zo te merken dus niet happy met de uitslag of erg nerveus??quote:
Hij zei dat ik t wel kon en dat ik het inzicht wel had. Maar ik keek iets teveel voor de auto ipv van vooruit en was 1xtje vergeten voorrang te geven. Had gewoon echt last van de zenuwenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hij zei dat ik t wel kon en dat ik het inzicht wel had. Maar ik keek iets teveel voor de auto ipv van vooruit en was 1xtje vergeten voorrang te geven. Had gewoon echt last van de zenuwen![]()
Damn, jammer mênquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hij zei dat ik t wel kon en dat ik het inzicht wel had. Maar ik keek iets teveel voor de auto ipv van vooruit en was 1xtje vergeten voorrang te geven. Had gewoon echt last van de zenuwen![]()
pffrt, wat kut zeg!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
en owjah, je baalt hier nog de hele dag van en morgen ben je ook chagiequote:
Ook dat nogquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tja moet het maar weer snel vergeten want ik moet verder met mn examens..
hm, das waar ook.. lekkere motivatie daarvoor heb je nuquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Succesquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:28 schreef Tiemie het volgende:
Vandaag praktijk gehaald![]()
![]()
1e keer
over de theorie deed ik ietsje langer![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:28 schreef Tiemie het volgende:
Vandaag praktijk gehaald![]()
![]()
1e keer
over de theorie deed ik ietsje langer![]()
Ja, dit had ik dus ook. Ik moest meer vooruit kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
categorie A Voertuig Beheersing...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Tiemie feli![]()
tjAb feli(wat is AVB?)
KiwiTjuHhjammer zeg. Maar goed, zo te horen gaat het volgende weer wel helemaal goedkomen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |