
Mijn beste vriendin zijn trouwens dat mijn borsten het mooiste waren aan mij, maar dat komt omdat ze jaloers isEn mijn humor vond ze, maar dat is meer innerlijk....
Ik heb nauwelijks haar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij niet, ik kreeg er echt een sloom gezicht van. Toen had ik echt een 13 in een dozijn gezicht...quote:
Welke leeftijd is dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
Minder tevreden ben ik met het feit dat ik niet meer alles kan eten zonder een grammetje aan te komen. Maar dat gebeurt nu eenmaal na een bepaalde leeftijd en daarvoor is de sportschool uitgevonden.
Rond mijn 32ste veranderde mijn metabolisme nogal.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:
Welke leeftijd is dat?
Ik vreet me totaal vol en kom geen gram aan en ik sport niet eens ofzo..
hee een lotgenootquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke leeftijd is dat?
Ik vreet me totaal vol en kom geen gram aan en ik sport niet eens ofzo..
Mja, is nogal offtopic idd, maar bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rond mijn 32ste veranderde mijn metabolisme nogal.
Daarvoor woog ik altijd (vanaf mijn 17e) rond de 50, 52 kilo. Geen grammetje teveel, sporten deed ik niet en ik at en dronk alles zonder mate. In een jaar tijd ben ik flink wat kilo's aangekomen en moet ik echt op mijn gewicht letten. Niet dat ik dik of gezet ben, daar heb ik geen aanleg voor, maar ik ben wel wat uitgedijd. Dus maar twee keer per week naar de sportschool en minder snacken.
Maar eerlijk gezegd vind ik dit onderwerp bar weinig met single-zijn te maken hebben...
You have a point. Ik zeg ook vaak ogen.. lekker makkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Als mensen niet zo snel weten wat ze moeten zeggen bij goede uiterlijke kenmerken van hunzelf...dan zeggen ze bijna altijd hun ogen. Typerend, want ik ken geen ogen die eigenlijk niet mooi zijn. Maar goed
er zijn echt wel lelijke ogen, als ze uitpuilen, of als je scheel kijkt, enz ...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
You have a point. Ik zeg ook vaak ogen.. lekker makkelijkmaar ja, de meeste ogen zijn wel mooi en sommige zijn mooier dan de rest..
Maar lelijke ogen??
Juistem!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef dawg het volgende:
Ik vind mezelf zeer oke.
Ik hoef niet aan het schoonheidsideaal te voldoen, want dat is niet mijn ideaal. Oh, en perfectie bestaat niet, en als het wel bestond zou het enorm saai zijn.
Mja, maar dat zijn uitzonderingenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn echt wel lelijke ogen, als ze uitpuilen, of als je scheel kijkt, enz ...
( en petitlapin gaat dus ook maar eens vet offtopic...)
Uitzonderingen die weeeer de regel bevestigen. Waarom ga je telkens tegen die dingen in die logisch zijn, alleen maar om weer eens eigenwijs te zijn? Ik heb toch een punt of niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn echt wel lelijke ogen, als ze uitpuilen, of als je scheel kijkt, enz ...
( en petitlapin gaat dus ook maar eens vet offtopic...)
Mijn oogwit is blauwquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
You have a point. Ik zeg ook vaak ogen.. lekker makkelijkmaar ja, de meeste ogen zijn wel mooi en sommige zijn mooier dan de rest..
Maar lelijke ogen??
Ik verfde het dan ook nog eens donkerrood en zwart en paars enzo toen ik het lang had, en aangezien ik blond ben van mezelf zag het er niet uit. Maar dat zie je achteraf pasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik kreeg er echt een sloom gezicht van. Toen had ik echt een 13 in een dozijn gezicht...
Ik ben nog steeds single.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:34 schreef Copycat het volgende:
Okay. Genoeg over mooie ogen en futloos haar.
Niemand een wat diepgaander én single onderwerp aan te boren?
hum, ik reageerde op Missbliss, ik wist niet dat jij de oogdiscussie had gestartquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Uitzonderingen die weeeer de regel bevestigen. Waarom ga je telkens tegen die dingen in die logisch zijn, alleen maar om weer eens eigenwijs te zijn? Ik heb toch een punt of niet?
daar zit iets in ... als je een gezin en kinderen hebt, zal je werk en je sociale betrokkenheid daar zeker onder lijden ... ( maar ik denk dat dat iets meer voor vrouwen geldt ...)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Singles zijn te motor van de samenleving
Daar waar mensen binnen een relatie vaker terughoudend, niet meer hunzelf en saaier zijn...zijn singles meer onbehouden, meer werk dedicated en dus beter voor het land
Ik zie je al helemaal een politieke partij oprichten... "Singles voor Nederland"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Daar waar mensen binnen een relatie vaker terughoudend, niet meer hunzelf en saaier zijn...zijn singles meer onbehouden, meer werk dedicated en dus beter voor het land
Niet alleen met een gezin en kinderen. De mannen worden vaak zo gedomineerd door de vrouw dat ze (ipv veel geld uitgeven) op de bank blijven zitten met een aldi wijntje en een b-film. *huivertquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
daar zit iets in ... als je een gezin en kinderen hebt, zal je werk en je sociale betrokkenheid daar zeker onder lijden ... ( maar ik denk dat iets meer voor vrouwen geldt ...)
ook waar ...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Niet alleen met een gezin en kinderen. De mannen worden vaak zo gedomineerd door de vrouw dat ze (ipv veel geld uitgeven) op de bank blijven zitten met een aldi wijntje en een b-film. *huivert
Die vlieger gaat hier niet helemaal op, ik doe nu net zoveel als toen ik nog een relatie had . . .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Daar waar mensen binnen een relatie vaker terughoudend, niet meer hunzelf en saaier zijn...zijn singles meer onbehouden, meer werk dedicated en dus beter voor het land![]()
Dan doe je toch echt iets niet goed . . .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Niet alleen met een gezin en kinderen. De mannen worden vaak zo gedomineerd door de vrouw dat ze (ipv veel geld uitgeven) op de bank blijven zitten met een aldi wijntje en een b-film. *huivert
Lijkt me dus fijn als je dan alsnog gelukkig kan zijn. Dat je gewoon blij kan zijn omdat je een kutfilm kijkt en bocht zuipt met de vrouw van je dromen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zou niet in zo'n rol komen te vervallen, al zie ik élk stel veel saaier worden...wie heeft er niet al eens deze dingen gehoord:quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:45 schreef ThunderChild het volgende:
Dan doe je toch echt iets niet goed . . .
He bah... 1 van mijn vriendinnen heeft nu net 2 weken een nieuw vriendje en die begint nu al...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:47 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik zou niet in zo'n rol komen te vervallen, al zie ik élk stel veel saaier worden...wie heeft er niet al eens deze dingen gehoord:
"We zijn moe, dus we blijven thuis"
"We hebben niet zo'n zin..."
"We gaan een filmpje kijken"
"Nee ik ben de komende 3 weken bij haar..."
etc...
Die zinnen kan ik ook als single bezigen, hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:47 schreef WeirdMicky het volgende:
"We zijn moe, dus we blijven thuis"
"We hebben niet zo'n zin..."
"We gaan een filmpje kijken"
Maar dat is toch anders dan het standaard "wij zijn" of "wij gaan" en daar zit het (kleine) verschil in . . .quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
Die zinnen kan ik ook als single bezigen, hoor.
Dan wel niet in wij vorm, maar ook als single ben ik wel eens moe of heb ik ergens geen zin in of ga ik lekker een filmpje kijken.
Nouja, ik zou waarschijnlijk toch hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:49 schreef melismay het volgende:
[..]
He bah... 1 van mijn vriendinnen heeft nu net 2 weken een nieuw vriendje en die begint nu al...Daar word je toch niet goed van.....
![]()
Wat is dat toch met mensen die in een relatie raken dat ze hun andere vrienden ineens totaal vergeten??? Ja ik heb er weer een zeer recente ervaring bij
Uiteraard kan je als single die zinnen ook gebruiken, al valt het me wel op dat mijn single vrienden toch veel vaker zoiets hebben van: boeie. Terwijl de mensen met relatie zich in allemaal bochten wringen om een goed excuus te vinden om geen tijd door te brengen met hun vrienden, maar te seksen met hun partner de hele nacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zinnen kan ik ook als single bezigen, hoor.
Dan wel niet in wij vorm, maar ook als single ben ik wel eens moe of heb ik ergens geen zin in of ga ik lekker een filmpje kijken.
Mensen die vrienden laten vallen voor hun partner...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nouja, ik zou waarschijnlijk toch hetzelfde doen.
Ik heb al tegen vriendinnen gezegd dat ze me mogen schoppen als ik me ook zo ga gedragen
Het meisje met wie ik 2,5 jaar had heeft inderdaad toendertijds haar vriendinnen laten vallen. Ze was ook elk weekend bij mij (thuissituatie was klote, dus ik was bijna nooit daar) dus ze ging nooit meer met ze uit. Zonde eigenlijk...ik zou dat niet kunnen. Gelukkig is het nu uit en heeft ze weer contact met die vriendinnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Mensen die vrienden laten vallen voor hun partner...
Is dit een illusie van mijn kant, of zijn vrouwen hier over het algemeen extremer in dan mannen? Van alle vriendinnen die onze vriendengroep had hadden er nl. een hele hoop na een maand of wat opeens een andere beste vriendin (omdat ze ruzie kregen met de vorige, ws. vanwege te weinig tijd voor haar...). Ik ken bijna geen jongens die hun vriendengroep hebben laten vallen (1 heeft er wel een handje van).
Commentaar, ervaringen?
niets mis met B-Filmsquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:43 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nou ik heb t dus pas weer meegemaakt met een mannelijke vriend.... Dit is trouwens ook al de tweede keer. Hij zegt dat ie niet veranderd en gisteren zijn we dus gelukkig tot het punt gekomen dat we allebei snappen hoe t zit. Hij ook toegaf dat ie niet perfect is... Het is volgens mij zo, dat als mensen een relatie krijgen ze hun vrienden niet meer zo hard "nodig" hebben, omdat ze hun verhaal dan bij iemand anders kwijt kunnen, namelijk hun vriend of vriendin....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Is dit een illusie van mijn kant, of zijn vrouwen hier over het algemeen extremer in dan mannen? Van alle vriendinnen die onze vriendengroep had hadden er nl. een hele hoop na een maand of wat opeens een andere beste vriendin (omdat ze ruzie kregen met de vorige, ws. vanwege te weinig tijd voor haar...). Ik ken bijna geen jongens die hun vriendengroep hebben laten vallen (1 heeft er wel een handje van).
Commentaar, ervaringen?
Jij was toch al saai?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nouja, ik zou waarschijnlijk toch hetzelfde doen.
Ik heb al tegen vriendinnen gezegd dat ze me mogen schoppen als ik me ook zo ga gedragen
Ja nou, wij zeggen nu wel 'Zoiets zou ik nooit doen', maar dat zeiden mijn vriendinnen ook en die hebben ook bijna al hun vrienden laten vallen. Dus wie zegt dat wij zoiets niet zullen doen? Misschien, als ik echt hoteldebotel verliefd ben, dat ik dan hetzelfde ga doen? Vandaar dus dat ik mijn vriendinnen de opdracht heb gegeven mij terug te sleuren van mijn roze wolkjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:03 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Commentaar, ervaringen?
Die 'opdracht' zal op zo'n verliefdheidsmoment echt alleen maar irritatie opwekken. Misschien krijg je juist ruzie met ze op je roze wolk...kan je beter wachten tot jezelf van die wolk af bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nou, wij zeggen nu wel 'Zoiets zou ik nooit doen', maar dat zeiden mijn vriendinnen ook en die hebben ook bijna al hun vrienden laten vallen. Dus wie zegt dat wij zoiets niet zullen doen? Misschien, als ik echt hoteldebotel verliefd ben, dat ik dan hetzelfde ga doen? Vandaar dus dat ik mijn vriendinnen de opdracht heb gegeven mij terug te sleuren van mijn roze wolkje
Dat is ook weer waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:24 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Die 'opdracht' zal op zo'n verliefdheidsmoment echt alleen maar irritatie opwekken. Misschien krijg je juist ruzie met ze op je roze wolk...kan je beter wachten tot jezelf van die wolk af bent.
Ik heb het (tot nu toe) alle keren niet gedaan. Wat de volgende relatie mij zal brengen weet ik niet, maar voorlopig heb ik genoeg vertrouwen in mijzelf wat dat betreft.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja nou, wij zeggen nu wel 'Zoiets zou ik nooit doen', maar dat zeiden mijn vriendinnen ook en die hebben ook bijna al hun vrienden laten vallen. Dus wie zegt dat wij zoiets niet zullen doen? Misschien, als ik echt hoteldebotel verliefd ben, dat ik dan hetzelfde ga doen? Vandaar dus dat ik mijn vriendinnen de opdracht heb gegeven mij terug te sleuren van mijn roze wolkje
Ik heb geen idee hoe ik me ga gedragen als het ooit zover zou komen, dus ik kan nu ook niet zeggen dat ik het niet zou doen. Voor hetzelfde geld word ik net zo erg.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:28 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb het (tot nu toe) alle keren niet gedaan. Wat de volgende relatie mij zal brengen weet ik niet, maar voorlopig heb ik genoeg vertrouwen in mijzelf wat dat betreft.
Ja ik hoop van niet, maar je weet het nooit natuurlijk. Ik sluit me dus aan bij CherryLips.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik me ga gedragen als het ooit zover zou komen, dus ik kan nu ook niet zeggen dat ik het niet zou doen. Voor hetzelfde geld word ik net zo erg.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:35 schreef HopelesslyForever het volgende:
Mooie ogen, gezicht, haar (al aan het grijsworden)
Minder is mijn buik die er al jaren hangt en geen spieren maar soit![]()
Ach, ik ken mensen van midden 20 met grijzende slapen. Lijkt me niet ideaal, maar toch minder erg dan kaal worden.quote:
Meest vervelende is wel dat je het zelf niet merkt of beter gezegd dat je je van geen kwaad bewust bent.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik me ga gedragen als het ooit zover zou komen, dus ik kan nu ook niet zeggen dat ik het niet zou doen. Voor hetzelfde geld word ik net zo erg.
Ergerde je je voorheen aan stelletjes die openlijk kleften, zul je zien dat je het dan zelf gaat doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:05 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Meest vervelende is wel dat je het zelf niet merkt of beter gezegd dat je je van geen kwaad bewust bent.
Ik kan het idd ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:27 schreef MaRySe het volgende:
Ik kan niet zo goed openlijk kleffenGelukkig maar want ik erger me er wel aan als het in gezelschap is.
Geen kwestie van moeitequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Dat hoor ik wel vaker van mannen, dat ze niet willen zoenen in t openbaar....
Mannen tonen in t openbaar moeilijker affectie dan vrouwen
Waar of niet waar?
Niet bij mij in ieder geval dus, merk het bij een stelletje die ik ken juist andersom...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Waar of niet waar?
niet waarquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Waar of niet waar?
Ik ben een meisjequote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:44 schreef melismay het volgende:
Waar of niet waar?
Respect? Niet zo netjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen kwestie van moeite
Kwestie van beleefd zijn, en beetje respect hebben voor andere mensen waar je mee bent.
Met zn tweeen in de stad niet zo veel moeite mee.
Maar als je met groep aan het stappen of eten bent vind ik het niet zo netjes
dat zeg ik dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:50 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Respect? Niet zo netjes?
Waar trek jij uberhaupt de grens. Als ik een stelletje in een groep zie knuffelen denk ik niet:dat is niet netjes
Als ik zie een keer intens zie zoenen ook niet.
Als ze het continue doen ok...maar dat doen maar weinig mensen.
Er is hier iemand vooral bezig met zichzelf te overtuigen van het ideale singlelevenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 14:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Conclusie: Mn lekkere ongenuanceerde stelling leidde tot een leuk discussiepunt, op naar de volgende
Ik las laatst een mooi spreekwoord:
Vrouwen zijn touwen.
Wat betekent dat een vrouw kan een man belemmeren in zijn ontwikkeling. Wat resulteert in de echte stelling:
Als man én vrouw kan je beter een tijd single zijn om jezelf te ontdekken dan vroegtijdig een (lange) relatie aangaan.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:58 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Er is hier iemand vooral bezig met zichzelf te overtuigen van het ideale singleleven
ik zie niet in hoe je jezelf niet zou kunnen ontdekken terwijl je een relatie hebt....quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:14 schreef WeirdMicky het volgende:
Oftewel, je blaat nog meer dan ik Frenkie, reageer liever op mn stelling
Omdat je door een relatie vaak veel dingen laat, snel serieus gaat doen op jonge leeftijd, veel vrienden laat stikken...etc.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zie niet in hoe je jezelf niet zou kunnen ontdekken terwijl je een relatie hebt....
maar eigenlijk kan ik niet echt meespreken, aangezien ik pas vrij laat een relatie had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |