ballenknijpers, wat denk jij nouquote:
Waarom willen vrouwen het?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:45 schreef Nymfomaniac het volgende:
Mannen die strings dragen zijn zó fout! Eergister zag ik een man van in de veertig bukken om iets op te rapen. Wat denk je dat er uit z'n broek popte? Een string ! Waarom willen mannen in hemelsnaam een string dragen?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef -Lay-Z- het volgende:
Tot 2min geleden associeerde ik een string automatisch met een mooi gevormd, vrouwelijk achterwerk waar een stukje ondeugend ondergoed even een fris luchtje komt scheppen.
helaas is mijn wereldbeeld bij het lezen van dit topic grandioos in elkaar gezakt![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:34 schreef -Lay-Z- het volgende:
Tot 2min geleden associeerde ik een string automatisch met een mooi gevormd, vrouwelijk achterwerk waar een stukje ondeugend ondergoed even een fris luchtje komt scheppen.
helaas is mijn wereldbeeld bij het lezen van dit topic grandioos in elkaar gezakt![]()
Met een string aan ziet die vent er te vrouwelijk uit zegmaar.. Ik vind het echt bij mannen gewoon LELIJK. En dan moet hij al helemaal geen llichtblauwe aandoen. AARGHH ZO WALGELIJK.quote:
Deze komt van Loesje, Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:37 schreef Nymfomaniac het volgende:
[..]D. Maar een echte man draagt geen string!
Als een vrouw boxers draagt vind ik dat helemaal niet erg...quote:
...maar als een man zoals deze een string draagt...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met een string aan ziet die vent er te vrouwelijk uit zegmaar.. Ik vind het echt bij mannen gewoon LELIJK. En dan moet hij al helemaal geen llichtblauwe aandoen. AARGHH ZO WALGELIJK.
Maar als hij dat mooi vind.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 14:46 schreef Reflex het volgende:
hahah, mannen met een string![]()
dat zijn geen mannen
maar 'metrosexuelen'
Bosmongool... moet ik daar bij voorstellen?... is dat hetzelde als een bosaap?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:32 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
Welke domme bosmongool van een man draagt nu een string
Ken jij Henkie?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 00:51 schreef DrDentz het volgende:
ik zag een keer, bij jambers, een bejaarde kerel met een baard in een string
omg dat beeld gaat niet meer uit mn kop!
hij ging een modeshow houden in zn eigen huis, allemaal verschillende slips enzo
![]()
quote:
dudequote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:50 schreef The-Chosen1 het volgende:
[afbeelding]
persoonlijk vind ik hotpants mooier dan strings
En het staat niet bij 90% van de vrouwen volgens jij, je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:36 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Soms, maar ook vaak hotpants achtig ding
Heb ik ooit gezegd dat ik bij die 90% hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:48 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
En het staat niet bij 90% van de vrouwen volgens jij, je spreekt jezelf tegen
Omdat je laastst zei dat je met je pens tussen het bureau en stoel bleef hangen (en dat je bleef drijven blablabla...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:49 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Heb ik ooit gezegd dat ik bij die 90% hoor
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:50 schreef The-Chosen1 het volgende:
[afbeelding]
Ik ook, vormt je bips beter (Bij vrouwen danquote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:50 schreef The-Chosen1 het volgende:
[afbeelding]
Ben ik dan nu een homo?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij ons op school werden ook regelmatig lage sokjes gedragen, ook door jongens.. Maar nu vinden ze dat ook inneens iets voor alleen meisjes ..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |