Wat is zeeeeer korte tijd?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:13 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik moet ook binnen zeer korte tijd afrijden!!!! Ik hoop dat ik het haal!![]()
Hahaha, dat heb ik ook inderdaad, heb nu bijna 3 maanden me rijbewijs en vanaf dag 1 deed ik precies hetzelfde als jij beschrijftquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:11 schreef AnnekeM het volgende:
...
Het gaat erg goed. Ik merk dat het steeds beter gaat, maar ook dat ik het kijkgedrag wat ik aangeleerd steeds minder gebruikDat 1,2,3 kijken. Binnenspiegel en buitenspiegel doe ik wel, maar al ruim van te voren om te kijken hoe het verkeer achter me is. Niet eerst kijken, maar gewoon richting aangeven en voor het indraaien nog even snel kijken of het veilig is
![]()
Bij fietspaden kijk ik wel om mijn schouder, anders niet.
Hoe is dat bij de andere geslaagden?
haha okquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:13 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mij ook even svp!![]()
Ik moet ook binnen zeer korte tijd afrijden!!!! Ik hoop dat ik het haal!![]()
Ja, als je de benodigde pasfoto's, papieren en zo'n 40 euro meeneemt is de kans behoorlijk groot dat je het bijna 2000 euro kostende roze papiertje na 5 minuten mee mag nemen om vervolgens achter het stuur van je (vaders?) bolide plaats te nemen...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:49 schreef ChRoNiC het volgende:
Even vraagje, krijg je je rijbewijs meteen mee als je het gaat halen bij het gemeentehuis?
Kijk verstandig, die instructeur had gewoon een kutdag en reageerde zich af op jouquote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:17 schreef vanilla het volgende:
Ik moet 6 juni en heb er niet suuuperveel vetrouwen in...
Als ik bij mn instructeur in de auto zit rij ik echt heel relaxt en bij mn TTT ging t ook heel goed. Examinator was tevreden en heb gewerkt aan de onderdelen waarvan hij vond dat ze nog beter konden. Maar ik heb dus vorige week een rijles gehad van een andere instructeur die helemaal niet tevreden was en begon te zeuren over de examinator die k bij mn TTT had en waarschijnlijk ook weer krijg. Vertrouwde m niet blabla....
Hij maakte me nou niet bepaald gelukkig met de informatie die hij me gaf![]()
Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik die andere instructeur gewoon niet mag en op 6 juni relaxt bij die aardige examinator in de auto stap.![]()
We'll see....
dat heb je idd al gezegd, maar 't gene waar we nieuwsgierig naar zijn nog steeds nietquote:Op woensdag 18 mei 2005 08:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vanmiddag heb ik ook weer rijles! Maar dat had ik geloof ik al gezegd
naar wie zijn 'we' dan nieuwsgierig?quote:Op woensdag 18 mei 2005 08:35 schreef Fisher het volgende:
[..]
dat heb je idd al gezegd, maar 't gene waar we nieuwsgierig naar zijn nog steeds niet
wanneer ze examen heeftquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:42 schreef 1986-Link het volgende:
[..]
naar wie zijn 'we' dan nieuwsgierig?
ach het heeft geen haastquote:Op dinsdag 17 mei 2005 15:06 schreef 1986-Link het volgende:
[..]
zal ik dan maar snel doen, er zijn vast meer mensen die er zo over denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |