bbc.co.ukquote:Rafael Benitez is closing in on a deal with Bayern Munich for England midfielder Owen Hargreaves. (The Guardian)
Portsmouth are lining up an audacious £5m move to take Southampton striker Peter Crouch back to Fratton Park. (Daily Express)
Robert Pires has hinted he may leave Arsenal unless he is offered a two-year extension to his contract when talks resume next week. (The Guardian)
Chelsea are set to make a £6m swoop for Brazilian midfield sensation Anderson. (Daily Mirror)
Newcastle boss Graeme Souness is targeting Spurs striker Robbie Keane. (Sun)
Birmingham chairman David Gold is plotting a £40m buy-out of West Ham if the club fail in the Championship play-off final. (Express)
Arsenal have targeted Newcastle keeper Shay Given as a replacement for Jens Lehmann. (Daily Mail)
Jim Smith made his Saints exit last night and manager Harry Redknapp looks set to follow. (Mirror)
Jose Mourinho expects to tie up two major deals before signing off for the season at the end of the month. (The Sun)
Michael Reiziger is to quit Middelesborugh after just one season to return to Holland. (Mirror)
Sheffield United have set their sights on Watford striker Heidar Helguson after snapping up Millwall winger Paul Ifil. (Sun)
Of PSV; Voor het bankie.quote:
WTFquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:38 schreef Elvislives het volgende:
Stond dit er al??
20/5/2005 - Kromkamp rond met Ajax
Gepost door P.
BRON: Algemeen Dagblad
Jan Kromkamp is persoonlijk rond met Ajax, zo meldt het AD. Alleen Ajax en de Alkmaarse club zelf moeten nog overeenstemming bereiken. Kromkamp heeft de afgelopen maanden meermaals gezegd volgend seizoen in ieder geval niet meer bij Az te zullen spelen. Zodra de clubs overeenstemming bereiken tekent Kromkamp een contract tot medio 2009.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:38 schreef Elvislives het volgende:
20/5/2005 - Kromkamp rond met Ajax
Kromkamp verdient bij AZ meer dan hij bij Feyenoord kan verdienen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:51 schreef fransie102 het volgende:
Dat vind ik niet zo grappig om te lezen terwijl wij het met een Greene moeten doen en met Jelle van Damme en Danny Buijs in verband worden gebracht, Rotskibo.
In het AD en op hun website staat er niets over trouwens, dus ik hoop dat het gelul is.
Hoeveel dan, en hoeveel kan hij bij Feyenoord verdienen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kromkamp verdient bij AZ meer dan hij bij Feyenoord kan verdienen.
Dat valt je nog tegen. Zo goed krijgen ze bij AZ niet betaald.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kromkamp verdient bij AZ meer dan hij bij Feyenoord kan verdienen.
Kromkamp verdient denk ik wel een miljoen euro per jaar.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat valt je nog tegen. Zo goed krijgen ze bij AZ niet betaald.
Kuyt meerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kromkamp verdient denk ik wel een miljoen euro per jaar.
Nou dat denk ik toch van niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Yeah right.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:51 schreef fransie102 het volgende:
In het AD en op hun website staat er niets over trouwens, dus ik hoop dat het gelul is.
Ook Ajax is geinteresseerd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:04 schreef cultheld het volgende:
Fernando Gago
Landzaat verdient meer dan Kuijt. Alleen Ajax en PSV zijn in Nederland interessant voor een speler van AZ.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Dat valt je nog tegen. Zo goed krijgen ze bij AZ niet betaald.
Ja, en dat terwijl Dickie genoeg centjes heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Landzaat verdient meer dan Kuijt. Alleen Ajax en PSV zijn in Nederland interessant voor een speler van AZ.
Feyenoord presteert ook niet echt denderend, dus ik zie iemand van AZ niet naar Feyenoord gaan als Ajax en wat Spaanse clubs ook belangstelling hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl Dickie genoeg centjes heeft..
Heb je nog een beetje vertrouwen in morgen btw?.
Dat ook ja. Zinkend schip en zoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Feyenoord presteert ook niet echt denderend, dus ik zie iemand van AZ niet naar Feyenoord gaan als Ajax en wat Spaanse clubs ook belangstelling hebben.
Ja, ik heb er wel wat vertrouwen in moet ik zeggen. Hopen dat FCU een beetje meewerkt, die zijn niet al te best in vorm, dus waarom zou het niet kunnen....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |