Jazeker hoor, hier in baak was hij vandaag zeker open!quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef Shirley het volgende:
Tis zondag, 1e pinksterdag....dan zijn er geen supermarkten open toch?
Scherpquote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef Shirley het volgende:
Tis zondag, 1e pinksterdag....dan zijn er geen supermarkten open toch?
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef RollingWithTheDice het volgende:
[..]
Jazeker hoor, hier in baak was hij vandaag zeker open!
Wat jij eraan doet? Toekijken, laf kutventje, met bullshit verhalenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef RollingWithTheDice het volgende:
Het jongentje hield wel op na een tijdje, maar die vader had hem al wel 20 x volop in het gezicht geslagen en in de maag gestomptmaar wat doe je eraan
Ach rot op man nu geloof ik er al helemaal niks meer vanquote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef RollingWithTheDice het volgende:
Het jongentje hield wel op na een tijdje, maar die vader had hem al wel 20 x volop in het gezicht geslagen en in de maag gestomptmaar wat doe je eraan
In de maag gestompt ook nog? Je lult uit je nek.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef RollingWithTheDice het volgende:
bij nader inzien neem ik er maar een biertje bij.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef RollingWithTheDice het volgende:
Wat wou je eraan doen? iedereen keek toe, ik ga heus niet ingrijpen in mijn eentjequote:Op maandag 16 mei 2005 01:30 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat jij eraan doet? Toekijken, laf kutventje, met bullshit verhalen![]()
!
Ik zeg het jequote:Op maandag 16 mei 2005 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
In de maag gestompt ook nog? Je lult uit je nek.
ik wilde vragen wat is de afkomst van het stel,quote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef RollingWithTheDice het volgende:
Ja ik ben hier al langer als vandaag hoor, gister kon ik pas registreren door die kut email zooi hier!quote:Op maandag 16 mei 2005 01:31 schreef just me het volgende:
Laatste bezoek: 6 seconden geleden
Aantal posts: 74 (gemiddeld 74 per dag
En slaan de andere helftquote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef Houniet het volgende:
goed opvoeden is het halve werk
Ja tuurlijk jongen, leuk verhaaltje, maar denk je nou echt dat we geloven dat de hele winkel (die dicht was notabene) stom gaat zitten toekijken, terwijl er een man zijn kind helemaal in elkaar ramt?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:30 schreef RollingWithTheDice het volgende:
[..]
Wat wou je eraan doen? iedereen keek toe, ik ga heus niet ingrijpen in mijn eentje
Gewoon nederlands als ik het goed zagquote:Op maandag 16 mei 2005 01:31 schreef Herald het volgende:
[..]
ik wilde vragen wat is de afkomst van het stel,
maar dan weet ik niet of ik blij moet zijn dat een allochtoons kind in elkaar wordt gerost
of dat het juist weer een allochtoon is die iemand in elkaar rost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |