Oke, vind Tilburg niet zo'n gezellige stad maar met dat soort evenementen kan het wel gezellig zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:23 schreef Chielus het volgende:
verwacht er niet teveel van,
hetr is wel leuk en je hebt er wel wat bijzondere dingen maar het meeste valt redelijk tegen, maar als het lekker weer is, kun je lekker aan een hang tafel gaan staan en onder het genot van de nodige vochtige versnapperingen overal allerlei hapjes vandaan laten komen.
Ik zou zeggen ga vooral voor de gezelligheid met een aantal vrienden en niet voor het eten
ach ja, tis geen breda of den bosch, maar nog altijd beter dan Eindhoven.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, vind Tilburg niet zo'n gezellige stad maar met dat soort evenementen kan het wel gezellig zijn.
Ja, dat wel ga voor winkelen eigenlijk ook altijd liever naar Den Bosch. Vooral in de zomer met al die terrassenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef Chielus het volgende:
[..]
ach ja, tis geen breda of den bosch, maar nog altijd beter dan Eindhoven.
hvjjnquote:
O, en hoe zit dat?quote:
Heel erg oncomfortabel..quote:
Zitten wel kussen in zeker weten in MSN 7 welquote:Op maandag 16 mei 2005 00:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heel erg oncomfortabel..![]()
Zit geen kussen in...![]()
I know, maar geen zit kussen...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zitten wel kussen in zeker weten in MSN 7 wel![]()
![]()
Ik had haastquote:Op maandag 16 mei 2005 01:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
zelf wat lekekrs meenemen volgende keer
Ja, dan heb je een probleem of je moet zelf je tosti ijzer mee nemenquote:
Asperges / lam etc?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand een idee wat nou typische "lente"-gerechten zijn?
ooooh! lekkerquote:
Asperges zijn wel lekker maar ik vrees dat m'n huisgenotes weer gaan zeiken over die "stinkende" urine die je daarvan krijgt...quote:
seriously, gaan ze daarover zeikenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Asperges zijn wel lekker maar ik vrees dat m'n huisgenotes weer gaan zeiken over die "stinkende" urine die je daarvan krijgt...
Ja het zijn vrouwen, héquote:Op maandag 16 mei 2005 01:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
seriously, gaan ze daarover zeiken
ze doen toch neit iedsere dag aan plassex, of wat?
Ja, en die hebben probleem met de vreemste zakenquote:
Ja, maar laat je zo daarom staan?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook onaangenaam ruiken hoor, alleen tsja, ik vind asperges veel te lekker
Absoluut niet.quote:
Ach ja ken mensen die dat daadwerkelijk doen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ik zie al dat ik knoflookniet zou gebruiken omdat ik anders naar knoflook ga ruiken.
![]()
Is een Culiniar festival in Tilburg waarbij je een andere gang steeds in een ander restaurant eet.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de Hap Stap nou eigenlijk? (beetje laat, maar ik wil het toch graag weten)
Darten....quote:Op maandag 16 mei 2005 02:14 schreef BBQ-kip het volgende:
de darts-finale
Ja is ieder jaar in Mei.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Klinkt wel lekker hoor
Is dat elk jaar? Misschien een leuk uitstapje voor volgend jaar
Vindt het leuk om te doen maar om zo pasief voor de TV er naar te gaan zitten kijkenquote:
JAAAAAAAAAa, juist ziten en kijken.... Geweldig....quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Vindt het leuk om te doen maar om zo pasief voor de TV er naar te gaan zitten kijken![]()
Autoraces vind ik dan wel leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAa, juist ziten en kijken.... Geweldig....![]()
Voor de rest kijk ik absoluut geen sport...![]()
Een kast halen voor op zolder. Kan ik wat oude schoolboeken en zo in zetten zodat ik het computerhok verder kan opruimen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:36 schreef Oblivion het volgende:
Wat gaan jullie vandaag doen? Staat er al wat op de planning?
James Bond => SBS 6quote:
Een kast met deuren en een hoop planken om wat zooi achter op te bergen wat ik nog wel eens nodig hebquote:Op maandag 16 mei 2005 11:30 schreef Oblivion het volgende:
En wat voor kast?
Ja, ja dat weet ik en die kip is ook erg lekker!!quote:
Hup aan de gaan BBQ kipquote:
Heb niks gekocht was een kast die mijn schoonmoder nog had staan en haar in de weg stond.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:08 schreef Oblivion het volgende:
Wat heb je gekocht?
Ja en als er geklust moet worden weten ze me ook altijd te vinden dus...quote:
Zo probeer ik het ook te doen vooral met zaken die je toch niet perse nieuw hoeven te zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 18:12 schreef Oblivion het volgende:
Zo doe ik het eigenlijk ook altijd wel, we hebben zoveel in de familie...
Eerst even overal neuzen en dan pas als er niks is kopen.
O ja... ff zoeken hoor.... hmmm... dr zat helemaal geen koriander inquote:Op maandag 16 mei 2005 19:27 schreef Oblivion het volgende:
Groot gelijk!
Maar euhm, ik wilde toch een antwoord op de vraag wat je nou precies met die kokosmelk heb gedaan...![]()
1 Schep maar? Op een volle blik? Hmmmm.... *bedenkelijk kijkt...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
O ja... ff zoeken hoor.... hmmm... dr zat helemaal geen koriander inJe moet dus gehaktballetjes maken en een schep currypasta erdoor, bakken in olie, dan kokosmelk toevoegen en 10 min. laten sudderen. En dat heb ik gedaan en ik vond het errug vies
Dus als ik het goed heb, heb je 1 schep currypasta door het gehakt gedaan?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Een eetlepel door 250 gram gehakt dus
Misschien probeer ik het nog een keertje, over een tijdje dan
wat voor 1? Een Escoffier?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:18 schreef karper het volgende:
goede middag!
me opa is pas overleden en me oma hield van koken dus heb een kookboek uit 1954 in me bezit en me ouders kwam terug van ikea en hadden een leuk kookboekje gehad!
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar goed, zaterdag wordt het barbeknoeien, dus de d'r is iig één kip die de BBQ op gaat
Idd ben er ook zo weg van moet morgen ook weer vroeg opquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:33 schreef Oblivion het volgende:
He, iedereen hier heeft een sociaal en gezellig leven...![]()
![]()
![]()
Zo dat is niet zo maar te laat maar goed te laat.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:34 schreef Oblivion het volgende:
Ik ga zo tukken, was vanochtend om half 7 op, en die snert taxi kwam niet om half 8, maar om 9 uur...Om zoonlief naar school te brengen.
Ja, sorry ben nu eenmaal populair...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:33 schreef Oblivion het volgende:
He, iedereen hier heeft een sociaal en gezellig leven...![]()
![]()
![]()
Be happy!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, sorry ben nu eenmaal populair...
Geniet er van!!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, sorry ben nu eenmaal populair...
Truste Obliquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:40 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Be happy!![]()
En I'm off to bed...![]()
Truste allemaal enne nog veel plezier!![]()
Wat was je van plan dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
helaasch, mn plan voor vanavond loopt niet zoals ik stiekem had gehoopt
Safari vroeg veel gedronken vind het nu te zoet.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik zit aan de spa rood, maar heb al n safaridinges achterpvergeslagen
Safariluna?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo een safariluna ding, met mango smaak
lekekr, die zoete troep
Oke, dus echte mierezoetquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
safari luna
sorry
een voorgemixt drankje
soort breezer
nee geen escoffer volgens mij echt een houshoudboek zal morgen even kijkenquote:
Hoi Oblivionquote:
Altijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:49 schreef Oblivion het volgende:
Alles goed?
Ja.....zonnetje schijnt iddquote:De zon schijnt vandaag...
*sprongetje doet...![]()
Ik krijg het gevoel dat je vrij bentquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:36 schreef Oblivion het volgende:
Oh, das minder ja.
Wij gaan zo fietsen naar Oma denk ik...![]()
Zijn we nog niet over uit.
Of naar het bos met de hond....
Wat een ellendige beslissingen...![]()
Nee....weinig tijd vandaag, dus ben bang dat het een diepvrieshapje gaat wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:47 schreef Oblivion het volgende:
Ow dear, zoonlief mag bepalen wat we eten.
Zal wel kippie gordon blue worden...![]()
Ben jij er al over uit?
Bofkontquote:Enne ik ben altijd vrij en eigenlijk nooit!![]()
Huismam he..![]()
Kan en klaar kan wel degelijk lekker zijn...quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee....weinig tijd vandaag, dus ben bang dat het een diepvrieshapje gaat worden. Heb wat lekkere kant-en-klaar-dingen in de diepvries liggen
mag eigenlijk niet in CUL he
Morgen weer.... De hele dag niks doen....quote:Bofkont. Zometeen zijn die kids lekker naar school en heb je echt de hele dag vrij
You bet....en nog lekker ookquote:
quote:Morgen weer.... De hele dag niks doen....![]()
I wish...![]()
Ja, maar dan ga ik vrij zeker ziek wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef Oblivion het volgende:
Kan je wel lekker de ramen openzetten?
Mag ik die van mij ook ff brengenquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:09 schreef Oblivion het volgende:
Nou, ik heb een berg wasgoed...![]()
Het is niet leuk meer...![]()
En ben daar zelf helemaal schuldig aan...![]()
Dus morgen moet er weer eens gewassen worden.
*zichzelf eens streng toespreekt!
Of het helpt is een tweede....![]()
Hoezo, zit je dan op de tocht?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga ik vrij zeker ziek worden
Het raam zit idd vlak naast me en het trekt goed door de gangquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoezo, zit je dan op de tocht?
Dan is het inderdaad niet zo best....
Niet verkouden worden, dat gebeurd vanzelf wel door het rare weer...![]()
Ja, we zitten nu wel te gieren en te brullen....quote:
Als je er zelf gelukkig mee bentquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, we zitten nu wel te gieren en te brullen....![]()
Maar ergens is het diep triest natuurlijk....![]()
Een huisvrouw van lik me
![]()
Echt vreselijk....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boeie....![]()
Ik zelf kan er prima mee leven...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je er zelf gelukkig mee bent![]()
. Ik doe het ook zo hoor
idd....huisman van lik-me-vestje
. Da's het voordeel van single zijn
En toch blijft-ie bij jequote:Op woensdag 18 mei 2005 10:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zelf kan er prima mee leven...![]()
Mijn vent wat minder...![]()
![]()
Rauwe andijvie gestampt met spekjes en een lekkere gehaktbalquote:Maar daar hou ik dan wel rekening mee...![]()
Zo, nog een suggestie voor de groentes vanavond?
Ik ben daar ook al zo'n ster in, verzinnen wat te eten...![]()
Zal vast wel meevallenquote:Als je dit zo leest, ben ik eigenlijk maar een waardeloos wijf..![]()
![]()
Fietsen is leuk! Ik ga in de zomer weer mountainbiken in Oostenrijk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 11:02 schreef Oblivion het volgende:
Andijvie....![]()
Wil je niet zo vloeken in mijn bijzijn...
*oren dichthoudt, en ogen dicht knijpt...![]()
![]()
Wij gaan fietsen!![]()
Joepie...fietsen...![]()
Ben jij nou een CUL-modquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:02 schreef Oblivion het volgende:
Andijvie....![]()
Wil je niet zo vloeken in mijn bijzijn...
*oren dichthoudt, en ogen dicht knijpt...![]()
Goed voor de lijnquote:Wij gaan fietsen!![]()
Joepie...fietsen...![]()
wintervoerquote:Op woensdag 18 mei 2005 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
Andijvie-gestampt met spekjes is ...
* PdeHoog krijgt rillingen over zijn rugquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:12 schreef Euc- het volgende:
zuurkoolstampot is veel lekkerder, met banaan, rozijnen en ananas, hmmmm
quote:
Niet stiekem hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 07:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, werkse dan maar!stiekeme FOK-verslaafde
Ik had een drukke dag voor de boeg dus het moest ook welquote:Op donderdag 19 mei 2005 08:22 schreef Oblivion het volgende:
5UUR? Kip doe normaal!![]()
*scheel kijkt.... Maf hoor...![]()
deHoog is weer eens te laat...
![]()
Zo, snottebel zit in de taxi...
Vriend is vrij, dus die is nog even terug naar bed gegaan.
En ik lees de krant...(Lees: FOK! )
Oh en ik heb zo lekker gedroomdtdtdtd... Heerlijk....![]()
Ik heb dat gedaan, pas van vuur enzo...quote:Op donderdag 19 mei 2005 07:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Tss, ik was om 5 uur op vandaag
Zo gezellig naar school toe...
Ik las net ergens in Truth dat je aan een pad van vuur moest denken als je iemand niet wilde zien... ik ga het eens uitproberen
Ik kan alle kanten opquote:
MAg ik niet gewoon bij jou komen etenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:50 schreef Oblivion het volgende:
Wij eten zalmsnippers-tomatensaus met strikjes pasta...![]()
Oh hello!![]()
![]()
Pannekoekenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Pannenkoeken? Dat is echt heel makkelijk.
Rozijntjes erdoor en basterdsuiker erop of appelcompote er erop.
Of wil je toch iets meer aardapppels-groente-vlees
Je mag wel bij mij komen eten hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
lekker hoor pannenkoeken.
alleen als ze bij ons gebakken worden, of ik dat nouz elf doe of een ander, schijn ik er nooitvante kunnen genieten.
mijn broertje vreet graag alles op
Pannekoeken bakken voor meer mensen is altijd leuker dan voor jezelfquote:
Ohhh, lekker!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:21 schreef Oblivion het volgende:
Oh er staat lekker brooddeeg te rijzen...![]()
Van wright's, kaas en ui.![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:24 schreef PdeHoog het volgende:
Begrijp ik nou goed dat jullie allemaal willen komen eten![]()
Kijk, dat is nog eens een mysterieus antwoordquote:
raincheck enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
Allemaal afmeldingen
Jammer.....had ik eindelijk eens een kans op een huis vol vrouwen eters, komen ze niet
Ach, je kunt altijd nog deze bestellen, als je je eenzaam voelt:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:28 schreef PdeHoog het volgende:
Allemaal afmeldingen
Jammer.....had ik eindelijk eens een kans op een huis vol vrouwen eters, komen ze niet
Nu jullie niet komen, ben ik toch weer aan het twijfelenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Wordt het eigenlijk pannenkoeken P?
Alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach, je kunt altijd nog deze bestellen, als je je eenzaam voelt:
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef Oblivion het volgende:
WTF? Dat lijkt op een lollie maar het is het niet hè?![]()
Het is een zaklampquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef Oblivion het volgende:
WTF? Dat lijkt op een lollie maar het is het niet hè?![]()
Whehehequote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
met die zaklamp kun je goed in donkere gaatjes kijken
Jaja, ga jij nou maar weer ATWT kijken...quote:
Haar overleefd op zich prima in je keel voor een tijdje, maar hij zou allang met eten en slikken weg moeten zijn, dus het zal wel een beschadigingetje zijn, gaat vanzelf weg, slijmvlies herstelt zich snelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Jaja, ga jij nou maar weer ATWT kijken...![]()
En ja MMM, ik denk dat het een lichte irritatie is, want zolang overleeft een haar niet in je keel.
Denk ik...![]()
hihi, ik zit net ook te kijken maar ik vind het maar een raar irritant wijf. Kijk ik toch liever naar Nigellaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:15 schreef BBQ-kip het volgende:
En daar is ze weer bezig hoor!
Rauwe kip met knoflook inwrijven, dan potjes kruiden pakken met haar gore jatten, dan met haar ranzige klauwen in de zout, aan de pepermolen en dan weer terug naar de rauwe kip
En dan zonder haar handen te wassen door naar het volgende gerecht, wat rauw blijft en ze ook met ranzige handen klaar maakt, bah bah en nog eens bah!
Ik snapte het ook al nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:22 schreef Chielus het volgende:
Geblancheerde olijven want ze smaken te sterk, sorry hoor maar dan houd het op bij mij....
thanx, kan neem ik aan ook gewoon in een oven schaal, (ik heb geen bakplaat namelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Leksteken met een mesje, dan op een bakplaat leggen, klein beetje olijfolie (extra vergine) erover, peper, zout en flink veel basilicum (diepvries of vers) erover en dan ongeveer een uur op 200 graden
ik was al bang dat je daar ook jaloers op was.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh dat is haar feestkleding, dacht dat ze in haar pyama aan het koken was
Ik doe dit soort dingen altijd op een goedkope roestvrijstalen vlaaivorm, metaal geleid de warmte beter dan steen. Maar moet op zich ook kunnen hoor, misschien dan ietsjes langer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:30 schreef Chielus het volgende:
[..]
thanx, kan neem ik aan ook gewoon in een oven schaal, (ik heb geen bakplaat namelijk
Nee, ik bedoelde die keukenmachine waar ik jaloers op wasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:32 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik was al bang dat je daar ook jaloers op was.
Succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:33 schreef Chielus het volgende:
dan ga ik nu maar eens mn tomaatjes lekprikken.
Die is na die muts van RTL4 toch wel weer verdwenen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Bedenk me nu dat ik enkel nog thee ne cola op heb vandaag....
Vandaar de honger (oeps)
saus waar mascarpone doorheen zit (met enige dank aan de AH, die alles alvast door elkaar hebben gestaafixd)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:52 schreef Oblivion het volgende:
Wat moet ik me voostellen bij marscaponesaus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |