abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27121891
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:

Feyenoord en Liverpool ruilen Kuijt en Dudek. (Guardian)
Feyenoord zit volgend jaar met 5 keepers
pi_27123554
Zwinkels van Jong Ajax op proef bij RKC.
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:25:46 #128
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_27123736
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Majstorovic is een paar klassen beter dan Schut en Zomer, Kruiswijk kan misschien nog iets goeds doen en Jansen is een potentiele international. Maar clubs als Ajax, PSV en Feyenoord moeten zeker niet met Schut en Zomer gaan aanrommelen.
Dan heb je Schut zeker niet goed aan het werk gezien voor zijn blessure ... Schut draaide echt een sterk seizoen en had zonder blessure waarschijnlijk klaar geweest voor een stap hoger
pi_27123869
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Feyenoord zit volgend jaar met 5 keepers
Kan Babos de spits in
  woensdag 18 mei 2005 @ 18:56:08 #130
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27124817
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:29 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Kan Babos de spits in
Doel je op David James.... Feyenoord volgend seizoen in de Laatste Wedstrijd nog meestrijden om een play-off plaats...
pi_27126249
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 18:25 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Dan heb je Schut zeker niet goed aan het werk gezien voor zijn blessure ... Schut draaide echt een sterk seizoen en had zonder blessure waarschijnlijk klaar geweest voor een stap hoger
Zie jij in Schut een international dan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:37:27 #132
26251 Eilanden
pi_27126301
Ik zie in Schut geen directe international, maar zoals hij voor zijn blessure speelde kan hij moeiteloos bij een van de top-3 clubs mee.
pi_27126320
Nou, dan vergis ik me denk ik sterk in hem, maar ik acht hem meer zo'n vrolijke Zwaanswijk zeg maar... Leuk voor Utrecht, meer niet.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:41:32 #134
26251 Eilanden
pi_27126414
Met alle respect voor je uitgebreide voetbalkennis MM, maar Schut is toch wel minimaal een niveautje beter dan Zwaanswijk. Met name voetballend
pi_27126423
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
Alex van PSV naar Inter voor 5,5 miljoen pond.
Ik denk dat Alex toch wat meer waard is, ik denk dat ie niet onder de 10 miljoen pond weg kan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_27126448
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef Eilanden het volgende:
Met alle respect voor je uitgebreide voetbalkennis MM, maar Schut is toch wel minimaal een niveautje beter dan Zwaanswijk. Met name voetballend
Mee eens, nadeel van Schut is dat ie toch wat blessure gevoelig is.
pi_27126456
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef Eilanden het volgende:
Zwaanswijk was meer een indicatie. Van die jongens die ineens in verband worden gebracht met topclubs en dan toch niet gaan. Zie ook Wijker.
www.thuisuiteten.nl
pi_27126509
Overigens denk ik dat Jason Culina ook zomaar door een top 3 club overgenomen gaat worden, die jongen heeft zich dit jaar prima ontwikkelt.
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:45:54 #139
26251 Eilanden
pi_27126545
Feyenoord zou destijds belangstelling hebben gehad voor Zwaanswijk, van mij had hij naar Feyenoord mogen gaan, want ik denk dat 'ie het daar niet gered zou hebben. Diverse fans van NAC zijn nu ook ontzettend blij dat Zwaanswijk daar heeft getekend, maar ik denk dat ze zich een beetje in het niveau van Zwaanswijk vergissen. Zijn vervanger Di Tommaso is echt een stuk beter (scoort alleen minder, da's wel jammer)
pi_27126905
Dat bedoel ik. Zie ook Wijker naar Liverpool enzo.
www.thuisuiteten.nl
pi_27126980
Met Feyenoord weet je het nooit natuurlijk, maar Ajax en PSV zullen Schut niet halen. Te blessuregevoelig en er zijn betere alternatieven voor handen voor Ajax en PSV. Wat Ajax met Ramon Zomer moet snap ik ook niet helemaal eigenlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27127028
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef raptorix het volgende:
Overigens denk ik dat Jason Culina ook zomaar door een top 3 club overgenomen gaat worden, die jongen heeft zich dit jaar prima ontwikkelt.
Ik zie alleen AZ daartoe in staat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27127215
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 20:00 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik zie alleen AZ daartoe in staat.
Zou ik een goede keuze vinden, met name ze handelingssnelheid en actie radius is erg goed.
pi_27137866
Vagner Love schijnt in de interesse te hebben gestaan van PSV

Als PSV hem nu nog wil weet ik niet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 mei 2005 @ 02:19:15 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27138032
was PSV in hem geintersseerd toen hij nog in Brazilië balde of al bij CSKA
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_27138040
Zo goed was hij vandaag niet....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:41:57 #147
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_27142749
quote:
HSV denkt Van der Vaart al overtuigd te hebben

19/5/2005 10:31

Rafael van der Vaart weet het zelf nog niet zeker, maar bij Hamburger SV denken ze dat de Nederlandse international is overtuigd van een avontuur in het noorden van Duitsland. 'Besloten is nog niets', vertelt de Ajacied.

'Rafael van der Vaart heeft ons medegedeeld, dat hij het zich goed kan voorstellen naar HSV te komen', vertelt technisch directeur Dietmar Beiersdorfer op de website van de Duitse club.

'Klaarblijkelijk is het ons gelukt hem bij zijn bezoek aan Hamburg van ons concept te overtuigen. Nu moeten we maar kijken of we het met Ajax eens kunnen worden. We zijn met Ajax in gesprek, meer valt er nog niet over te zeggen.'

Dat Van der Vaart al tot een akkoord is gekomen met HSV, zoals boulevardblad Bild woensdag meldt, klopt niet. De international vertelt in de nieuwe Voetbal International wel dat hij een prima gevoel heeft overgehouden aan het bezoek, dat hij vorige week had gebracht aan de nummer acht van de Bundesliga.

'HSV is een grote club, dat moeten we in Nederland niet onderschatten. Ik ben pas 22 en denk dat het een goede stap zal zijn. Besloten is nog niets. Mijn vader gaat de laatste wedstrijd van ze bekijken, zijn oordeel is voor mij erg belangrijk.'

Komende zaterdag speelt HSV zijn laatste competitieduel, in de eigen AOL Arena tegen VfL Bochum. Op zijn vroegst zal Van der Vaart pas na die wedstrijd een beslissing nemen.
En Silvie gaat kijken of er nog leuke winkeltjes in de buurt zijn
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:49:24 #148
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27149203
En wat geruchtennieuws van het Standardfront;

19/05/2005 - Goor naar Standard ?
Alhoewel het nog niet duidelijk is wat er staat te gebeuren met Conceicao en Rapaic, meent La Meuse wel al een opvolger gevonden te hebben. Zoals een goede manager, stellen ze Bart Goor voor aan de club. Bart maakte gisteren bekend dat hij niet langer voor Feyenoord wil spelen.

Michel Preud'homme, die drukke tijden tegemoet gaat, ontmoet volgende week Daniel Fonseca. Onderwerp van gesprek is de onmiddellijke toekomst van de broertjes Curbelo. Alhoewel Pato wellicht blijft heerst er nog onduidelijkheid over zijn oudere broer. "We maken van de gelegenheid ook gebruik om te informeren omtrent Lalo Sorondo.", aldus de Technisch Directeur van Standard. Sorondo speelde een knap seizoen bij Crystal Palace, dat evenwel wel degradeerde naar tweede divisie.

Philippe Léonard werd gisteren nogmaals verzorgd voor zijn bloeduitstorting. "Ik ben enorm opgelucht dat de blessure niet ernstiger is. Ik hoop er zaterdag bij te zijn."

"Eric Gerets is nog steeds onder contract en dit ook volgend seizoen." Dat was de droge boodschap die ons bereikte vanuit Duitsland. Eentje die de geruchtenmolen zeker niet zal doen stoppen. Wil Gerets naar Sclessin trekken, zal er wel een oplossing gevonden moeten worden voor zijn lopend contract. Het is geweten dat de Leeuw nooit een contract eenzijdig verbreekt. En wat als Dominique D'Onofrio de interim nog een jaartje zou verzekeren ? "Dat weet ik niet hoor. En daar denk ik niet aan. Enkel de match van Oostende telt momenteel. Maar het is wel zo dat de directie weet hoe ik me voel
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 mei 2005 @ 13:52:33 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_27149307
ow, dat is nieuws voor mij, wil goor weg?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 19 mei 2005 @ 13:58:51 #150
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_27149548
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
ow, dat is nieuws voor mij, wil goor weg?
Vind je het gek?

Rutten zou volgens de media afgelopen Zondag bij Club - Standard voor Dindane op de tribune gezeten hebben.
Maar zeer sterke geruchten gaan dat het niet voor Dindane was, maar voor Timmy Simons.

Zou ik een puike aankoop vinden (als opvolger van Vogel)
Maar vooralsnog is het niet meer dan een gerucht
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')