Ik heb nauwelijks haar.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:39 schreef CherryLips het volgende:
Mijn haar is echt stroKan er helemaal niks mee...
(ben dus jaloers op Sabrina)
Bij mij niet, ik kreeg er echt een sloom gezicht van. Toen had ik echt een 13 in een dozijn gezicht...quote:
Welke leeftijd is dat?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
Minder tevreden ben ik met het feit dat ik niet meer alles kan eten zonder een grammetje aan te komen. Maar dat gebeurt nu eenmaal na een bepaalde leeftijd en daarvoor is de sportschool uitgevonden.
Rond mijn 32ste veranderde mijn metabolisme nogal.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:
Welke leeftijd is dat?
Ik vreet me totaal vol en kom geen gram aan en ik sport niet eens ofzo..
hee een lotgenootquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welke leeftijd is dat?
Ik vreet me totaal vol en kom geen gram aan en ik sport niet eens ofzo..
Mja, is nogal offtopic idd, maar bedankt voor je reactiequote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rond mijn 32ste veranderde mijn metabolisme nogal.
Daarvoor woog ik altijd (vanaf mijn 17e) rond de 50, 52 kilo. Geen grammetje teveel, sporten deed ik niet en ik at en dronk alles zonder mate. In een jaar tijd ben ik flink wat kilo's aangekomen en moet ik echt op mijn gewicht letten. Niet dat ik dik of gezet ben, daar heb ik geen aanleg voor, maar ik ben wel wat uitgedijd. Dus maar twee keer per week naar de sportschool en minder snacken.
Maar eerlijk gezegd vind ik dit onderwerp bar weinig met single-zijn te maken hebben...
You have a point. Ik zeg ook vaak ogen.. lekker makkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Als mensen niet zo snel weten wat ze moeten zeggen bij goede uiterlijke kenmerken van hunzelf...dan zeggen ze bijna altijd hun ogen. Typerend, want ik ken geen ogen die eigenlijk niet mooi zijn. Maar goed
er zijn echt wel lelijke ogen, als ze uitpuilen, of als je scheel kijkt, enz ...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
You have a point. Ik zeg ook vaak ogen.. lekker makkelijkmaar ja, de meeste ogen zijn wel mooi en sommige zijn mooier dan de rest..
Maar lelijke ogen??
Juistem!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef dawg het volgende:
Ik vind mezelf zeer oke.
Ik hoef niet aan het schoonheidsideaal te voldoen, want dat is niet mijn ideaal. Oh, en perfectie bestaat niet, en als het wel bestond zou het enorm saai zijn.
Mja, maar dat zijn uitzonderingenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn echt wel lelijke ogen, als ze uitpuilen, of als je scheel kijkt, enz ...
( en petitlapin gaat dus ook maar eens vet offtopic...)
Uitzonderingen die weeeer de regel bevestigen. Waarom ga je telkens tegen die dingen in die logisch zijn, alleen maar om weer eens eigenwijs te zijn? Ik heb toch een punt of niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
er zijn echt wel lelijke ogen, als ze uitpuilen, of als je scheel kijkt, enz ...
( en petitlapin gaat dus ook maar eens vet offtopic...)
Mijn oogwit is blauwquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
You have a point. Ik zeg ook vaak ogen.. lekker makkelijkmaar ja, de meeste ogen zijn wel mooi en sommige zijn mooier dan de rest..
Maar lelijke ogen??
Ik verfde het dan ook nog eens donkerrood en zwart en paars enzo toen ik het lang had, en aangezien ik blond ben van mezelf zag het er niet uit. Maar dat zie je achteraf pasquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:02 schreef melismay het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik kreeg er echt een sloom gezicht van. Toen had ik echt een 13 in een dozijn gezicht...
Ik ben nog steeds single.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:34 schreef Copycat het volgende:
Okay. Genoeg over mooie ogen en futloos haar.
Niemand een wat diepgaander én single onderwerp aan te boren?
hum, ik reageerde op Missbliss, ik wist niet dat jij de oogdiscussie had gestartquote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Uitzonderingen die weeeer de regel bevestigen. Waarom ga je telkens tegen die dingen in die logisch zijn, alleen maar om weer eens eigenwijs te zijn? Ik heb toch een punt of niet?
daar zit iets in ... als je een gezin en kinderen hebt, zal je werk en je sociale betrokkenheid daar zeker onder lijden ... ( maar ik denk dat dat iets meer voor vrouwen geldt ...)quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Singles zijn te motor van de samenleving
Daar waar mensen binnen een relatie vaker terughoudend, niet meer hunzelf en saaier zijn...zijn singles meer onbehouden, meer werk dedicated en dus beter voor het land
Ik zie je al helemaal een politieke partij oprichten... "Singles voor Nederland"quote:Op dinsdag 17 mei 2005 13:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Singles zijn te motor van de samenleving
Daar waar mensen binnen een relatie vaker terughoudend, niet meer hunzelf en saaier zijn...zijn singles meer onbehouden, meer werk dedicated en dus beter voor het land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |