alleen de flatteuze... anders mail je ze eerst ff naar irenehoekstra at gmail punt comquote:Op maandag 16 mei 2005 10:47 schreef Klonk het volgende:
Mogen foto's van jou ook ?
quote:Op maandag 16 mei 2005 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dat zou ook wel kunnen. Naah boejje, één van die apekoppen met zo'n twee-oog in ieder geval
Fantastische foto, stelle paparazzi gieren zijn hetquote:Op maandag 16 mei 2005 10:41 schreef Klonk het volgende:
Waarom denk je dat ik hem geplaatst heb
Deze vind ik trouwens ook leuk
[afbeelding]
Lijken wel een zooitje japaners zo
Tja... wat zal ik er van zeggen. Zou je me de "mislukte" ook willen mailen?quote:Op maandag 16 mei 2005 10:58 schreef Klonk het volgende:
dat viel me ook op, ik snap er geen banaan van, de meeste foto's die ik van jou heb genomen zijn niet gelukt, of je staat er met een travestiet op
Er zijn geen modellen aanwezig,dus dan is alles vogelvrijquote:Op maandag 16 mei 2005 11:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Fantastische foto, stelle paparazzi gieren zijn het
6 down, 95 to goquote:Op maandag 16 mei 2005 10:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgende maand nieuwe FOT meet: 101 manieren om aan een nieuwe GC mod te geraken
Ik ben reuuuuuuuuuzze benieuwdquote:Op maandag 16 mei 2005 11:03 schreef Klonk het volgende:
als je belooft niet te lachen
Ik zal eens een zippie gaan maken.
Hadden trouwens meer mensen dit probleem???quote:Op maandag 16 mei 2005 10:58 schreef Klonk het volgende:
dat viel me ook op, ik snap er geen banaan van, de meeste foto's die ik van jou heb genomen zijn niet gelukt, of je staat er met een travestiet op
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Hadden trouwens meer mensen dit probleem???
geen idee, we zullen vanmiddag eens kijken en wat plaatsen / mailenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:04 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Hadden trouwens meer mensen dit probleem???
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*hardstikke mooie foto's van IJzercookie heeft
Het duurde ff voor ik het kreeg maar hij is nu aan het downloadenquote:Op maandag 16 mei 2005 11:18 schreef Klonk het volgende:
kun je ff vissen in je email, als het goed is heb je daar een linkje gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |