Me dunkt van niet.. maargoed kwil hem toch niet kwijtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee maar k hoef voor schaaf en smit geen mendes terug
mendes dat gaat bij PSV het zelfde verhaal als schaaf worden
Jaaa *hihi* en was hij het grootste deel van de tijd geblesseerd.. *hihi*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet voor niets dat ie bij Ajax is geflopt..
Dat was woensdag al rond, meen ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geld doet blijkbaar wonderen..... Nu lees ik dat ie in is gegaan op een verhoogd aanbod van Dynamo.
Erg zonde dit..
2.4 miljoen per jaar, voor 3 seizoenen gaat ie wsl tekenen. Porto ontvangt 10 miljoen Euro, als alles doorgaat.
Die gaat niet. Was te verwachten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:04 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Cultheld, hoe zit het eigenlijk met Evra en Chelsea?
Ze hebben alleen de maandageditie op dinsdag hier in NL.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat was woensdag al rond, meen ik.
En Kromkamp naar Porto lijkt me alleen als Co er zou komen, wat ik niet vermoed.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:36 schreef methodmich het volgende:
Nou, de Porto-voorzitter heeft alweer glimmend gezegd dat ie weer 10 miljoen uit Moskou kon bijschrijven.
tja , er lopen daar nu iets van 9 portugezen rond daar,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Erg stom dat ie gaat. En dat alleen voor het geld.
Al denk ik dat ze inmiddels wel een flink team bij elkaar hebben gekocht.
Vandaar mijn reactiequote:
Geen gerucht meer, is al officieelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Henk Wisman wordt bondscoach van Armenië.
Wie is van Damme? Die jood?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:52 schreef Chielus het volgende:
Feyenoord wil van Damme hebben,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |