Whehehequote:
Jaquote:Op maandag 16 mei 2005 13:42 schreef Klonk het volgende:
ik snap alleen het eerste zinnetje niet, gewoon een map aanmaken die in mijn geval KLONK heet ?
Mag ik dat gewoon hier neerzetten?quote:Op maandag 16 mei 2005 13:43 schreef purplerose het volgende:
wat heb je psies in getypt als adres pea?
emailadres weggehaaldquote:Op maandag 16 mei 2005 13:48 schreef purplerose het volgende:
heel snel mag het wel ff, dan edit je het daarna weer
staat echt niet in mijn schriffie hoorquote:
quote:
Mag wel hoor...quote:Op maandag 16 mei 2005 13:56 schreef Xilantof het volgende:
@IJzercookie:
mogen jouw foto's hier? uiteraard de goede e.d.
of eerst even overleg?
@ purplerose:
dankje!
Het plezier was er wel groter door heb ik het ideequote:Op maandag 16 mei 2005 14:03 schreef milagro het volgende:
De dames staan er allemaal prachtig op
De heren ook, maar da's toch anders
Mooie foto's, fotograafjes
Alleen ontgaat mij het nut vd kledij me enigzins.
Ja ja kasteel en zo, maar ondanks de kleding 'proef' ik geen sfeer van weleer, dus, zeg maar.
De foto's waren er niet minder omgeweest als het hedendaagse kleding was geweest, denk ik zo... ms was het effect juist groter geweest, door de vervremende tegenstelling.
Doet verder niets af aan de goedgenomen da.. foto's en de prachtige dames, hoor
Echt mooi
Dat geloof ik meteen, dat is namelijk ook te zienquote:Op maandag 16 mei 2005 14:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het plezier was er wel groter door heb ik het idee![]()
Om de echte sfeer te creeren is denk ik meer nodig dan een ruine, dan heb je ook meer rekwisiten nodig.quote:Op maandag 16 mei 2005 14:09 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, dat is namelijk ook te zien
En ook veel belangrijker natuurlijk dan wat ik daar wauwelde, plezier
Die onderschriften doen het umquote:Op maandag 16 mei 2005 14:18 schreef Xilantof het volgende:
[afbeelding]
de dood werd in geruild voor de prins op het witte paard met het witte haar
Deze heb je hopelijk ook op groot bij enorm formaat? Die gaat ze heel mooi vinden!quote:
2000x3008 pxquote:Op maandag 16 mei 2005 14:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Deze heb je hopelijk ook op groot bij enorm formaat? Die gaat ze heel mooi vinden!
Is that the best you can do?quote:
Stuur mij even een mailtje naar pea4fun at hotmail punt com...dan heb ik zeker een goed adres.quote:
Hartstikke bedankt alvast boreliusquote:Op maandag 16 mei 2005 15:04 schreef Borelius het volgende:
Het album is geboren! De eerste foto's van RonaldV staan er in. Wie volgt? Als het goed is heeft iedereen van Pea een mailtje gekregen met daarin de bijzonderheden.
Succes allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |