Echt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch een aantal zeer fijne optredens gezien TVP![]()
Ben een topic aan het maken met mijn bevindingen. Hoe was jouw Pinkpop? - het napraten is begonnenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Echt?
Ik heb een stukje TV zitten kijken, maar ik heb niet veel leuks gezien.
Bloc Party vond ik de leukste band, maar live ook niet heel erg overtuigend.
Vorig jaar in Paradiso (toen nog voorprogramma van Interpol) waren ze anders geweldig, loepzuiver en erg strak aan het spelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:12 schreef cafca het volgende:
Ik heb een stukje TV zitten kijken, maar ik heb niet veel leuks gezien.
Bloc Party vond ik de leukste band, maar live ook niet heel erg overtuigend.
Sorry big, hoop dat je 't gehaald hebt, ik ken de stress.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 03:43 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Weer geen hitkrantEn ik was er niet tussen uit geknepen, ik ben bezig een deadline te halen!
Ff ter voorkoming van misverstanden: ik ben dol op plaatjesdraaierts hoor, maar dequote:
Tja, vind ik ook, maar het was natuurlijk laat en met name het eerste deel van de bio zet je niet direct op het juiste spoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:36 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk dat de nachtploeg er niet eerder op kwam, Spinal Tap zou eigenlijk een soort bijbel moeten zijn voor elke zichzelf respecterende muziekliefhebber - en al helemaal hier op Fok!
Ik zag ze op LC en vond er geen zak aan. Dat kan ook mede gelegen hebben aan het kutgeluid in de grote zaal, maar nu ik de PP-beelden gezien heb, weet ik gewoon dat Bloc Party niet mijn kopje thee is. Alhoewel ik het nu wel beter vond en ik van de cd ook wel hier en daar opveer.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:34 schreef Z het volgende:
Ik heb ze ook op LC gezien, en in het voorprogramma van Interpol, en ze speelde beide keren loeistrak. Wel twee keer precies hetzelfde volgens mij, maar ach.
Dat is wel waar ja. Net zoal het live een groot verschil maakt of je vooraan staat of aan de bar hangt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Trouwens als je iets live ziet 'voelt' het soms anders dan op tv op radio.
Hoiquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:58 schreef DaisyDuke het volgende:
Death Cab for Cutie
Goedemorgen overigens
dat is 2 lone swordsmen - stay downquote:Op maandag 16 mei 2005 23:44 schreef Curchulain het volgende:
[afbeelding]
Tsja, geen idee wat ik anders zou moeten vragen. Wie en welke?
Er staat nog een vraag van Curchulain in de wacht (ff flink terugscrollen), maar of die spoedig online komt?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:02 schreef peaceman het volgende:
Staat er nog een vraag open? goedemorgen allemaal![]()
ik zie er na gisteren zo uit, maar dan wel met een echte smile zoals deze
![]()
Is dat wel Hitkrant tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 05:06 schreef bigshadow het volgende:
Death cad for cutie natuurlijk, echt heel erg dat ik ze niet direct herkende, heb ik al meerdere keren gevraagd![]()
Ook net gelukkig het enige album dat ik van ze hebquote:
Ik refereerde eigenlijk vooral aan het feit dat er een paar jaar terug een redelijk lange topicreeks is geweest waarin iedereen 'in the know' uitriep dat Spinal Tap de beste band allertijden was, terwijl op het zelfde moment iedereen 'in the dark' met de anderen in discussie ging, kwaad uitschreeuwend waarom hun favoriete band veel beter was dan Spinal Tap (die niet eens op MTV en 538 gedraaid werd, stel je toch eens voor - dan kun je toch nooit de beste band zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Tja, vind ik ook, maar het was natuurlijk laat en met name het eerste deel van de bio zet je niet direct op het juiste spoor.
Bartrid +1quote:
Grobbel+1quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:11 schreef Grobbel het volgende:
Mirwais - Production
Haha, geweldigquote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik refereerde eigenlijk vooral aan het feit dat er een paar jaar terug een redelijk lange topicreeks is geweest waarin iedereen 'in the know' uitriep dat Spinal Tap de beste band allertijden was, terwijl op het zelfde moment iedereen 'in the dark' met de anderen in discussie ging, kwaad uitschreeuwend waarom hun favoriete band veel beter was dan Spinal Tap (die niet eens op MTV en 538 gedraaid werd, stel je toch eens voor - dan kun je toch nooit de beste band zijn?).
Was wel hilarisch in ieder geval.![]()
quote:A former staffer at the embassy in London, Frenchmanbegan DJing in Manchester during the late '80s and became by the following decade one of the best all-around DJs in the world, able to span classic deep house and Detroit techno, the harder side of acid/trance and surprisingly jazzy tracks as well. He added production work to his schedule in the early '90s, and recorded several brilliant LPs with a similar penchant for diversity.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |