Bedankt trouwens dat jullie Geraerts klaarstomen voor ons , voor als Simons vertrektquote:Op maandag 16 mei 2005 01:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga zo even met Wolfsburg bellen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 01:17 schreef Saviola het volgende:
[..]
Bedankt trouwens dat jullie Geraerts klaarstomen voor ons , voor als Simons vertrekt![]()
Gezien de manier waarop die door Club gedumpt is lijkt de kans dat die nog terugkomt mij gewoon miniem te zijn hoor ...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:17 schreef Saviola het volgende:
[..]
Bedankt trouwens dat jullie Geraerts klaarstomen voor ons , voor als Simons vertrekt![]()
Tja ik vrees ervoor idd. Das een beetje het probleem van de laatste jaren, talentvolle jongens worden veel te makkelijk uit handen gegeven. Geraerts, Lombaerts, nu ook Cornelis..quote:Op maandag 16 mei 2005 01:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Gezien de manier waarop die door Club gedumpt is lijkt de kans dat die nog terugkomt mij gewoon miniem te zijn hoor ...
Ik sta er echt van te kijken dat Club zo'n jongen heeft laten lopen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:24 schreef Saviola het volgende:
[..]
Tja ik vrees ervoor idd. Das een beetje het probleem van de laatste jaren, talentvolle jongens worden veel te makkelijk uit handen gegeven. Geraerts, Lombaerts, nu ook Cornelis..![]()
Mja, Sollied is geen goede zaak voor onze jeugdwerking. Moet je maar eens nagaan hoe veel (/weinig) een groot talent als Yulu-Matondo heeft mogen spelen...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef DutchGooner het volgende:
Ik sta er echt van te kijken dat Club zo'n jongen heeft laten lopen.
Hij kreeg in eerste instantie niet de kans op Sclessin maar vooral de 2e seizoenshelft is ie echt goed bezig geweest.
Ja, vorig jaar tijdens Club-Cercle (wat toch 5-0 werd) viel me al op hoe sterk De Wulf speelde. Maar die wedstrijd(en) tegen Club zijn dan wel ook de enige waar ik hem 90' zie spelen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zelfs iemand als een Jimmy De Wulf die bij Cercle al 2 jaar een van de uitblinkers blijkt te zijn had volgens mij probleemloos kunnen meedraaien bij Club Brugge ...
Maar daar spelen ze dan liever met ingekochte buitenlanders genre Rozehnal (wat die zijn meerwaarde aan de belgische competitie is moet ik toch ook nog ontdekken)
Bron: Voetbalkrant.comquote:Visé heeft vandaag in het burenduel afstand genomen van Sprimont. Het werd 2-1, waardoor Visé, in theorie, de finale mag spelen. Alles hangt immers nog af van de zaak Virton.
Beide teams begonnen heel aarzelend aan de partij. Geen van beide durfde echt voor de aanval te kiezen. Bijgevolg was de eerste helft één langgerekte geeuw. Het eerste schot op doel viel pas na 30 minuten te noteren en kwam van de voeten van Scattone. Meteen het startschot van de 5 beste minuten. Zo schoot Bayok nog hard op Beltitane en trapte Spailier een vrije trap nog vervaarlijk op doel. Drie minuten voor de pauze kwam Sprimont geheel verrassend op voorsprong. Calli zette zich op links door en schoot vanop de hoek van de 16 op doel. Fouhami verkeek zich en zo mochten de bezoekers met een voorsprong gaan rusten.
Na de rust zette Visé echter orde op zaken. Na amper 5 minuten spelen kopte Scattone mooi in de linker bovenhoek binnen. Sprimont trapte af en verloor het leer onmiddellijk aan Caramazza. Na een knappe actie schoot hij vanaf zo'n 25 fraai binnen. De bezoekers waren aangeslagen en Visé drukte vervolgens door. Zo sneed Gillet van links naar binnen, maar zijn schot strandde net naast het doel. De thuisploeg controleerde de partij en probeerde op de counter de wedstrijd te beslissen. Een kwartier voor tijd kreeg Sprimont haar beste kans op de gelijkmaker. Fouhami moest alles uit zijn kast halen om de kopbal van Calli uit zijn doel te houden. Sprimont probeerde in de laatste minuten de situatie nog recht te trekken, maar echt gevaarlijk waren ze niet meer.
Visé mag zich zo opmaken voor de finale. Maar ze blijven daar aan de Maas nog altijd hopen op de weigering van de licentie van Virton.
quote:Het lijkt ondenkbeeldig, maar de kans bestaat wel degelijk: Patro Maasmechelen kan degraderen van tweede klasse naar eerste provinciale. De KBVB wacht geduldig af, maar ondertussen weet niemand nu precies waar men aan toe is.
Patro verloor op de laatste speeldag van Deinze met 0-1 en kwam zo behalve de vereffening ook op een sportieve degradatieplaats te staan. En dat hadden de Maaslanders beter niet gedaan. Het zorgt voor veel onduidelijkheid. Bij Patro hoopt men nog altijd op een degradatie naar derde klasse, maar dat lijkt onwaarschijnlijk. Maasmechelen kan drie reeksen degraderen voor volgende punten: sportieve degradatie, vereffening en een verkeerde overdracht van het patrimonium. Die eerste twee zijn al bewezen, de laatste aantijging is nog hangende. Voorzitter Pellegretti heeft er alvast een goed oog in dat het patrimonium op de juiste manier wordt overgedragen in het nieuwe "Patro Eisden". Ondertussen is het een leegloop van jewelste bij Patro. Speler van het jaar Eberlé trekt samen met Vedran Pelic en Dave Brouwers naar KBHZ. Mbemba tekende bij KVSK United en nog tal van anderen zochten al andere oorden op. Opvallend is dat Kurt van de Paar (ex-Anderlecht) ondanks belangstelling van andere tweedeklassers en zelfs één eersteklasser (STVV?) bereid is z'n contract te verlengen bij paars-wit. Speelt Patro met z'n schitterende accomodatie volgend seizoen in eerste provinciale? Het kan. Ondertussen wacht iedereen ook geduldig op de uitspraak in de zaak-Virton. Ook daar komt de KBVB in nauwe schoentjes. Want Wezet neemt nu deel aan de eindronde van derdeklassers als barragist uit tweede. Maar indien Virton straks z'n licentie niet krijgt, had (het al gedegradeerde) Eendracht Aalst de plaats van Wezet moeten innemen. Maar Eendracht is nu wel reeds veroordeeld naar derde klasse. Kan u nog volgen? Omdat iedereen opkomt voor z'n eigen belang heeft Aalst een klacht ingediend. Als gevolg hiervan is het ook mogelijk dat Lyra en Veldwezelt nog een testmatch moeten spelen en nog een kans hebben om in derde klasse te blijven, ondanks de 15de plaats in de eindrangschikking, die normaal leidt tot onmiddellijke degradatie.
U ziet het, de definitieve reeksindeling van eerste (wat met FC Brussels?), tweede, derde en vierde klasse is nog lang niet bekend.
Je zal mij wel bedoelenquote:Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef BramK het volgende:
) en yeaninho welke vakken geef je ih khbo ?
Jep, kzit op SSTquote:Op maandag 16 mei 2005 13:28 schreef BramK het volgende:
off topic : saviola jij zit ih simon stevin ? Heb daar tot vorig jaar 3 jaar gezeten
heb er 3 jaar marketing gedaan, zit nu op kot in leuven (extra jaartje), volg nu sportmanagement in vlekho, brusselquote:Op maandag 16 mei 2005 15:05 schreef Saviola het volgende:
[..]
Jep, kzit op SST.. Welke richting heb je gedaan?
Ik zit in m'n eerste jaar Toegepaste Informatica.
Ach, als ze er echt nietm eer uitkomen beginnen ze gewoon met strootje-trek ofzo om die te bepalenquote:Op maandag 16 mei 2005 15:38 schreef Yeahinho het volgende:
Wat een zooitje met die klasse-indelingen.
Is Virton ook niet dat plaatsje waar het altijd stinkt? Daar staat toch een of andere (papier?)fabriek die een enorme stank verspreid?quote:Op maandag 16 mei 2005 14:01 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Op zich moet Virton toch ook wat mogelijkheden hebben, het is de enige ploeg in de provincie Luxemburg die op ook maar een beetje een niveau speelt. Alleen zitten ze daar natuurlijk met ferme concurrentie over de grens van vooral Sedan CF (en in mindere mate Metz) , maar toch, ik ben daar ooit n paar keer geweest en eigenlijk is het geweldig om daar naar de voetbal te gaan. Je hebt daar een uberklein stadionnetje , bijna nog allemaal staanplaatsen maar toch bijna altijd tot de nok gevuld, je staat er zowat op de zijlijn en het publiek is daar gewoon wildenthousiast. Een echt zuiderse sfeer want men maakt er een oorverdovend geluid met trommels en trompetten ed.
Misschien past die club niet in het plaatje van de "professionalisering" bij de bond, maar ik zou het toch spijtig vinden als die moest verdwijnen uit de hogere klasses.
Nog nooit wat van gemerkt eigenlijk. Virton is vooral een populaire vakantiebestemming voor veel Vlamingen die op de vlucht voor de Nederlandse zomer-invasie het centrum van de Ardennen wat ontvluchten.quote:Op maandag 16 mei 2005 15:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Is Virton ook niet dat plaatsje waar het altijd stinkt? Daar staat toch een of andere (papier?)fabriek die een enorme stank verspreid?
Volgens mij stond daar ooit een stukje van in in het voetbal/sportmagazine. Is al wel een tijdje geleden, dus misschien is die fabriek weg.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nog nooit wat van gemerkt eigenlijk. Virton is vooral een populaire vakantiebestemming voor veel Vlamingen die op de vlucht voor de Nederlandse zomer-invasie het centrum van de Ardennen wat ontvluchten.
Waasland vond ik in de competitie al weinig overtuigend, de laatste weken waren ze ook niet erg op dreef.quote:Op maandag 16 mei 2005 22:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Resultaten 1e speeldag eindronde 2de Klasse:
Roeselare - Antwerp 1-0
Waasland - Geel 0-2
Leuk dan Antwerp verliest, minder dat Geel won.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:14 schreef placebeau het volgende:
Kompany is dus verkozen tot profvoetballer van het jaar, voor wilhelmsson en simons.
Kompany was logischerwijs ook de jonge prof van het jaar. Proto was verkozen tot beste doelman en Trond Sollied tot beste trainer.
Geen idee, er is wel een topic in V&A dacht ik.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Bangoura al verkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |