Dank u wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat ook ja. Zinkend schip en zo.
En succes morgen. Ik vind de Graafschap kut, dus ik hoop dat het lukt..
iddquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:58 schreef cultheld het volgende:
Ibrahimovic naar Real Madrid voor 70 miljoen euro.
Een paar ton denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:11 schreef Peregrijn het volgende:
Dan kan Ajax er nog leuk aan verdienen, aangezien het hier een transfer tussen twee landen betreft. Krijgen ze een leuke som als opleidingsvergoeding
Krijgt GAE ook geld als Kromkamp naar Porto gaat? Of gaat dat niet op als de verkopende club uit hetzelfde land komt als de opleidingsclub?
gulden tov euro?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:23 schreef TimmyAsd het volgende:
70 miljoen is trouwens geen record..
Was Zidane niet 75 miljoen..
Je hebt gelijk, 73 miljoen euro hebben ze voor Zidane betaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Nope, was omgerekend 75 miljoen euro..
maar ik kan het ook mishebben..
Anderson via Chelsea zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:04 schreef cultheld het volgende:
Rodrigo Palacio, Fernando Gago, Pablo Zabaleta en Anderson naar PSV.
Wel meer dan 15 miljoen. Kut Van Eijdenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Real zou AJax nooit 70 miljoen hebben geboden
quote:
Daar hebben ze nog niet genoeg spitsen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:45 schreef Boeman het volgende:
Lazovic naar Heerenveen
Albäck naar Heerenveen (is transfervrij bij zijn gedegradeerde clubje in Duitsland)
Racing Genk kon zijn loonseis niet betalen en heracles wel?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:23 schreef Remzz het volgende:
Gerald Sibon zeer waarschijnelijk naar Heracles Almelo
2 toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Daar hebben ze nog niet genoeg spitsen?
Die is toch alleen verhuurd? Volgens mij is Alback nog steeds eigendom van Villaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:45 schreef Boeman het volgende:
Lazovic naar Heerenveen
Albäck naar Heerenveen (is transfervrij bij zijn gedegradeerde clubje in Duitsland)
Als Ajax nou de 1e 4 wedstrijden verliest volgend seizoen, moet je eens kijken hoe snel de media Ajax tot zinkend schip verklaart.quote:
2e hypotheekquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:30 schreef Dos37 het volgende:
Hoe kan Real in vredesnaam 70 miljoen euro uitgeven ik dacht dat die ook finacieel aan de grond zaten
Ach, Ajax heeft altijd nog wel enigszins perspectief op beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:41 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Als Ajax nou de 1e 4 wedstrijden verliest volgend seizoen, moet je eens kijken hoe snel de media Ajax tot zinkend schip verklaart.
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef Stefkuh het volgende:
a
Na Europees Kampioen Charisteas
haalt Ajax nu ook een andere Europees Kampioen: Elena Paparizou. Onder
het motto twee Harries voor de prijs van één
[afbeelding]
m
Scheld ze hier de huid van Sneyder vol?quote:
In Spanje durven ze geen stappen tegen ze op te nemenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:30 schreef Dos37 het volgende:
Hoe kan Real in vredesnaam 70 miljoen euro uitgeven ik dacht dat die ook finacieel aan de grond zaten
Jup Harry + Harries = Harry3quote:Op zondag 22 mei 2005 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Is Elena de nieuwe vriendin van Harry?
bbc.co.ukquote:Steven Gerrard is set to become a sensational summer transfer target for AC Milan. (News of the World)
Barcelona are prepared to invest at least £50m to prise an increasingly disgruntled Thierry Henry away from Arsenal. (Mail on Sunday)
Tottenham boss Martin Jol wants to sign England starlet Jermaine Jenas from Newcastle in an ambitious swoop. (The People)
Arsenal will make their first summer swoop for Stuttgart's Alexander Hleb - and that could put Freddie Ljungberg's Highbury future in doubt. (NoW)
Crystal Palace have placed a £10m price tag on their much sought-after striker Andy Johnson. (Sunday Express)
Manchester City have joined the chase for Newcastle's controversial winger Laurent Robert. (Sunday Mirror)
Real Madrid have added Frank Lampard to their transfer wish list. (Star on Sunday)
Spurs want Middlesbrough contract rebel Bolo Zenden as manager Martin Jol continues to change things around at White Hart Lane. (Express)
Everton have joined the chase for Newcastle bad boy Craig Bellamy. (NoW)
Charlton boss Alan Curbishley is bidding to take Ipswich striker Darren Bent to the Valley. (Star)
Arsenal are tracking teenage non-league whizz-kid Mitchell Cole - hailed as the new Joe Cole. (Express)
Newcastle boss Graeme Souness is eyeing Rangers duo Dado Prso and Michael Ball. (Star)
quote:Op zondag 22 mei 2005 14:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mido naar Rangers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |