oeh! das inderdaad veel!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Slechte foto- maar de lego dus
En opeens ontdekte ik nieuw bewijs.. dat ik vrouwlijk opgevoed ben![]()
[afbeelding]
Quints? Of waren die het niet? Die roken lekker, naar talkpoeder of zo.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:28 schreef Muck het volgende:
en die kleine baby-popjes die zo lekker ruiken? Hoe heten die ook alweer?
Veel? Sorry, ik ben een verwend nest, maar ik had echt veeeeeel meer.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh! das inderdaad veel!
Ik had ook zo'n originele lego-tas waar alles in kon![]()
Zou heel goed kunnen. Van die schatiige babytjes met een krulletje heel zacht haar geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2005 14:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Quints? Of waren die het niet? Die roken lekker, naar talkpoeder of zo.
wij hadden ook aardig wat hoor. een hele tas vol.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Veel? Sorry, ik ben een verwend nest, maar ik had echt veeeeeel meer.
De boomhut van de vrijbuiters, een kasteel, die boot, een of ander restaurant, nog een kleine hut van de vrijbuiters, 6 wegenplaten, veel autootjes, een sleepwagen en een heftruck van technisch lego...
Dat was niet alles hoor.. dat was wat ik kreeg omdat ik gedoopt werdquote:Op maandag 16 mei 2005 14:32 schreef Toeps het volgende:
[..]
Veel? Sorry, ik ben een verwend nest, maar ik had echt veeeeeel meer.
De boomhut van de vrijbuiters, een kasteel, die boot, een of ander restaurant, nog een kleine hut van de vrijbuiters, 6 wegenplaten, veel autootjes, een sleepwagen en een heftruck van technisch lego...
ben je zo laat gedoopt dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:34 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat was niet alles hoor.. dat was wat ik kreeg omdat ik gedoopt werd
5 of 6 was ik, want mijn zusje werd ook gedoopt toen (die was wel 1)quote:Op maandag 16 mei 2005 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je zo laat gedoopt dan?
Ik was geloof ik nog geen jaar oud... En tja, een baby geef je niet zo gauw lego denk ik![]()
ah okeequote:Op maandag 16 mei 2005 14:37 schreef tonks het volgende:
[..]
5 of 6 was ik, want mijn zusje werd ook gedoopt toen (die was wel 1)
Teddy Ruxpin heb ik laatst nog zown filmpje van gezienquote:Op maandag 16 mei 2005 14:07 schreef derekhugh het volgende:
troetelbeertjes
ernstig
net zoals teddy rukspin enthundercats
[afbeelding]
Ik had het lego-schateiland!quote:
WTF is dat nou weer voor mededeling?!quote:Op maandag 16 mei 2005 18:21 schreef killswitch het volgende:
atari lynx
[afbeelding]
ik heb hem laatst weer uit de kast gehaald en ben weer helemaal verslaafd
brakke pic i know
Bedquote:Op maandag 16 mei 2005 18:06 schreef Gesloten het volgende:
Hoe heette die boyband ook al weer die vaak bij telekids op kwam treden?
Bestond uit 3 mannen, de middelste zanger was blond en het langst.
Ze maakten Nederlandstalige muziek.![]()
nu je het zegtquote:Op maandag 16 mei 2005 18:24 schreef Toeps het volgende:
[..]
WTF is dat nou weer voor mededeling?!
Anyway, dat ding ken ik nog wel. Een jongen uit de straat had die, hij was echt stoer.
Jeugdsentiment.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:52 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Ook gehad. Tering, wat was ik verwend toen.
Majokit!!quote:Op maandag 16 mei 2005 14:05 schreef SEMTEX het volgende:Majokit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T'was toch Majorette?quote:
Groene en blauwe toch? De groene was de SS50, en de blauwe de SS100. Ik had de blauwe.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:35 schreef tonks het volgende:
Herinnerd iemand zich die eerste supersoakers nog?
Die gele en de blauwe..
nooit van gehoordquote:Op maandag 16 mei 2005 14:05 schreef SEMTEX het volgende:
En hier had ik hele kinderboerderijen van:
Pin & Pon.
oehquote:
ik had ook de groenequote:Op maandag 16 mei 2005 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Groene en blauwe toch? De groene was de SS50, en de blauwe de SS100. Ik had de blauwe.
oeh ja, die ken ik nog ja...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:20 schreef Tha_Flash het volgende:
Zo'n takke ding ook nog gehad, kon je heel hard mee op je bek gaan :
[afbeelding]
Die dingen gingen uiteindelijk allemaal lekken.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:55 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had ook de groene
3 keer terug naar de winkel omdat ik steeds een lekke kreeg
Ik had ook de blauwequote:Op maandag 16 mei 2005 19:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Groene en blauwe toch? De groene was de SS50, en de blauwe de SS100. Ik had de blauwe.
hoe krijg je het voor elkaar om de kleur wit te printen?quote:
Daar heb je speciale vellen voor, die zijn wit. Bij de V&D.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om de kleur wit te printen?
want ik wil een zwart sjurt zelf bedrukken, maar kan dus geen wit printen![]()
moet je ook drukkenquote:Op maandag 16 mei 2005 21:07 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar om de kleur wit te printen?
want ik wil een zwart sjurt zelf bedrukken, maar kan dus geen wit printen![]()
of zo dusquote:Op maandag 16 mei 2005 21:09 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar heb je speciale vellen voor, die zijn wit. Bij de V&D.
Daar had m'n moeder meer problemen mee dan ikquote:Op maandag 16 mei 2005 21:52 schreef SwiffMeister het volgende:
LOCO![]()
was dat niet dat spul met die cijfers en die figuren ?
Daar heb ik ook heel wat mee gedaan.
Net als met mijn wijlen Game-Boy koelkast die nog steeds een warm plekje in de kast heeft.
Maar volgens mij ben ik de enige die hier geen furby of tamagotsjie heeft gehad![]()
ik was er tegen, puur omdat ze duur waren, en ik meer het idee had dat die beesten met mij wilden spelen, ipv dat ik met hen wilde spelen.
Jaaaaa, Nopper heet dat spul.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:13 schreef SwiffMeister het volgende:
en met dit:
[afbeelding]
heb ik altijd ook gespeeld, maar niet hier thuis. Zal wel bij me opa en oma zijn geweest. Ik zag dat altijd als wannabee Lego.
Dat deden ze allemaal.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |