Geweldig!!! Zal nog moeilijk kiezen worden voor mij! Maar ik wil in ieder geval zo'n foto in mijn portfolio!!!! Ik vind hem echt heel cool!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Was jij er ook![]()
[afbeelding]
scheelt niet zoveel aan tijd van elkaar
Leef je uit. De grote zet ik wel op de server bij Boreliusquote:Op maandag 16 mei 2005 11:51 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Geweldig!!! Zal nog moeilijk kiezen worden voor mij! Maar ik wil in ieder geval zo'n foto in mijn portfolio!!!! Ik vind hem echt heel cool!
quote:die van mij mag je gebruiken, zou ik een hele eer vinden.
Thnx!! Mijn dag is weer goedquote:Leef je uit. De grote zet ik wel op de server bij Borelius
Dat doe ik maar al te graag!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
als ze allemaal uitgezocht zijn, stuur ik ze wel per mail, de gelukte , mislukte etc. mag je ze zelf lekker uit gaan zoeken
Het uploaden bij Borelius werkt. Alleen het bekijken van de http is nog onduidelijk. Zodra dat werkt krijgen jullie (voor zover er adressen zijn achtergelaten bij Pea) een mail met instructies. Ondertussen kunnen jullie jezelf weer even inlezen op het FTP-gebeuren, om de foto's te kunnen uploaden.quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Xilantof het volgende:
er zijn weer leuke foto's bij gekomen zeg!
vraag me alleen af hoe het zit met de site enzo.
ik hoor dat er al wat vorderingen zijn, maar ik weet er niets van
ik zal iig straks mijn foto's doorlopen
Ik heb nog een aantal vragen aan borelius voor ik het mailtje de deur uit doe. Maar dan kan het uploaden en later ook kijken beginnenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Xilantof het volgende:
er zijn weer leuke foto's bij gekomen zeg!
vraag me alleen af hoe het zit met de site enzo.
ik hoor dat er al wat vorderingen zijn, maar ik weet er niets van
ik zal iig straks mijn foto's doorlopen
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:22 schreef RonaldV het volgende:
De tweeling heeft zojuist hun foto's vrijgegeven
Hoi Erwtje!
hier ben ik blij meequote:Op maandag 16 mei 2005 12:28 schreef RonaldV het volgende:
En Leonie geeft ze net ook vrij. Start your webservers!
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:28 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb trouwens geen spierpijn ofzo...maar wel een grote blauwe plek op mijn bil
quote:Op maandag 16 mei 2005 12:28 schreef RonaldV het volgende:
En Leonie geeft ze net ook vrij. Start your webservers!
wil je jouw foto(s) eerst zelf zien of gooi ik ze er gewoon opquote:
doe maar, ik kan er nu tegenquote:Op maandag 16 mei 2005 12:59 schreef Re het volgende:
[..]
wil je jouw foto(s) eerst zelf zien of gooi ik ze er gewoon op
ik weet wat je bedoeltquote:Op maandag 16 mei 2005 13:16 schreef IJzercookie het volgende:
hmm..ik weet niet of ik het wat vind.. ik kijk een beetje raar ofzo... er is iets..
Oke.. misschien is dat het...quote:Op maandag 16 mei 2005 13:20 schreef Re het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt... ik heb er nog wel een paar hoor
(hij is niet vol scherp op de ogen, iets wat wel belangrijk is)
tuurlijk wel.... ik geniet altijd van jouw foto's dus kom maar opquote:Op maandag 16 mei 2005 13:11 schreef pea4fun het volgende:
Re wil je wel eens gauw ophouden, ik durf dalijk niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |