Die bedoelde je dus Cultheld, sorryquote:Op maandag 16 mei 2005 02:34 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Transfergeruchten # 48.
Hier verder :
Aruna Dindane van Anderlecht naar PSV
OK, potentieel is het een waardige speler voor PSV, alleen mentaal stelt hij niet veel voor.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dubbeltje op zijn kant natuurlijk , haal je de Aruna van vorig seizoen binnen heb je op momenten een Ronaldinho in je ploeg, haal je die van dit seizoen heb je een luie rotzak die zelden een flits laat zien ...
Van Gelder had het gisteren ook over Aroune Kone van Anderlecht.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die bedoelde je dus Cultheld, sorry
Maar het Belgisch voetbal volg ik niet, vandaar dat ik niet wist over wie je het had.
Ik hoorde het ook ja, die v. Gelder komt ook niet veel verder dan de basisspelers van de top 3 uit NL.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:26 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Van Gelder had het gisteren ook over Aroune Kone van Anderlecht.
Zou Bert hem weer aan het voetballen krijgen?quote:Op maandag 16 mei 2005 11:30 schreef sjimz het volgende:
ik weet niet of het al in vorige topics stond..
Maar Bert van Marwijk heeft 3 mijoen over voor Ono
Gister bij Studio Voetbal werd gemeld dat er 3 miljoen geboden zou zijn en dat Feyenoord dit te weinig zou hebben gevonden.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:30 schreef sjimz het volgende:
Ik wist niet dat het bod van Dortmunt was, maar het bod van 3 miljoen is inmiddels wel afgeslagen. Helaas wil feyenoord meer, ik vraag me af wie dat wil betalen voor deze knul die al 2 jaar niks heeft laten zien.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:30 schreef sjimz het volgende:
Adelaar heeft een jaartje in Griekenland gezeten en we krijgen gelijk allemaal Grieken op proef, alweer de 3e dit seizoen ofzoquote:Op maandag 16 mei 2005 12:14 schreef sjimz het volgende:
Griekse dopingzondaar op proef bij ADO
Alexandros Kaklamanos zal vanaf vandaag een oefenstage afwerken bij ADO Den Haag. De 30-jarige oud-aanvaller van de Griekse clubs Olympiakos Piraeus, Athinaikos, Panelefsinaikos en het Belgische AA Gent zit momenteel zonder club.
De Griek was vorig seizoen nog actief voor Standard Luik. Daar moest Kaklamanos vertrekken na vermeend cocaïnegebruik. De Belgische voetbalbond was genadig en schorste hem slechts vijf maanden. De schorsing van Kaklamanos zit er op en daarom mag hij weer voetballen.
bron www.voetbalzone.nl
Kaklamanos zit alweer een aantal jaartjes in België. Goede spits voor ADO Den Haag denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 12:28 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Adelaar heeft een jaartje in Griekenland gezeten en we krijgen gelijk allemaal Grieken op proef, alweer de 3e dit seizoen ofzo
als ie van de drugs afblijftquote:Op maandag 16 mei 2005 13:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kaklamanos zit alweer een aantal jaartjes in België. Goede spits voor ADO Den Haag denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |