Ik heb best wel een beetje medelijden met je vriendje als je dit zegt.quote:Op maandag 16 mei 2005 13:21 schreef petitlapin het volgende:
goed neuken ? voor een vrouw is het toch maar haar benen opendoen
kan iedere vrouw wel redelijk snel, denk ik
Bestsellers of niet. Het is echt de grootste lariekoek die ik ooit heb gehoord.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het zijn maar twee bestsellers, die boeken. echt het lezen waard![]()
En jij maar denken dat ze maagd is terwijl er zo vaak overheen gegaan wordt dat ze haar kutje niet eens hoeft te scheren omdat het zo ook wel weg slijt...quote:Op maandag 16 mei 2005 12:39 schreef coz het volgende:
bij de eerste keer kon ze al wel goed geneukt worden , mag dat ook![]()
Hehehequote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En jij maar denken dat ze maagd is terwijl er zo vaak overheen gegaan wordt dat ze haar kutje niet eens hoeft te scheren omdat het zo ook wel weg slijt...
Dat zegt meer over het sexleven van dat stel (en dan met name de instelling van die Allan) dan over de man in het algemeen. Zelden zo'n onzinnig statement gezien.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
(btw, als je de boeken van Allan en Barbara Pease leest, zouden mannen al lang content zijn met een strijkplank. Als ze maar zijn klaargekomen, dat is hun enige doel.
ben wel benieuwd hoe dat zou zijn, om een keer te proberenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 00:12 schreef patrickt35 het volgende:
En denk nou niet dat de vrouw niets hoef te doen, want heb maar eens een plafondkijker onder je liggen.![]()
Ik zou zeggen: ga naar je lokale sexshop en koop een leuke opblaaspop.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 11:22 schreef dmd het volgende:
[..]
ben wel benieuwd hoe dat zou zijn, om een keer te proberen
Idd. Sex is voor mij wel wat meer dan alleen "een gat beschikbaar hebben waar ik 'm in kan stoppen".quote:Op maandag 16 mei 2005 13:53 schreef innovative het volgende:
Strijkplanken zijn nooit zo gewenst...
Volgens mij heb je alleen de laatste 5 reacties gelezen en de rest van het topic ingevuld met je eigen verwachtingspatroonquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:18 schreef snowqueen911 het volgende:
sommige mensen(mannen) hier zien vrouwen echt als dingen waar je je lul in kunt proppen, en die goed kunnen functioneren of niet.... of zit ik er heel erg naast?
Was er na 5 jaar nog veel te experimenteren danquote:Op woensdag 18 mei 2005 18:20 schreef Misticle_lightning het volgende:
hmmm, dat heeft wel een tijdje geduurd.
De eerste paar maanden was het een beetje standaard werk, pas later ging hij eens wat meer proberen ondanks de aanwijzingen die hij kreeg. na een jaar kon hij het voortreffelijk maar na 5 jaar was het experimenteren van hem over en bleef het enorm saai wat ik ook deed. Het is nu uit
Dat denk ik ook wel. Volgens mijj word ervaring overschat. Je hebt het in je of niet. Al zijn uiteraard beide partners verantwoordelijk voor goede seks. Dat je iemand niet goed vind hoeft mischien nog niet te betekenen dat anderen die mening delen.quote:Het gaat niet alleen om hoe vaak iemand het gedaan heeft, ook om aanleg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |