Ik heb vier véél toffere posters in een lijst. Probleem is alleen dat ze nog niet hangen. Wacht een weekje of twee en je aanbidt mequote:Op woensdag 25 mei 2005 18:42 schreef RaymanNL het volgende:
[[url=http://img259.echo.cx/img259/4688/pict00114pr.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
Die Rayman 3 3D kaart doet het hem hehquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vier véél toffere posters in een lijst. Probleem is alleen dat ze nog niet hangen. Wacht een weekje of twee en je aanbidt me
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:42 schreef RaymanNL het volgende:
[[url=http://img259.echo.cx/img259/4688/pict00114pr.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
Lijkt me een goede RPG. De reviews zijn over het algemeen positief ! Check gamerankings.com voor meer info en reviews ! Card battles worden als goed ervaren. Er staat ook een review op games.fok !quote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
is baten kaitos een leuk spel ?
Gijs.......... Pazaak is heel wat anders dan de battles in Baten !quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:09 schreef Strolie75 het volgende:
Card battles...nooit getrokken in een game.Enige onderdeel van KOTOR wat ik niet heb gespeeld.
de game heeft wel hoge scores , maar ik hou niet zo van dat kaart vecht systeem.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me een goede RPG. De reviews zijn over het algemeen positief ! Check gamerankings.com voor meer info en reviews ! Card battles worden als goed ervaren. Er staat ook een review op games.fok !
Pazaakquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs.......... Pazaak is heel wat anders dan de battles in Baten !
Maar jij hebt vast geen zelda poster met een handtekening van miyamoto eropquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb vier véél toffere posters in een lijst. Probleem is alleen dat ze nog niet hangen. Wacht een weekje of twee en je aanbidt me
Die is heiligquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:18 schreef koei het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast geen zelda poster met een handtekening van miyamoto erop![]()
Zie je wel dat gamers twee linkerhanden hebben!quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:42 schreef RaymanNL het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 23:18 schreef koei het volgende:
[..]
Maar jij hebt vast geen zelda poster met een handtekening van miyamoto erop![]()
Het is geen lachen.... maar ik zou voor 'uit' gaan.quote:
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:12 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist Naruto: Gekitou Ninja Taisen 3 besteld...wat een masterlijke beat em up zeg!!
[afbeelding]![]()
![]()
"wat ik je brom"quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:31 schreef MMaRsu het volgende:
Is idd een erg vette beat em up, en ja hij ziet er wel goed uit, alleen op deze screen nou net ff niet.
ow wacht maar tot je dit speel een keer gezien of gespeeld hebt....m'n mond viel echt letterlijk bijna open van dit spel, mischien wel de beste beat 'em up ooit IMHO.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:33 schreef SlimShady het volgende:
[..]
"wat ik je brom"
ik ben (nog) niet onder de indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |