Oke, vind Tilburg niet zo'n gezellige stad maar met dat soort evenementen kan het wel gezellig zijn.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:23 schreef Chielus het volgende:
verwacht er niet teveel van,
hetr is wel leuk en je hebt er wel wat bijzondere dingen maar het meeste valt redelijk tegen, maar als het lekker weer is, kun je lekker aan een hang tafel gaan staan en onder het genot van de nodige vochtige versnapperingen overal allerlei hapjes vandaan laten komen.
Ik zou zeggen ga vooral voor de gezelligheid met een aantal vrienden en niet voor het eten
ach ja, tis geen breda of den bosch, maar nog altijd beter dan Eindhoven.quote:Op maandag 16 mei 2005 00:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oke, vind Tilburg niet zo'n gezellige stad maar met dat soort evenementen kan het wel gezellig zijn.
Ja, dat wel ga voor winkelen eigenlijk ook altijd liever naar Den Bosch. Vooral in de zomer met al die terrassenquote:Op maandag 16 mei 2005 00:26 schreef Chielus het volgende:
[..]
ach ja, tis geen breda of den bosch, maar nog altijd beter dan Eindhoven.
hvjjnquote:
O, en hoe zit dat?quote:
Heel erg oncomfortabel..quote:
Zitten wel kussen in zeker weten in MSN 7 welquote:Op maandag 16 mei 2005 00:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heel erg oncomfortabel..![]()
Zit geen kussen in...![]()
I know, maar geen zit kussen...quote:Op maandag 16 mei 2005 01:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zitten wel kussen in zeker weten in MSN 7 wel![]()
![]()
Ik had haastquote:Op maandag 16 mei 2005 01:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
zelf wat lekekrs meenemen volgende keer
Ja, dan heb je een probleem of je moet zelf je tosti ijzer mee nemenquote:
Asperges / lam etc?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iemand een idee wat nou typische "lente"-gerechten zijn?
ooooh! lekkerquote:
Asperges zijn wel lekker maar ik vrees dat m'n huisgenotes weer gaan zeiken over die "stinkende" urine die je daarvan krijgt...quote:
seriously, gaan ze daarover zeikenquote:Op maandag 16 mei 2005 01:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Asperges zijn wel lekker maar ik vrees dat m'n huisgenotes weer gaan zeiken over die "stinkende" urine die je daarvan krijgt...
Ja het zijn vrouwen, héquote:Op maandag 16 mei 2005 01:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
seriously, gaan ze daarover zeiken
ze doen toch neit iedsere dag aan plassex, of wat?
Ja, en die hebben probleem met de vreemste zakenquote:
Ja, maar laat je zo daarom staan?quote:Op maandag 16 mei 2005 01:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook onaangenaam ruiken hoor, alleen tsja, ik vind asperges veel te lekker
Absoluut niet.quote:
Ach ja ken mensen die dat daadwerkelijk doen.quote:Op maandag 16 mei 2005 01:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Absoluut niet.
Ik zie al dat ik knoflookniet zou gebruiken omdat ik anders naar knoflook ga ruiken.
![]()
Is een Culiniar festival in Tilburg waarbij je een andere gang steeds in een ander restaurant eet.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is de Hap Stap nou eigenlijk? (beetje laat, maar ik wil het toch graag weten)
Darten....quote:Op maandag 16 mei 2005 02:14 schreef BBQ-kip het volgende:
de darts-finale
Ja is ieder jaar in Mei.quote:Op maandag 16 mei 2005 02:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Klinkt wel lekker hoor
Is dat elk jaar? Misschien een leuk uitstapje voor volgend jaar
Vindt het leuk om te doen maar om zo pasief voor de TV er naar te gaan zitten kijkenquote:
JAAAAAAAAAa, juist ziten en kijken.... Geweldig....quote:Op maandag 16 mei 2005 10:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Vindt het leuk om te doen maar om zo pasief voor de TV er naar te gaan zitten kijken![]()
Autoraces vind ik dan wel leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2005 10:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAa, juist ziten en kijken.... Geweldig....![]()
Voor de rest kijk ik absoluut geen sport...![]()
Een kast halen voor op zolder. Kan ik wat oude schoolboeken en zo in zetten zodat ik het computerhok verder kan opruimen.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:36 schreef Oblivion het volgende:
Wat gaan jullie vandaag doen? Staat er al wat op de planning?
James Bond => SBS 6quote:
Een kast met deuren en een hoop planken om wat zooi achter op te bergen wat ik nog wel eens nodig hebquote:Op maandag 16 mei 2005 11:30 schreef Oblivion het volgende:
En wat voor kast?
Ja, ja dat weet ik en die kip is ook erg lekker!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |