ik zal er nog een paar posten denk ik, ga er mogen beter voor zitten nu even snel doorheen jassenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:50 schreef PdeHoog het volgende:
Re wil vast nog meer foto's posten. Die ga ik dan morgen wel zien, want nu taai ik af naar mijn bedje
. Moet morgen met Shark op pad om toch maar snel dat halfvolle rolletje vol te krijgen......ben zelf uitermate nieuwsgierig naar de resultaten nl.
En die van Djen?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:00 schreef Anitra het volgende:
Ik ben weer wakker
Heb net mijn eigen foto's bekeken en geloof dat er wel een paar tussen zitten die er mee door kunnen
Nu nog uploaden.....
Denk dat dat eehhh verdeeld gaat worden over een aantal wekenquote:
Nou dan is ze er iig niet voor niks geweestquote:Op maandag 16 mei 2005 01:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Denk dat dat eehhh verdeeld gaat worden over een aantal weken
Mevrouwe heft 5,5 rolletje vol geschoten
Whahahahahahaquote:Op maandag 16 mei 2005 01:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Denk dat dat eehhh verdeeld gaat worden over een aantal weken
Mevrouwe heft 5,5 rolletje vol geschoten
Zijn eraan aan het werk, maar ik ben nu moe. Morgen kan je een mailtje verwachtenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:10 schreef Weopj het volgende:
Heej heej,
Ik ben ook weer levend thuisgekomen.. Heb al een heel aantal gave foto's gezien! Wanneer komt de site in de lucht?
Liefs,
Weopj
moet ik hier blij mee zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 01:21 schreef purplerose het volgende:
Je doet de naam casanova eer aan armani
sneller lezen stilquote:Op maandag 16 mei 2005 02:11 schreef stil het volgende:
Al mooie foto's gezien, maar wat gaan jullie snel .
Uh ja, ik heb er wel een stel..quote:Op maandag 16 mei 2005 01:28 schreef JochemKnoops het volgende:
Iedereeen hele mooie foto's. Ik werd erop gewezen door pea, maarre zijn er ook foto's van de fotografen ?
Hij is leuk Flashquote:Op maandag 16 mei 2005 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen weer
Mijn meest geslaagde IR-opname:
[afbeelding]
Shark.bait (staand) en PdeHoog (knielend) maken iets leuks van Gutteguttegut en IJzercookie die op elkaar af rennen (dat zijn vage spookverschijningen geworden vanwege 15 seconden sluitertijd)
de originele foto
Dat kan je wel zeggen ja!!! Het was een superdag. Maar geniet van de foto's zou ik zeggen!quote:
Je hebt inderdaad weinig gemistquote:
Oow...quote:Op maandag 16 mei 2005 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is leuk Flash.....ik heb overigens even de vrijheid genomen de IR-action in PS eroverheen te halen.....IR vergt nl. enige nabewerking.
[afbeelding]
Deze foto is dus van FLASH niet van mij
Kastarmanova?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:21 schreef purplerose het volgende:
Je doet de naam casanova eer aan armani
Onmogelijk, want terwijl zij dat deden was ik in het kasteel mijn fototoestel aan het wisselen. Ik denk dat het Xilantof is....quote:Op maandag 16 mei 2005 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
goeiemorgen weer
Mijn meest geslaagde IR-opname:
[afbeelding]
Shark.bait (staand) en PdeHoog (knielend) maken iets leuks van Gutteguttegut en IJzercookie die op elkaar af rennen (dat zijn vage spookverschijningen geworden vanwege 15 seconden sluitertijd)
de originele foto
Oh dat zou ook wel kunnen. Naah boejje, één van die apekoppen met zo'n twee-oog in ieder gevalquote:Op maandag 16 mei 2005 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Onmogelijk, want terwijl zij dat deden was ik in het kasteel mijn fototoestel aan het wisselen. Ik denk dat het Xilantof is....
Dit is echt een goeie!quote:Op maandag 16 mei 2005 10:41 schreef Klonk het volgende:
Waarom denk je dat ik hem geplaatst heb
Deze vind ik trouwens ook leuk
[afbeelding]
Lijken wel een zooitje japaners zo
alleen de flatteuze... anders mail je ze eerst ff naar irenehoekstra at gmail punt comquote:Op maandag 16 mei 2005 10:47 schreef Klonk het volgende:
Mogen foto's van jou ook ?
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat zou ook wel kunnen. Naah boejje, één van die apekoppen met zo'n twee-oog in ieder geval
Fantastische foto, stelle paparazzi gieren zijn hetquote:Op maandag 16 mei 2005 10:41 schreef Klonk het volgende:
Waarom denk je dat ik hem geplaatst heb
Deze vind ik trouwens ook leuk
[afbeelding]
Lijken wel een zooitje japaners zo
Tja... wat zal ik er van zeggen. Zou je me de "mislukte" ook willen mailen?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:58 schreef Klonk het volgende:
dat viel me ook op, ik snap er geen banaan van, de meeste foto's die ik van jou heb genomen zijn niet gelukt, of je staat er met een travestiet op
Er zijn geen modellen aanwezig,dus dan is alles vogelvrijquote:Op maandag 16 mei 2005 11:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Fantastische foto, stelle paparazzi gieren zijn het
6 down, 95 to goquote:Op maandag 16 mei 2005 10:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende maand nieuwe FOT meet: 101 manieren om aan een nieuwe GC mod te geraken
Ik ben reuuuuuuuuuzze benieuwdquote:Op maandag 16 mei 2005 11:03 schreef Klonk het volgende:
als je belooft niet te lachen
Ik zal eens een zippie gaan maken.
Hadden trouwens meer mensen dit probleem???quote:Op maandag 16 mei 2005 10:58 schreef Klonk het volgende:
dat viel me ook op, ik snap er geen banaan van, de meeste foto's die ik van jou heb genomen zijn niet gelukt, of je staat er met een travestiet op
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Hadden trouwens meer mensen dit probleem???
geen idee, we zullen vanmiddag eens kijken en wat plaatsen / mailenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*hardstikke mooie foto's van IJzercookie heeft
Het duurde ff voor ik het kreeg maar hij is nu aan het downloadenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:18 schreef Klonk het volgende:
kun je ff vissen in je email, als het goed is heb je daar een linkje gekregen
Ja, die travo heb ik er ook bij...quote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Leoniequote:Op maandag 16 mei 2005 11:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
- edit - die mocht nog niet
Wie was deze schone jonkvrouwe ook al weer ?
Die is heel grappigquote:Op maandag 16 mei 2005 11:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
[afbeelding]
deze vind ik wel grappig geworden
haha, wat kunnen smaken verschillen zeg! Maar van mij mag je ze plaatsen hoor!quote:Op maandag 16 mei 2005 11:40 schreef Klonk het volgende:
mislukt is een groot woord, eigenlijk is niet tevreden het goeie woord, ik vind het licht niet echt mooi, beetje bleke foto.
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Dat je niet denkt dat Pinksteren is vergeten.
nee hoorquote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Was jij er ookquote:Op maandag 16 mei 2005 11:44 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Dat je niet denkt dat Pinksteren is vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |