quote:
je zegt het al zelf, pakket.
ik heb geen pakket genomen.
voordat ik ging lessen heb ik 2 weken beschikking gehad over een polo'tje waar ik mee mocht rijden op het industrieterrein. hier heb ik dus geleerd om schakelen goed onder de knie te rijden, gemak rijden... en om met lol te rijden in een wagen :p.
daarna heb ik bewust voor een rijschool gekozen die vreselijk populair is hier in de buurt, omdat het slagingspercentage hoog ligt, en hij laat je examen doen als jij het kan ! mijn instructeur vertelde gisteren nog over een jongen die geslaagd was in 6 lessen. ik bedoel is dah wah ? motivatie om het rijden onder de knie te rijden of nie ! als je tijdens de eerste les al mooi kan richten op het kijken, heb je veel minder lessen nodig.
vandaar geen pakket, maar mooi gewoon rijlessen tot je bekwaam genoeg ben om praktijk examen te doen ! zoals ik al eerder zei in het topic, ik heb tot nu maar 5 lessen gehad, en nu gaan we al examen aanvragen omdat ik al heel goed kon rijden volgens hem. alleen aantal lesjes nog richten op de kleine foutjes die k maak, en het komt helemaal goed zei tie.
zelfvertrouwen is waar ik me beroep op doe
![]()
!