ghehe jah en daar heb ik dus altijd wel last vanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou als jij een half meter van de stoep verwijderd bent dan zak je er toch echt wel voor :p
[afbeelding]
Duhquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nou als jij een half meter van de stoep verwijderd bent dan zak je er toch echt wel voor :p
[afbeelding]
Bochtje achteruit is naar mijn idee de makkelijkstequote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:30 schreef M1RR1E het volgende:
[..]
ghehe jah en daar heb ik dus altijd wel last vanIk snap ook niet hoe het komt, ik vind die speciale verrichtingen juist heel makkelijk allemaal, maar dat bochtje achteruit wil echt noooit lukken
gromm!
Zo in de tuin van je burenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mn instructeur zegt dat het niet zoveel uitmaakt hoe je terecht komt, als je maar redelijk recht staat!
Zegt de mijne ook ja, dus niet te veel zorgen om maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mn instructeur zegt dat het niet zoveel uitmaakt hoe je terecht komt, als je maar redelijk recht staat!
Ja hallo das nog best logisch na 12 lessen hoor...dat hebben de meesten wel. Althans, als je onder 1 les uur 50 of 60 minuten verstaat...quote:Op maandag 23 mei 2005 12:00 schreef Gelderland het volgende:
ik moet straxies ook weer rijlessen. Ik heb er eerlijk gezegd niet écht zin in vandaag, misschien komt dat ook wel omdat ik na 12 lesse nog steeds niet écht goed/lekker kan rijden...![]()
(en de auto nog wel es afslaat, mijn instructeur moet ingrijpen etc..)
Dus vandaag zó goed rijden zodat het plezier ook weer terugkomt![]()
![]()
Volgens mijn "mannetje" kan men pas na een lesje of 15 goed schakelen, daarvoor is het nog steeds een beetje schipperen. Niet wanhopen, komt nog!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja hallo das nog best logisch na 12 lessen hoor...dat hebben de meesten wel. Althans, als je onder 1 les uur 50 of 60 minuten verstaat...
inderdaad, in 't begin valt het gewoon ff tegenquote:Op maandag 23 mei 2005 12:29 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja hallo das nog best logisch na 12 lessen hoor...dat hebben de meesten wel. Althans, als je onder 1 les uur 50 of 60 minuten verstaat...
weet niet wat voor raar 'mannetje' jij hebt, maar dat hangt helemaal van de persoon af.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:41 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Volgens mijn "mannetje" kan men pas na een lesje of 15 goed schakelen, daarvoor is het nog steeds een beetje schipperen. Niet wanhopen, komt nog!
Ja tuurlijk, duh! Goed, voor de duidelijkheid dan maar: over het algemeen. Door de bank genomen. Gemiddeld.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:53 schreef 1986-Link het volgende:
[..]
weet niet wat voor raar 'mannetje' jij hebt, maar dat hangt helemaal van de persoon af.
quote:Op maandag 23 mei 2005 17:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Thanks iedereen voor de succes-wensen! Ik hoop dat Het gaat goed komen
Okquote:Op maandag 23 mei 2005 18:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Jah wanneer.. dat weet bijna niemand
Deze week! Dat wel!
Goodluck!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:35 schreef D-Industries het volgende:
morgenochtend bij cbr hopelijk theorie halen. (ligt eraan of er plaats vrij is voor reserve).
Heel veel succes. Leren, leren en nog is leren!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:35 schreef D-Industries het volgende:
keb vandaag me 5e les gehad, het ging heel lekker.
morgenochtend bij cbr hopelijk theorie halen. (ligt eraan of er plaats vrij is voor reserve).
als ik het haal gaat me instructeur meteen me examen aanvragen ! morgen dus verplicht aan mezelf om te slagen![]()
Nope, die krijg je gewoon in bruikleenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:07 schreef AMD64 het volgende:
Ow ok
Klinkt super goed dus.
En over de kleding. Dacht dat ik het al zelf moest kopen
Hey bedankt voor de tip. En ik hoor je verhalen ook graagquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:22 schreef BlueEyed het volgende:
[..]
Nope, die krijg je gewoon in bruikleen
Veel info kun je trouwens vinden op de site van t CBR; www.cbr.nl, onder het kopje "motor"
Succes, hoor t wel als je begonnen bent!
Vindt het wel knap dat die zo snel dat al weet terwijl je nog niet eens in het verkeer heb gereden, een beetje inzicht is toch wel het grootste punt..quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:06 schreef BlueEyed het volgende:
Ik had al wat ervaring met het rijden op zich, dus das niet zo'n probleemVandaag dan ook eik alleen maar wat rondjes op n industrieterrein gereden om vetrouwd te raken met de lesmotor.
Begin nu eerst met voertuigbeheersing, de bijzondere verrichtingen zeg maar. Hier moet je dan een officieel CBR examen voor afleggen, daarna ga je pas echt rijden op de openbare weg.
Mijn instructeur schatte me in op n lesje of 13 totaal.
Alleen ff goed oefenen voor de theorie maar, laatst een paar testexamens gedaan op internet, maar dat viel ff vies tegen
Heb trouwens geen eigen kleding, die wordt verstrekt door de rijschool.
profiquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Ab-Normaal het volgende:
Nou ben vandaag geslaagdmoest om 8 uur op en beetje rondgereden , bij fileparkeren stond ik op de stoep
maar hij zei doen we zo nog wel een keer , niet dus.
Geen rotondes gehad geen andere verichtingen , dus heel simpel rondje , dacht zelf ff dat ik gezakt was omdat die alles oversloeg maar nee
Ik ga me rijbewijs ophalen , de rest heel veel suc6![]()
Hèè Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Ab-Normaal het volgende:
Nou ben vandaag geslaagdmoest om 8 uur op en beetje rondgereden , bij fileparkeren stond ik op de stoep
Geen rotondes gehad geen andere verichtingen , dus heel simpel rondje , dacht zelf ff dat ik gezakt was omdat die alles oversloeg maar nee
Wat super! Gaaf voor je!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Ab-Normaal het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Ab-Normaal het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef D-Industries het volgende:
haha vanochtend was wel grappig ik zat bij het cbr, oefenvraag 3. crasht het programma![]()
kwartier vertraging, en toen mochten we aan het theorieexamen beginnen.
met 5 fout, geslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |