JAAAAAAAAAa, juist ziten en kijken.... Geweldig....quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Vindt het leuk om te doen maar om zo pasief voor de TV er naar te gaan zitten kijken![]()
Autoraces vind ik dan wel leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAa, juist ziten en kijken.... Geweldig....![]()
Voor de rest kijk ik absoluut geen sport...![]()
Een kast halen voor op zolder. Kan ik wat oude schoolboeken en zo in zetten zodat ik het computerhok verder kan opruimen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:36 schreef Oblivion het volgende:
Wat gaan jullie vandaag doen? Staat er al wat op de planning?
James Bond => SBS 6quote:
Een kast met deuren en een hoop planken om wat zooi achter op te bergen wat ik nog wel eens nodig hebquote:Op maandag 16 mei 2005 11:30 schreef Oblivion het volgende:
En wat voor kast?
Ja, ja dat weet ik en die kip is ook erg lekker!!quote:
Hup aan de gaan BBQ kipquote:
Heb niks gekocht was een kast die mijn schoonmoder nog had staan en haar in de weg stond.quote:Op maandag 16 mei 2005 18:08 schreef Oblivion het volgende:
Wat heb je gekocht?
Ja en als er geklust moet worden weten ze me ook altijd te vinden dus...quote:
Zo probeer ik het ook te doen vooral met zaken die je toch niet perse nieuw hoeven te zijnquote:Op maandag 16 mei 2005 18:12 schreef Oblivion het volgende:
Zo doe ik het eigenlijk ook altijd wel, we hebben zoveel in de familie...
Eerst even overal neuzen en dan pas als er niks is kopen.
O ja... ff zoeken hoor.... hmmm... dr zat helemaal geen koriander inquote:Op maandag 16 mei 2005 19:27 schreef Oblivion het volgende:
Groot gelijk!
Maar euhm, ik wilde toch een antwoord op de vraag wat je nou precies met die kokosmelk heb gedaan...![]()
1 Schep maar? Op een volle blik? Hmmmm.... *bedenkelijk kijkt...quote:Op maandag 16 mei 2005 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
O ja... ff zoeken hoor.... hmmm... dr zat helemaal geen koriander inJe moet dus gehaktballetjes maken en een schep currypasta erdoor, bakken in olie, dan kokosmelk toevoegen en 10 min. laten sudderen. En dat heb ik gedaan en ik vond het errug vies
Dus als ik het goed heb, heb je 1 schep currypasta door het gehakt gedaan?quote:Op maandag 16 mei 2005 19:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Een eetlepel door 250 gram gehakt dus
Misschien probeer ik het nog een keertje, over een tijdje dan
wat voor 1? Een Escoffier?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:18 schreef karper het volgende:
goede middag!
me opa is pas overleden en me oma hield van koken dus heb een kookboek uit 1954 in me bezit en me ouders kwam terug van ikea en hadden een leuk kookboekje gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |