quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:53 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook last van. Dat wijf gilt de hele bende bij elkaar
Als ze nou eens lekker was. Maar nee hoor![]()
dit huis is zo gehorig als de pest, mar ik hoor nooit wat van de buuf, terwijl ze wel een vriendje heeftquote:Op donderdag 19 januari 2006 04:06 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
zelfde in mijn huis.
daarnaast ik hoor aan het schudden van haar bed in welk tempo ze het doen![]()
Draagt ze rokken?quote:Op donderdag 19 januari 2006 05:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
dit huis is zo gehorig als de pest, mar ik hoor nooit wat van de buuf, terwijl ze wel een vriendje heeft
Zo ben ik eens keihard tegen een boom gefietst. wat mij bezielde weet ik niet meer, ik was 15 en was voor et eerst eigenlijk stevig wezen drinken.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:25 schreef F-Snake het volgende:
En vrij recent ben ik dronken uit een boom gevallen... Van een behoorlijke hoogte nog wel. Niets gebroken, wel een hele tijd nog pijnlijke knieen gehad. Dat was behoorlijk stom. Mijn advies aan iedereen is dan ook: ook al lijken de hoogste bomen na een paar biertjes op twijgjes, ga ze niet beklimmen!
Hier ook zo'n verhaal... 2 dagen voor mijn verjaardag kregen we een nieuwe huisgenote. Aangezien ze snel wilde integreren, ging ze op mijn verjaardag ook lekker mee stappen, en haar vriendje mocht ook mee. Iedereen nam behoorlijk in die avond, en toen ik thuiskwam, iets later dan dat meisje&vriend, zag ik r nog met een emmertje door het huis sjouwen. Ik dacht, beneveld als ik was; 'Die wil een goeie indruk maken, net twee dagen in huis en nu al 's nachts dweilen!"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:41 schreef paparia het volgende:
Nog een legendarisch verhaal van het kerstdiner met huisgenoten.
<Kotsverhaal>
k heb ook zo'n verhaal... maar dan was ik de nieuwe huisgenoot die alles onderkotstequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hier ook zo'n verhaal... 2 dagen voor mijn verjaardag kregen we een nieuwe huisgenote. Aangezien ze snel wilde integreren, ging ze op mijn verjaardag ook lekker mee stappen, en haar vriendje mocht ook mee. Iedereen nam behoorlijk in die avond, en toen ik thuiskwam, iets later dan dat meisje&vriend, zag ik r nog met een emmertje door het huis sjouwen. Ik dacht, beneveld als ik was; 'Die wil een goeie indruk maken, net twee dagen in huis en nu al 's nachts dweilen!"
Volgende ochtend zat vriendlief nogal katerig voor zich uit te staren, maar zij vertelde in geuren en kleuren hoe hij 's nachts toen hij moest nekken net niet de badkamer haalde, of eigenlijk bij lange na niet de badkamer haalde: ze slaapkt in een stapelbed, en vanaf het trapje had hij prachtig de vloer onder gesproeid. En aangezien haar kamer een houten vloer heeft, met van die fijne kiertjes tussen de planken.... De eerstvolgende keer dat de vriend weer langskwam hebben we hem een voegenkrabbertje gegeven.
Hij :![]()
Zij :![]()
En ze is nog altijd heel trots op het feit dat ze hem zo goed verzorgd heeft die nacht, hij was zelf niet meer zo goed in staat om op te ruimen geloof ik.
Vraag of hij rustiger aan kan doen. Als dat niet kan dan neem je het op en kan het wel eens in de gedeelde documenten terechtkomenquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ben blij, dat wil je echt niet. Dit keer kon ik het gelukkig nog overstemmen op de tv, maar een huisgenoot in een eerder huis had een dermate luidruchtige vriendin dat zelfs het snoeihard draaien van Iron Maiden daar niet tegen hielp.![]()
je geeft het een verkeerde naam, het is niet asociaal , het is een kwestie van wederzijdse acceptatiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:37 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Vraag of hij rustiger aan kan doen. Als dat niet kan dan neem je het op en kan het wel eens in de gedeelde documenten terechtkomen
Edit:
Één pagina gelezen, mooie verhalen. Maar ik weet weer waarom ik niet in de stad (studentenhuis) woon. Ik kan niet tegen asocialen. Kijk muziek luisteren is prima, maar doe dat dan met een koptelefoon op, of op een dusdanig niveau dat de anderen er geen last van hebben. En ieder zijn eigen bende opruimen, maar daar hebben mensen vaak moeite mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |