Jazeker hoor, hier in baak was hij vandaag zeker open!quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef Shirley het volgende:
Tis zondag, 1e pinksterdag....dan zijn er geen supermarkten open toch?
Scherpquote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef Shirley het volgende:
Tis zondag, 1e pinksterdag....dan zijn er geen supermarkten open toch?
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef RollingWithTheDice het volgende:
[..]
Jazeker hoor, hier in baak was hij vandaag zeker open!
Wat jij eraan doet? Toekijken, laf kutventje, met bullshit verhalenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef RollingWithTheDice het volgende:
Het jongentje hield wel op na een tijdje, maar die vader had hem al wel 20 x volop in het gezicht geslagen en in de maag gestomptmaar wat doe je eraan
Ach rot op man nu geloof ik er al helemaal niks meer vanquote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef RollingWithTheDice het volgende:
Het jongentje hield wel op na een tijdje, maar die vader had hem al wel 20 x volop in het gezicht geslagen en in de maag gestomptmaar wat doe je eraan
In de maag gestompt ook nog? Je lult uit je nek.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef RollingWithTheDice het volgende:
bij nader inzien neem ik er maar een biertje bij.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:29 schreef RollingWithTheDice het volgende:
Wat wou je eraan doen? iedereen keek toe, ik ga heus niet ingrijpen in mijn eentjequote:Op maandag 16 mei 2005 01:30 schreef Markster het volgende:
[..]
Wat jij eraan doet? Toekijken, laf kutventje, met bullshit verhalen![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |