abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27043788
Eerder was dit het Jupiler League-topic, maar aangezien er ook veel over de lagere divisies van België wordt gebabbeld, heb ik er maar een centraal Belgisch voetbal-topic van gemaakt .

De kersverse kampioenen van dit seizoen op een rijtje:
Jupiler League: Club Brugge
Tweede Klasse: Zulte-Waregem
Derde Klasse A: KV Mechelen
Derde Klasse B: KVSK United (Lommel)

Eindronde voor promotie naar 1e klasse spelen: FC Antwerp, Verbroedering Geel, Roeselare en Waasland.
Gedegradeerd naar de 2e klasse zijn: Bergen en KV Oostende.

Op 28 mei spelen Germinal Beerschot Antwerpen en kampioen Club Brugge de bekerfinale. GBA is al zeker van Europees voetbal, aangezien Club zich al verzekerd heeft van een Champions League-plaats.

Eerdere topics over het Belgische voetbal:
Jupiler League 2004/2005: Deel 2
Jupiler League 2004/2005,Deel 3
Jupiler League 2004/2005 - #4
(de eerste kon ik niet terugvinden)

[ Bericht 4% gewijzigd door Yeahinho op 16-05-2005 01:22:04 ]
  maandag 16 mei 2005 @ 01:17:13 #2
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27043834
EDIT

[ Bericht 97% gewijzigd door DutchGooner op 16-05-2005 01:22:54 ]
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27043844
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:15 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ik ga zo even met Wolfsburg bellen
Bedankt trouwens dat jullie Geraerts klaarstomen voor ons , voor als Simons vertrekt
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
  maandag 16 mei 2005 @ 01:18:58 #4
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27043885
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:17 schreef Saviola het volgende:

[..]

Bedankt trouwens dat jullie Geraerts klaarstomen voor ons , voor als Simons vertrekt
Ik dacht het niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 16 mei 2005 @ 01:19:53 #5
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_27043918
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:17 schreef Saviola het volgende:

[..]

Gezien de manier waarop die door Club gedumpt is lijkt de kans dat die nog terugkomt mij gewoon miniem te zijn hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_27043996
Danku DG.
pi_27044084
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gezien de manier waarop die door Club gedumpt is lijkt de kans dat die nog terugkomt mij gewoon miniem te zijn hoor ...
Tja ik vrees ervoor idd. Das een beetje het probleem van de laatste jaren, talentvolle jongens worden veel te makkelijk uit handen gegeven. Geraerts, Lombaerts, nu ook Cornelis..
  maandag 16 mei 2005 @ 01:28:15 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27044184
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:24 schreef Saviola het volgende:

[..]

Tja ik vrees ervoor idd. Das een beetje het probleem van de laatste jaren, talentvolle jongens worden veel te makkelijk uit handen gegeven. Geraerts, Lombaerts, nu ook Cornelis..
Ik sta er echt van te kijken dat Club zo'n jongen heeft laten lopen.
Hij kreeg in eerste instantie niet de kans op Sclessin maar vooral de 2e seizoenshelft is ie echt goed bezig geweest.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27044371
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
Ik sta er echt van te kijken dat Club zo'n jongen heeft laten lopen.
Hij kreeg in eerste instantie niet de kans op Sclessin maar vooral de 2e seizoenshelft is ie echt goed bezig geweest.
Mja, Sollied is geen goede zaak voor onze jeugdwerking. Moet je maar eens nagaan hoe veel (/weinig) een groot talent als Yulu-Matondo heeft mogen spelen...

Ik verbaas me er telkens over, in wedstrijden waar we makkelijk winnen en waar die winst al snel vastligt, dat Sollied onze talenten geen, of erg weinig speeltijd geeft. En als hij dan wissels doet, brengt hij Victor, Balaban of De Cock in.. in plaats van Yulu-Matondo, Roelandts, Hermans, Vanaudenaarde..

edit: terwijl veel van deze jongens zich ongelofelijk hebben bewezen in de Supercup door Anderlecht weg te spelen..
  maandag 16 mei 2005 @ 01:43:47 #10
pi_27044685
Zelfs iemand als een Jimmy De Wulf die bij Cercle al 2 jaar een van de uitblinkers blijkt te zijn had volgens mij probleemloos kunnen meedraaien bij Club Brugge ...
Maar daar spelen ze dan liever met ingekochte buitenlanders genre Rozehnal (wat die zijn meerwaarde aan de belgische competitie is moet ik toch ook nog ontdekken)
  maandag 16 mei 2005 @ 01:49:47 #11
107005 Saviola
CM Legend
pi_27044836
quote:
Op maandag 16 mei 2005 01:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zelfs iemand als een Jimmy De Wulf die bij Cercle al 2 jaar een van de uitblinkers blijkt te zijn had volgens mij probleemloos kunnen meedraaien bij Club Brugge ...
Maar daar spelen ze dan liever met ingekochte buitenlanders genre Rozehnal (wat die zijn meerwaarde aan de belgische competitie is moet ik toch ook nog ontdekken)
Ja, vorig jaar tijdens Club-Cercle (wat toch 5-0 werd) viel me al op hoe sterk De Wulf speelde. Maar die wedstrijd(en) tegen Club zijn dan wel ook de enige waar ik hem 90' zie spelen.
Rozehnal werd ingehaald als groot talent, maar kon dat nooit waarmaken. PSG schijnt geďntresseerd te zijn, snel verkopen dus. Ik blijf het jammer vinden dat Spilar altijd geblesseerd is, want die vent is van gewapend beton. Als die fit is, vormt die samen met Clement een ijzersterk duo.
  maandag 16 mei 2005 @ 10:04:04 #12
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_27047299
Goeie titel, zo kunnen we het nog steeds over KVO hebben.
pi_27047329
Wat is er met Lommel gebeurd?
  maandag 16 mei 2005 @ 10:19:15 #14
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_27047458
Antwerp speelt voor promotie. Zullen ze waarschijnlijk niet halen aldus een supporter.
A.M.A.B
pi_27048315
Lommel is failliet gegaan en samen met Overpelt begonnen als KVSK United in de 3e klasse. Daar zijn ze nu ongeslagen kampioen geworden.

Antwerp zie ik het nog best halen eigenlijk. De eindronde is sowieso een beetje een loterij.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27049017
quote:
Visé heeft vandaag in het burenduel afstand genomen van Sprimont. Het werd 2-1, waardoor Visé, in theorie, de finale mag spelen. Alles hangt immers nog af van de zaak Virton.

Beide teams begonnen heel aarzelend aan de partij. Geen van beide durfde echt voor de aanval te kiezen. Bijgevolg was de eerste helft één langgerekte geeuw. Het eerste schot op doel viel pas na 30 minuten te noteren en kwam van de voeten van Scattone. Meteen het startschot van de 5 beste minuten. Zo schoot Bayok nog hard op Beltitane en trapte Spailier een vrije trap nog vervaarlijk op doel. Drie minuten voor de pauze kwam Sprimont geheel verrassend op voorsprong. Calli zette zich op links door en schoot vanop de hoek van de 16 op doel. Fouhami verkeek zich en zo mochten de bezoekers met een voorsprong gaan rusten.

Na de rust zette Visé echter orde op zaken. Na amper 5 minuten spelen kopte Scattone mooi in de linker bovenhoek binnen. Sprimont trapte af en verloor het leer onmiddellijk aan Caramazza. Na een knappe actie schoot hij vanaf zo'n 25 fraai binnen. De bezoekers waren aangeslagen en Visé drukte vervolgens door. Zo sneed Gillet van links naar binnen, maar zijn schot strandde net naast het doel. De thuisploeg controleerde de partij en probeerde op de counter de wedstrijd te beslissen. Een kwartier voor tijd kreeg Sprimont haar beste kans op de gelijkmaker. Fouhami moest alles uit zijn kast halen om de kopbal van Calli uit zijn doel te houden. Sprimont probeerde in de laatste minuten de situatie nog recht te trekken, maar echt gevaarlijk waren ze niet meer.

Visé mag zich zo opmaken voor de finale. Maar ze blijven daar aan de Maas nog altijd hopen op de weigering van de licentie van Virton.
Bron: Voetbalkrant.com
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27049057
quote:
Het lijkt ondenkbeeldig, maar de kans bestaat wel degelijk: Patro Maasmechelen kan degraderen van tweede klasse naar eerste provinciale. De KBVB wacht geduldig af, maar ondertussen weet niemand nu precies waar men aan toe is.

Patro verloor op de laatste speeldag van Deinze met 0-1 en kwam zo behalve de vereffening ook op een sportieve degradatieplaats te staan. En dat hadden de Maaslanders beter niet gedaan. Het zorgt voor veel onduidelijkheid. Bij Patro hoopt men nog altijd op een degradatie naar derde klasse, maar dat lijkt onwaarschijnlijk. Maasmechelen kan drie reeksen degraderen voor volgende punten: sportieve degradatie, vereffening en een verkeerde overdracht van het patrimonium. Die eerste twee zijn al bewezen, de laatste aantijging is nog hangende. Voorzitter Pellegretti heeft er alvast een goed oog in dat het patrimonium op de juiste manier wordt overgedragen in het nieuwe "Patro Eisden". Ondertussen is het een leegloop van jewelste bij Patro. Speler van het jaar Eberlé trekt samen met Vedran Pelic en Dave Brouwers naar KBHZ. Mbemba tekende bij KVSK United en nog tal van anderen zochten al andere oorden op. Opvallend is dat Kurt van de Paar (ex-Anderlecht) ondanks belangstelling van andere tweedeklassers en zelfs één eersteklasser (STVV?) bereid is z'n contract te verlengen bij paars-wit. Speelt Patro met z'n schitterende accomodatie volgend seizoen in eerste provinciale? Het kan. Ondertussen wacht iedereen ook geduldig op de uitspraak in de zaak-Virton. Ook daar komt de KBVB in nauwe schoentjes. Want Wezet neemt nu deel aan de eindronde van derdeklassers als barragist uit tweede. Maar indien Virton straks z'n licentie niet krijgt, had (het al gedegradeerde) Eendracht Aalst de plaats van Wezet moeten innemen. Maar Eendracht is nu wel reeds veroordeeld naar derde klasse. Kan u nog volgen? Omdat iedereen opkomt voor z'n eigen belang heeft Aalst een klacht ingediend. Als gevolg hiervan is het ook mogelijk dat Lyra en Veldwezelt nog een testmatch moeten spelen en nog een kans hebben om in derde klasse te blijven, ondanks de 15de plaats in de eindrangschikking, die normaal leidt tot onmiddellijke degradatie.

U ziet het, de definitieve reeksindeling van eerste (wat met FC Brussels?), tweede, derde en vierde klasse is nog lang niet bekend.
pi_27051425
haha tis were een zootje met die licenties en vereffeningen

off topic : saviola jij zit ih simon stevin ? Heb daar tot vorig jaar 3 jaar gezeten en yeaninho welke vakken geef je ih khbo ?
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_27052154
Het is een boeltje met die licenties inderdaad. FC Brussels krijg de licentie wel voor mekaar gebokst, Virton heb ik zo mijn twijfels over. Ik hoop dat Aalst in de 2e klasse kan blijven, die ploeg heeft wel wat mogelijkheden, in tegenstelling tot ploegjes als Patro en Virton.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:01:54 #21
pi_27052376
Op zich moet Virton toch ook wat mogelijkheden hebben, het is de enige ploeg in de provincie Luxemburg die op ook maar een beetje een niveau speelt. Alleen zitten ze daar natuurlijk met ferme concurrentie over de grens van vooral Sedan CF (en in mindere mate Metz) , maar toch, ik ben daar ooit n paar keer geweest en eigenlijk is het geweldig om daar naar de voetbal te gaan. Je hebt daar een uberklein stadionnetje , bijna nog allemaal staanplaatsen maar toch bijna altijd tot de nok gevuld, je staat er zowat op de zijlijn en het publiek is daar gewoon wildenthousiast. Een echt zuiderse sfeer want men maakt er een oorverdovend geluid met trommels en trompetten ed.
Misschien past die club niet in het plaatje van de "professionalisering" bij de bond, maar ik zou het toch spijtig vinden als die moest verdwijnen uit de hogere klasses.
  maandag 16 mei 2005 @ 14:03:48 #22
pi_27052434
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef BramK het volgende:
) en yeaninho welke vakken geef je ih khbo ?
Je zal mij wel bedoelen , ik geef aan de khbo lerarenopleiding een deel vakdidactiek, en voor de rest doe ik er vooral stagebezoeken ed , op st andré (de middelbare school ernaast) geef ik informatica en geschiedenis dit jaar.
pi_27052550
Als Virton zich weet te handhaven in de 2e klasse ga ik ze zeker een keer een bezoekje brengen, maar ik vrees er voor.

Het mag dan best een leuke club zijn, als je in een regio zonder echte concurrentie niet eens een 2e klasse club kunt runnen, dan doe je toch echt iets niet goed.
  maandag 16 mei 2005 @ 15:05:08 #24
107005 Saviola
CM Legend
pi_27053876
quote:
Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef BramK het volgende:
off topic : saviola jij zit ih simon stevin ? Heb daar tot vorig jaar 3 jaar gezeten
Jep, kzit op SST .. Welke richting heb je gedaan? Ik zit in m'n eerste jaar Toegepaste Informatica.
pi_27053978
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:05 schreef Saviola het volgende:

[..]

Jep, kzit op SST .. Welke richting heb je gedaan? Ik zit in m'n eerste jaar Toegepaste Informatica.
heb er 3 jaar marketing gedaan, zit nu op kot in leuven (extra jaartje), volg nu sportmanagement in vlekho, brussel
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_27054703
Wat een zooitje met die klasse-indelingen .
  maandag 16 mei 2005 @ 15:40:11 #27
pi_27054739
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:38 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een zooitje met die klasse-indelingen .
Ach, als ze er echt nietm eer uitkomen beginnen ze gewoon met strootje-trek ofzo om die te bepalen
pi_27055143
quote:
Op maandag 16 mei 2005 14:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op zich moet Virton toch ook wat mogelijkheden hebben, het is de enige ploeg in de provincie Luxemburg die op ook maar een beetje een niveau speelt. Alleen zitten ze daar natuurlijk met ferme concurrentie over de grens van vooral Sedan CF (en in mindere mate Metz) , maar toch, ik ben daar ooit n paar keer geweest en eigenlijk is het geweldig om daar naar de voetbal te gaan. Je hebt daar een uberklein stadionnetje , bijna nog allemaal staanplaatsen maar toch bijna altijd tot de nok gevuld, je staat er zowat op de zijlijn en het publiek is daar gewoon wildenthousiast. Een echt zuiderse sfeer want men maakt er een oorverdovend geluid met trommels en trompetten ed.
Misschien past die club niet in het plaatje van de "professionalisering" bij de bond, maar ik zou het toch spijtig vinden als die moest verdwijnen uit de hogere klasses.
Is Virton ook niet dat plaatsje waar het altijd stinkt? Daar staat toch een of andere (papier?)fabriek die een enorme stank verspreid?
  maandag 16 mei 2005 @ 16:27:07 #29
pi_27056050
quote:
Op maandag 16 mei 2005 15:55 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Is Virton ook niet dat plaatsje waar het altijd stinkt? Daar staat toch een of andere (papier?)fabriek die een enorme stank verspreid?
Nog nooit wat van gemerkt eigenlijk. Virton is vooral een populaire vakantiebestemming voor veel Vlamingen die op de vlucht voor de Nederlandse zomer-invasie het centrum van de Ardennen wat ontvluchten.
pi_27057595
quote:
Op maandag 16 mei 2005 16:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Nog nooit wat van gemerkt eigenlijk. Virton is vooral een populaire vakantiebestemming voor veel Vlamingen die op de vlucht voor de Nederlandse zomer-invasie het centrum van de Ardennen wat ontvluchten.
Volgens mij stond daar ooit een stukje van in in het voetbal/sportmagazine. Is al wel een tijdje geleden, dus misschien is die fabriek weg.
  maandag 16 mei 2005 @ 22:43:50 #31
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27068151
Resultaten 1e speeldag eindronde 2de Klasse:

Roeselare - Antwerp 1-0
Waasland - Geel 0-2

Leuk dan Antwerp verliest, minder dat Geel won.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 16 mei 2005 @ 22:46:12 #32
pi_27068259
Reden van het verlies van Antwerp was volgens de regionale zender hier vooral het uitvallen van doelman Feys voor de wedstrijd en een vliegevanger die zijn plaats innam ...
pi_27069524
quote:
Op maandag 16 mei 2005 22:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Resultaten 1e speeldag eindronde 2de Klasse:

Roeselare - Antwerp 1-0
Waasland - Geel 0-2

Leuk dan Antwerp verliest, minder dat Geel won.
Waasland vond ik in de competitie al weinig overtuigend, de laatste weken waren ze ook niet erg op dreef.

Tja, 1-0 verliezen, dat ligt niet alleen aan 'n vliegenvanger natuurlijk. Hij heeft er maar eentje doorgelaten en Antwerp wist niet te scoren...
pi_27069926
Hup Geel .
  dinsdag 17 mei 2005 @ 10:14:32 #35
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_27076084
Kompany is dus verkozen tot profvoetballer van het jaar, voor wilhelmsson en simons.
Kompany was logischerwijs ook de jonge prof van het jaar. Proto was verkozen tot beste doelman en Trond Sollied tot beste trainer.
  woensdag 18 mei 2005 @ 11:37:53 #36
pi_27111314
WAASLAND-SPELERS BENADERD
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
De omkopingszaak in tweede klasse dijt
verder uit. Waasland stapt woensdag
naar de rechter met nieuwe feiten in in
de vermeende poging tot omkoping bij de
eindrondewedstrijd Waasland-Geel.

"Naast Jerry Poorters werd ook nog een
tweede speler van Waasland gebeld in de
aanloop naar de match tegen Geel", zegt
Rudy De Jaeck van Waasland aan Sporza
Teletekst. Sebastien Dufoor? "Dat hebt
u gezegd, ik ontken noch bevestig dat."

"Ook die tweede speler dient een klacht
in bij de politie en de bond wegens po-
ging tot omkomping." Woensdagnamiddag
geeft RC Waasland een persconferentie.

POORTERS: "IK WEET NIET WIE ME BELDE"
Jerry Poorters (Waasland) kan de heisa
missen als de pest. "Ik heb nooit ge-
zegd dat iemand van het Geelse bestuur
mij heeft gebeld. De waarheid is dat ik
gewoon niet wéét wie mij gebeld heeft."

"Ik nam op en de man aan de andere kant
van de lijn stelde zich voor als iemand
uit het Geelse", zegt Poorters in GvA.
"Hij zei dat hij een voorstel had, maar
ik had niks in de gaten. Tot hij vroeg
of ik Geel kon helpen. Ik zei neen."

"Ja, maar wacht", zei hij. "Je kunt er
250.000 frank mee verdienen." "En weer
zei ik dat ik daar niet aan meedeed."
"Niet dan", waren z'n laatste woorden."

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
"IK HEB MISSCHIEN EEN DUBBELGANGER"
Jerry Poorters ontkent in alle toonaar-
den dat hij wraak wilde nemen voor een
gemiste transfer naar Geel. "Daar is
niets van aan", zegt Poorters in HNB.

"Na de competitiematch tegen Geel (drie
weken geleden, red) ben ik meteen naar
huis vertrokken. Ik heb nooit met de
voorzitter gepraat, laat staan dat ik
in de VIP-ruimte geweest ben met mijn
vader. En mijn vader gaat al zes jaar
niet meer naar het voetbal, hoor."

"Ik heb nog een contract van een jaar
bij Waasland. Waarom zou ik dan azen op
een transfer? Geel wil zich gewoon
indekken of ik heb een dubbelganger."
pi_27127073
Goh, behalve gezeik met die licenties nu ook een omkoopschandaaltje. Ik ben benieuwd.
  woensdag 18 mei 2005 @ 20:28:35 #38
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_27127979
Algeheel kampioen 3de klasse is KV Mechelen

KV Mechelen 2-1 KVSK United
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_27160306
Wie heeft uiteindelijk eigen de prijs van Voetballer van het Jaar gewonnen maandag??
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:35:47 #40
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_27160645
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef placebeau het volgende:
Kompany is dus verkozen tot profvoetballer van het jaar, voor wilhelmsson en simons.
Kompany was logischerwijs ook de jonge prof van het jaar. Proto was verkozen tot beste doelman en Trond Sollied tot beste trainer.
pi_27160880
Okee, overheen gelezen! Dank, jammer voor Boussoufa.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 mei 2005 @ 21:25:26 #42
67640 SaintOfKillers
pi_27164477
Oh. Brussels heeft een licentie gekregen. Die zag ik niet aankomen. Echt niet .
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:38:21 #43
67640 SaintOfKillers
pi_27167854
Roeselare wint opnieuw van Antwerp. Waasland en Geel gelijk.

Roeselare aan kop, Antwerp kansloos laatste . Nu nog even Geel weg en alles is okay.
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:45:06 #44
pi_27168214
Of Antwerpen helemaal kansloos is weet ik nog zo niet, toen Bergen de eindronde won begonnen die bv toch ook met een 1 op 9 ...
pi_27168315
Bangoura al verkocht?
  donderdag 19 mei 2005 @ 22:50:18 #46
67640 SaintOfKillers
pi_27168466
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Bangoura al verkocht?
Geen idee, er is wel een topic in V&A dacht ik.
pi_27168552
Waasland en Geel, toch een beladen wedstrijd opeens.

Leuk dat Antwerp weer verloren heeft.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:27:48 #48
67640 SaintOfKillers
pi_27221747
Standard zou Baseggio nog steeds willen en zou Bangoura en Runje hebben aangeboden aan Anderlecht als ruil. En die idioten van Anderlecht zeggen nee . Lijkt me toch wel duidelijk dat het de verkeerde kant uitgaat met Baseggio en als hij nog een "grote" toekomst heeft, die zeker niet meer bij Anderlecht ligt. Bangoura is bijna topschutter en een keeper kunnen ze wel gebruiken. En dan zeggen ze nee
pi_27221800
Ik denk dat Anderlecht gewoon cash geld wil hebben, al zullen ze dat van Napoli ook niet krijgen. Ik denk dat Baseggio bij Standard weer helemaal kan opbloeien, dus van mij mag hij komen. Runje zou voor Anderlecht een prima keeper zijn, Bangoura schiet er bij Anderlecht wel 15 tot 20 in per seizoen. Baseggio zit op een zijspoor en hoe langer dat duurt, hoe minder hij waard wordt en voor hoe meer onrust het gaat zorgen.
pi_27222950
Mitu en Delorge bijna rond met Anderlecht, Mitu mag nummer 99 dragen.

Ook zouden ze Le Tallec huren van Liverpool.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')