50euro maar, tering hè..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:38 schreef D-Industries het volgende:
ja volgende les moet ik register pasfoto en ¤ 50 euro afgeven voor aanvraag praktijk examen. ik ben benieuwd hoelang de wachttijd is.
profiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef D-Industries het volgende:
haha vanochtend was wel grappig ik zat bij het cbr, oefenvraag 3. crasht het programma![]()
kwartier vertraging, en toen mochten we aan het theorieexamen beginnen.
met 5 fout, geslaagd.
Moet jij vooruit betalen? Ik betaalde dat al in mijn pakket.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:38 schreef D-Industries het volgende:
ja volgende les moet ik register pasfoto en ¤ 50 euro afgeven voor aanvraag praktijk examen. ik ben benieuwd hoelang de wachttijd is.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:05 schreef veldmuis het volgende:
Fuck mên, mn lessen gaan steeds baggerder lijkt het wel. Nu een uur of 18 gehad geloof ik.
Al die kutstraatjes waar je maar 30 mag met drempels en verschrikkelijk irritante bochten gaan steeds fout, en achteruit rijden hoef je al helemaaaaal niet mee aan te komen..
N ja. Kzie het wel.
je zegt het al zelf, pakket.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:49 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Moet jij vooruit betalen? Ik betaalde dat al in mijn pakket.
Maar wel heel veel succes Tha_T. MP3 verslaafdequote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:26 schreef Tha_T het volgende:
Morgen examen CEIk heb er zo ontzettend geen zin in
![]()
Examen CE?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:26 schreef Tha_T het volgende:
Morgen examen CEIk heb er zo ontzettend geen zin in
![]()
Ah, natuurlijk. Helemaal niet aan gedacht.quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:52 schreef 1986-Link het volgende:
CE? E achter C dus, dus vrachtwagen met aanhanger?
EDIT: foutje, bus moet natuurlijk vrachtwagen zijn
Wat vind je zo moeilijk aan die kleine straatjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:05 schreef veldmuis het volgende:
Fuck mên, mn lessen gaan steeds baggerder lijkt het wel. Nu een uur of 18 gehad geloof ik.
Al die kutstraatjes waar je maar 30 mag met drempels en verschrikkelijk irritante bochten gaan steeds fout, en achteruit rijden hoef je al helemaaaaal niet mee aan te komen..
N ja. Kzie het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |