abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:38:28 #226
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_27212556
Stond dit er al??

20/5/2005 - Kromkamp rond met Ajax
Gepost door P.

BRON: Algemeen Dagblad

Jan Kromkamp is persoonlijk rond met Ajax, zo meldt het AD. Alleen Ajax en de Alkmaarse club zelf moeten nog overeenstemming bereiken. Kromkamp heeft de afgelopen maanden meermaals gezegd volgend seizoen in ieder geval niet meer bij Az te zullen spelen. Zodra de clubs overeenstemming bereiken tekent Kromkamp een contract tot medio 2009.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_27212580
quote:
Rafael Benitez is closing in on a deal with Bayern Munich for England midfielder Owen Hargreaves. (The Guardian)

Portsmouth are lining up an audacious £5m move to take Southampton striker Peter Crouch back to Fratton Park. (Daily Express)

Robert Pires has hinted he may leave Arsenal unless he is offered a two-year extension to his contract when talks resume next week. (The Guardian)

Chelsea are set to make a £6m swoop for Brazilian midfield sensation Anderson. (Daily Mirror)

Newcastle boss Graeme Souness is targeting Spurs striker Robbie Keane. (Sun)

Birmingham chairman David Gold is plotting a £40m buy-out of West Ham if the club fail in the Championship play-off final. (Express)

Arsenal have targeted Newcastle keeper Shay Given as a replacement for Jens Lehmann. (Daily Mail)

Jim Smith made his Saints exit last night and manager Harry Redknapp looks set to follow. (Mirror)

Jose Mourinho expects to tie up two major deals before signing off for the season at the end of the month. (The Sun)

Michael Reiziger is to quit Middelesborugh after just one season to return to Holland. (Mirror)

Sheffield United have set their sights on Watford striker Heidar Helguson after snapping up Millwall winger Paul Ifil. (Sun)
bbc.co.uk

Reiziger naar Ajax?
pi_27212582
Dat betekent dat Trabelsi dus gewoon vertrekt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27212590
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

bbc.co.uk

Reiziger naar Ajax?
Of PSV; Voor het bankie.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27212612
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:38 schreef Elvislives het volgende:
Stond dit er al??

Gepost door P.

BRON: Algemeen Dagblad

Jan Kromkamp is persoonlijk rond met Ajax, zo meldt het AD. Alleen Ajax en de Alkmaarse club zelf moeten nog overeenstemming bereiken. Kromkamp heeft de afgelopen maanden meermaals gezegd volgend seizoen in ieder geval niet meer bij Az te zullen spelen. Zodra de clubs overeenstemming bereiken tekent Kromkamp een contract tot medio 2009.
WTF
pi_27212635
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:38 schreef Elvislives het volgende:
pi_27212732
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:49:03 #233
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_27212834
Concecao verlaat Standard, maar zal wellicht stoppen met voetballen (HLN) , onbegrijpelijk dat laatste na wat hij hier dit seizoen allemaal nog liet zien
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_27212914
Dat vind ik niet zo grappig om te lezen terwijl wij het met een Greene moeten doen en met Jelle van Damme en Danny Buijs in verband worden gebracht, Rotskibo.

In het AD en op hun website staat er niets over trouwens, dus ik hoop dat het gelul is.
pi_27212944
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:51 schreef fransie102 het volgende:
Dat vind ik niet zo grappig om te lezen terwijl wij het met een Greene moeten doen en met Jelle van Damme en Danny Buijs in verband worden gebracht, Rotskibo.

In het AD en op hun website staat er niets over trouwens, dus ik hoop dat het gelul is.
Kromkamp verdient bij AZ meer dan hij bij Feyenoord kan verdienen.
pi_27212968
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoeveel dan, en hoeveel kan hij bij Feyenoord verdienen?
pi_27212974
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat valt je nog tegen. Zo goed krijgen ze bij AZ niet betaald.
pi_27213040
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:53 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Kromkamp verdient denk ik wel een miljoen euro per jaar.
pi_27213140
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kuyt meer Na de grote evaluatie de komende week kan Feyenoord weer wat meer salaris betalen voor de betere spelers. Nu ze alleen nog aantrekken
pi_27213141
quote:

[..]

Nou dat denk ik toch van niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27213201
quote:

[..]

Yeah right.
pi_27213211
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:51 schreef fransie102 het volgende:
Had je dat nog niet door dan
pi_27213304
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:00 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Had je dat nog niet door dan
Nu wel dus. Graag een ban voor dit soort nep-berichten
pi_27213315
Rodrigo Palacio, Fernando Gago, Pablo Zabaleta en Anderson naar PSV.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:14:47 #245
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27213561
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:04 schreef cultheld het volgende:
Fernando Gago
Ook Ajax is geinteresseerd. .
-
pi_27213773
Gerald Sibon zeer waarschijnelijk naar Heracles Almelo
pi_27214110
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:53 schreef fransie102 het volgende:

[..]

Landzaat verdient meer dan Kuijt. Alleen Ajax en PSV zijn in Nederland interessant voor een speler van AZ.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:40:48 #248
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27214170
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Landzaat verdient meer dan Kuijt. Alleen Ajax en PSV zijn in Nederland interessant voor een speler van AZ.
Ja, en dat terwijl Dickie genoeg centjes heeft. .
Heb je nog een beetje vertrouwen in morgen btw? .
-
pi_27214207
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, en dat terwijl Dickie genoeg centjes heeft. .
Heb je nog een beetje vertrouwen in morgen btw? .
Feyenoord presteert ook niet echt denderend, dus ik zie iemand van AZ niet naar Feyenoord gaan als Ajax en wat Spaanse clubs ook belangstelling hebben.

Ja, ik heb er wel wat vertrouwen in moet ik zeggen. Hopen dat FCU een beetje meewerkt, die zijn niet al te best in vorm, dus waarom zou het niet kunnen....
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:44:20 #250
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27214250
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Feyenoord presteert ook niet echt denderend, dus ik zie iemand van AZ niet naar Feyenoord gaan als Ajax en wat Spaanse clubs ook belangstelling hebben.

Ja, ik heb er wel wat vertrouwen in moet ik zeggen. Hopen dat FCU een beetje meewerkt, die zijn niet al te best in vorm, dus waarom zou het niet kunnen....
Dat ook ja. Zinkend schip en zo .
En succes morgen. Ik vind de Graafschap kut, dus ik hoop dat het lukt. .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')