Feyenoord zit volgend jaar met 5 keepersquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
Feyenoord en Liverpool ruilen Kuijt en Dudek. (Guardian)
Dan heb je Schut zeker niet goed aan het werk gezien voor zijn blessure ... Schut draaide echt een sterk seizoen en had zonder blessure waarschijnlijk klaar geweest voor een stap hogerquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Majstorovic is een paar klassen beter dan Schut en Zomer, Kruiswijk kan misschien nog iets goeds doen en Jansen is een potentiele international. Maar clubs als Ajax, PSV en Feyenoord moeten zeker niet met Schut en Zomer gaan aanrommelen.
Kan Babos de spits inquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:20 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Feyenoord zit volgend jaar met 5 keepers
Doel je op David James.... Feyenoord volgend seizoen in de Laatste Wedstrijd nog meestrijden om een play-off plaats...quote:
Zie jij in Schut een international dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan heb je Schut zeker niet goed aan het werk gezien voor zijn blessure ... Schut draaide echt een sterk seizoen en had zonder blessure waarschijnlijk klaar geweest voor een stap hoger
Ik denk dat Alex toch wat meer waard is, ik denk dat ie niet onder de 10 miljoen pond weg kan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:23 schreef methodmich het volgende:
Alex van PSV naar Inter voor 5,5 miljoen pond.
Mee eens, nadeel van Schut is dat ie toch wat blessure gevoelig is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef Eilanden het volgende:
Met alle respect voor je uitgebreide voetbalkennis MM, maar Schut is toch wel minimaal een niveautje beter dan Zwaanswijk. Met name voetballend
Zwaanswijk was meer een indicatie. Van die jongens die ineens in verband worden gebracht met topclubs en dan toch niet gaan. Zie ook Wijker.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:41 schreef Eilanden het volgende:
Met alle respect voor je uitgebreide voetbalkennis MM, maar Schut is toch wel minimaal een niveautje beter dan Zwaanswijk. Met name voetballend
Ik zie alleen AZ daartoe in staat.quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:44 schreef raptorix het volgende:
Overigens denk ik dat Jason Culina ook zomaar door een top 3 club overgenomen gaat worden, die jongen heeft zich dit jaar prima ontwikkelt.
Zou ik een goede keuze vinden, met name ze handelingssnelheid en actie radius is erg goed.quote:
En Silvie gaat kijken of er nog leuke winkeltjes in de buurt zijnquote:HSV denkt Van der Vaart al overtuigd te hebben
19/5/2005 10:31
Rafael van der Vaart weet het zelf nog niet zeker, maar bij Hamburger SV denken ze dat de Nederlandse international is overtuigd van een avontuur in het noorden van Duitsland. 'Besloten is nog niets', vertelt de Ajacied.
'Rafael van der Vaart heeft ons medegedeeld, dat hij het zich goed kan voorstellen naar HSV te komen', vertelt technisch directeur Dietmar Beiersdorfer op de website van de Duitse club.
'Klaarblijkelijk is het ons gelukt hem bij zijn bezoek aan Hamburg van ons concept te overtuigen. Nu moeten we maar kijken of we het met Ajax eens kunnen worden. We zijn met Ajax in gesprek, meer valt er nog niet over te zeggen.'
Dat Van der Vaart al tot een akkoord is gekomen met HSV, zoals boulevardblad Bild woensdag meldt, klopt niet. De international vertelt in de nieuwe Voetbal International wel dat hij een prima gevoel heeft overgehouden aan het bezoek, dat hij vorige week had gebracht aan de nummer acht van de Bundesliga.
'HSV is een grote club, dat moeten we in Nederland niet onderschatten. Ik ben pas 22 en denk dat het een goede stap zal zijn. Besloten is nog niets. Mijn vader gaat de laatste wedstrijd van ze bekijken, zijn oordeel is voor mij erg belangrijk.'
Komende zaterdag speelt HSV zijn laatste competitieduel, in de eigen AOL Arena tegen VfL Bochum. Op zijn vroegst zal Van der Vaart pas na die wedstrijd een beslissing nemen.
Vind je het gek?quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef rubbereend het volgende:
ow, dat is nieuws voor mij, wil goor weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |