quote:
quote:Op maandag 16 mei 2005 15:37 schreef methodmich het volgende:
Arouna was zondag nog boos op de arbiter en vroeg om een wissel toen die hem zijn zin niet gaf, las ik op BRT Text.
Ik hoop dat het bij een gerucht blijftquote:Op maandag 16 mei 2005 02:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die bedoelde je dus Cultheld, sorry
Maar het Belgisch voetbal volg ik niet, vandaar dat ik niet wist over wie je het had.
Maar dat heeft hij niet.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En toch moeten ploegen als PSV het wellicht van transfers van zo"n spelers op goede hoop hebben. Als Aruna een goed karakter moest hebben en voor de volle 100 % voor zijn vak leven zat hij allang bij een ploeg als Real of Barca ...
Inderdaad, en daardoor is hij haalbaar voor ploegen als Anderlecht of PSV ...quote:
PSV is wel een maatje groter dan Anderlechtquote:Op maandag 16 mei 2005 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad, en daardoor is hij haalbaar voor ploegen als Anderlecht of PSV ...
Dit seizoen dan toch, nog maar n paar jaar terug werden ze in de CL zelfs nog eens rechtstreeks uitgeschakeld door Anderlecht.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:39 schreef fransie102 het volgende:
[..]
PSV is wel een maatje groter dan Anderlecht
Het hoeft van mij dan ook niet, want we hebben al een wereldspits in huis.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Inderdaad, en daardoor is hij haalbaar voor ploegen als Anderlecht of PSV ...
Dat is nu eenmaal de keuze die je dan moet maken als ploeg, iemand met topkwaliteiten én een goed karakter kun je niet betalen, voor wat kies je dan , iemand met topkwaliteitenen een slecht karakter of iemand met mindere kwaliteiten die er wel altijd voor gaat ...
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het hoeft van mij dan ook niet, want we hebben al een wereldspits in huis.
Jan Vennegoor of Hesselink; De man die assists geeft, vaak scoort, de bal in de ploeg houdt, een goede kopper is en ook nog kan kaatsen.quote:
Een wereld-aanvaller dan. Misschien wel de meest onderschatte voetballer van de Nederlandse competitie.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:44 schreef rubbereend het volgende:
JVoH kun je veel noemen maar geen wereldspits
Het hebben van verdedigers met een concentratieboog van minstens anderhalf uur was ook voldoende geweest.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Had PSV een wereldspits gehad, dan hadden ze zoveel kansen niet gemist tegen Milan, zo simpel is het nu eenmaal ook weer ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |