Zou mijn wachten op Mario Curling dan eindelijk beloond worden?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Krijgen we van alle sporten een Mario game![]()
Mario spellen zijn altijd leuk
Quoten voor het nageslacht.quote:Op woensdag 18 mei 2005 07:42 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik een sportgame wil (en ik haat je dat je me dit laat zeggen) ga ik liever voor een EA titel.
Kan me voorstellen dat sommige dit leuk vinden maar ik ben die party, baseball, soccer, golfende congo bongo neukende games helemaal zatquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:03 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://cube.ign.com/articles/616/616544p1.html = Super Mario Striker Hands On
Nintendo, uw roeping is gevondenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat sommige dit leuk vinden maar ik ben die party, baseball, soccer, golfende congo bongo neukende games helemaal zat
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:27 schreef Roi het volgende:
Komt er nou een nieuw Kirby spel ???
Mensen moeten ophouden met spellen te beoordelen op hun uiterlijk en kijken naar de gameplay.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:43 schreef SlimShady het volgende:
Nintendo moet ophouden met kiddiegames maken en met wat beters komen.
Ik had het ook veel leuker gevonden als ze er gewoon wat andere figuren in hadden gestopt. De gameplay mechanics hadden me nog best aardig geleken, maar ik word het een beetje zat om tegen Mario and Friends aan te kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:13 schreef Chocobo het volgende:
Kan me voorstellen dat sommige dit leuk vinden maar ik ben die party, baseball, soccer, golfende congo bongo neukende games helemaal zat
Eensch. Als Nintendo Mario, Kirby spellen links laat liggen, Zelda afmaakt & uitbrengt en dan serieuze spellen maakt is dat beter voor hun imago.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:04 schreef chibibo het volgende:
[..]
Mensen moeten ophouden met spellen te beoordelen op hun uiterlijk en kijken naar de gameplay.
PROESTquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:19 schreef Roi het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Filmpje (4.8mb)
Link zit weer gebakken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 07:33 schreef Chocobo het volgende:
Cool die Zelda standhttp://www.jeux-france.co(...)a-sur-gamecube-.html
Hij grijpt haar bij de borstenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 09:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Link zit weer gebakken.
[[url=http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3024320050519_030054_4_small.jpg]afbeelding][/url]
Nieuwe consolequote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Zou Nintendo ook al bezig zijn met een nieuwe console ?
Ik verwacht wel iets leuks van het Mario voetbal spelquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:03 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://cube.ign.com/articles/616/616544p1.html = Super Mario Striker Hands On
X-Box komt met iets nieuws.quote:
Volgens mij zijn ze net begonnen, ze weten iig dat ze hem klein willen maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ah, het was gene grapjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
X-Box komt met iets nieuws.
Sony komt met iets nieuws.
ZOu Nintendo ook met iets nieuws komen ? ( gewoon een vraag )
Dance Dance Revolution Mario Mix GCN Konami Studios Nintendo 2005-12-31quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze net begonnen, ze weten iig dat ze hem klein willen maken.
Waarschijnlijk komt volgende maand ook eindelijk een gamecube naast mijn tv te staan.
Noem eens wat must-haves.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ga weg Roy.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dance Dance Revolution Mario Mix GCN Konami Studios Nintendo 2005-12-31
Mario Baseball GCN Namco Nintendo 2005-12-31
Mario Golf: Toadstool Tour GCN Camelot Software Planning Nintendo 8.0 2003-07-28
Mario Kart: Double Dash!! GCN Nintendo Nintendo 7.9 2003-11-18
Mario Kart: Double Dash!! Bonus Disc GCN Nintendo Nintendo 2003-10-30
Mario Party 4 GCN Hudson Soft Nintendo 6.9 2002-10-21
Mario Party 5 GCN Hudson Soft Nintendo 7.9 2003-11-07
Mario Party 6 GCN Hudson Soft Nintendo 7.0 2004-12-06
Mario Party 7 GCN Hudson Soft Nintendo 2005-12-31
Mario Power Tennis GCN Camelot Software Planning Nintendo 8.5 2004-11-08
Marionette GCN Nintendo Nintendo
NBA Street V3 GCN EA Canada EA Sports 9.4 2005-02-08
Paper Mario: The Thousand-Year Door GCN Intelligent Systems Nintendo 9.1 2004-10-11
Super Mario 128 GCN Nintendo Nintendo 2005-12-31
Super Mario Strikers GCN Nintendo Nintendo 2005-12-31
Super Mario Sunshine GCN Nintendo Nintendo 9.4 2002-08-26
Nou goed, een serieus lijstje met mijn topgames:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:09 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga weg Roy.
Overigens krijg ik mario kart en mario sunshine er waarschijnlijk bij.
ik vind hem mooier dan de PS 3 en X-box 360quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, het was gene grapje
Lees dit maar door: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=4485&page=3
Dit is de Nintendo Revolution:
[afbeelding]
RE4, ToS en PM2 lijken me wel wat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou goed, een serieus lijstje met mijn topgames:
Fzero
PoP: SoT
BG&E
PM2: 1000 year door
Maior Party 6
Mario Kart
ToS
RE4
DK:JB
ED
Monkey Ball
Luigi
Zelda
Welke 3 daarvan zijn nou je absolute toppers?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fzero
PoP: SoT
BG&E
PM2: 1000 year door
Maior Party 6
Mario Kart
ToS
RE4
DK:JB
ED
Monkey Ball
Luigi
Zelda
En vergeet de Metroid Prime spellen vooral niet. Als je tenminste een wat serieuzere gamer bent dan Roy.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[knip]
Ligt een beetje aan wat je wiltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:17 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Welke 3 daarvan zijn nou je absolute toppers?![]()
ik niet, hij lijkt op de ps2. niet echt nintendo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik vind hem mooier dan de PS 3 en X-box 360
Mag ik zo vrij zijn mezelf te quoten danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat je wilt
Ze zijn allemaal de moeite waard, je moet alleen even kijken wat je zelf wilt.
En speknek: Bedankt
quote:Ik hou van adventure games, heel erg. Shooters vind ik erg leuk; alleen niet te veel, ik heb er al 1 van, dus als ik zin heb om te schieten kan ik me daar al op uitleven.
En racegames vind ik ook tof, ik zit er aan te denken om NeedforSpeed Underground te kopen, die's nu lekker goedkoop.
RPG's vind ik niet zo veel aan.
Je zal er maar dood in gevonden worden, terwijl je de controller nog stevig in je knuistjes hebtquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 06:46 schreef Oksel het volgende:
Lexie... leef je nog!
Revolution.. erg, erg geil. Eindelijk online... eindelijk draadloze controllers standaard..
Natuurlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 06:46 schreef Oksel het volgende:
Lexie... leef je nog!
Zelda ziet er weer lekker uit.. erg veel herkenbare dingen..
Revolution.. erg, erg geil. Eindelijk online... eindelijk draadloze controllers standaard..
En jezus, al die sportspellen van Mario.. treugig! Uitmelkerij!
Ik heb hem ook nog liggen, gaan we hem simultaan gamen?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Strolie75 het volgende:
Is deze leuk? Net gewonnen op eBay.
[afbeelding]
Hij schijnt erg goed te zijn. Ik ga wel gamen als hij binnen is, zal nog wel een weekje duren hij moet vanuit de VS worden opgestuurd. Ik las dat de DC-versie redelijk frustrerend was door de grote hoeveelheid random battles, maar dat hebben ze bij de GC-versie gelukkig omlaag geschroefd.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb hem ook nog liggen, gaan we hem simultaan gamen?Cho heeft hem volgens mij ook...
Is dat een ja?quote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij schijnt erg goed te zijn. Ik ga wel gamen als hij binnen is, zal nog wel een weekje duren hij moet vanuit de VS worden opgestuurd. Ik las dat de DC-versie redelijk frustrerend was door de grote hoeveelheid random battles, maar dat hebben ze bij de GC-versie gelukkig omlaag geschroefd.
Als je nog even een weekje kunt wachten, dan is het ja!quote:Op zondag 22 mei 2005 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is dat een ja?
Prima, ik ben deze week mijn Xbox backlog aan het wegwerken. Heb Second Sight en Sudeki al gedaan. Beide een uur gespeeld en kut bevondenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je nog even een weekje kunt wachten, dan is het ja!Simultaan gamen
Nooit mijn posts gelezen Gijs.... heb hem je al 4x aangeraadquote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Jawel Gijs.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
Nooit mijn posts gelezen Gijs.... heb hem je al 4x aangeraad
Was eigenlijk een grapjequote:
Is een van mijn favo RPG'squote:Op zondag 22 mei 2005 10:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jawel Gijs.Zeker onbewust blijven hangen.
Heb je hem al gespeeld dan?
Komt door dat dorp waar hij woont he, tast zijn geheugen aanquote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Komt door dat dorp waar hij woont he, tast zijn geheugen aan
Gijs....er zitten piraten in het spel! Dan kan het gewoon niet slecht zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 10:40 schreef Chocobo het volgende:
Is een van mijn favo RPG'sKiddier dan de meeste RPG's maar vol hartstocht en een erg cool verhaal !! ToS is ook kiddie maar SoA is naar mijn mening velen malen beter..... op bijna elk gebied.
Het hele spel gaat over luchtpiraten... op den duur kan je piraten recruiteren en de wereld verkennen.... erg cool. Zelfs een eiland kiezen en een basis bouwen. Moet je wel genoeg personeel hebbenquote:Op zondag 22 mei 2005 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....er zitten piraten in het spel! Dan kan het gewoon niet slecht zijn
Zolang er piraten of apen in een spel zitten ben ik gelukkig.
Secret of Monkey Island is dan ook mijn all-time favorite.
Edge had er laatst een lovend stukje over.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:51 schreef Chocobo het volgende:
Het hele spel gaat over luchtpiraten... op den duur kan je piraten recruiteren en de wereld verkennen.... erg cool. Zelfs een eiland kiezen en een basis bouwen. Moet je wel genoeg personeel hebbenLuchtbattles zijn erg gaaf... cool verhaal en een coole battle engine. Verhaal is wat volwassener dan de graphics doen blijken. Vergis je niet... toppertje
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Edge had er laatst een lovend stukje over.Heb je hem op de DC of op de GC gegamed?
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2005 10:38 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb Skies namelijk ook gekocht via Ebay om hem nog eens mee te maken. Spel is oud... vergis je niet maar het heeft een sfeer en ziel om op te eten.... erg coolDC versie gegamed.... geweldig... nu de Cube versie nog gamen met heel veel extra's.... nieuwe levels, characters, gameplay tweaks etc. etc.
Gijsjes-topic post.quote:
DIt lijkt mij wel een leuk spelquote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Het is nogal verwarrendquote:
for your info, ik heb niks gebodenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:55 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Het is nogal verwarrendIk ga toch maar 's proberen om wat te versturen. Dat heb ik nog nooit gedaan, dus dat wil ik graag onder rembours doen.
Ik weet nog niet helemaal hoe dat werkt, dus dat wordt leuk nog
Als je aanbod nog geld zal ik 's kijken voor een topic vanavond/morgen.![]()
Is idd een erg goed spel, zowel op de Gamecube als op de Dreamcastquote:Op zondag 22 mei 2005 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Edge had er laatst een lovend stukje over.Heb je hem op de DC of op de GC gegamed?
Staan er zat op eBay.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
Is idd een erg goed spel, zowel op de Gamecube als op de Dreamcast. Zeker een aanrader voor iedereen die van Rpg's houdt ! Alleen wel moeilijk te vinden
.
hmm, ik heb dat spel maar een uurtje gespeeld ofzo.. volgens mij ben ik nog niet eens aan vliegen toegekomen.. misschien toch eens doenquote:Op zondag 22 mei 2005 10:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het hele spel gaat over luchtpiraten... op den duur kan je piraten recruiteren en de wereld verkennen.... erg cool. Zelfs een eiland kiezen en een basis bouwen. Moet je wel genoeg personeel hebbenLuchtbattles zijn erg gaaf... cool verhaal en een coole battle engine. Verhaal is wat volwassener dan de graphics doen blijken. Vergis je niet... toppertje
Ziet er leuk uit maar ik denk dat het gaan zuigen.... filmgames zuigen sowieso,... met uitzondering van Riddickquote:Op maandag 23 mei 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
King Kong voor Gamecube
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Fuck wat ziet dat er goed uit. ( wat heeft het met King Kong zelf te maken?
).
De eerste 5 a 10 uur zijn sowieso inkom omgevingenquote:Op zondag 22 mei 2005 23:39 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
hmm, ik heb dat spel maar een uurtje gespeeld ofzo.. volgens mij ben ik nog niet eens aan vliegen toegekomen.. misschien toch eens doen![]()
Goed werk van Michel Ancelquote:Op maandag 23 mei 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
King Kong voor Gamecube
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
).
Ziet er wel mooi uitquote:Op maandag 23 mei 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
King Kong voor Gamecube
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
).
De NES, SNES en N64zijn natuurlijk wel al veel langer op de markt...quote:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de software verkopen. Daar verdienen ze het meeste geld mee.quote:
Ik verwacht dat de hardware verkopen wel een indicatie zijn voor de software verkoop, en dat deze dus een gelijksoortige daling laat zien.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de software verkopen. Daar verdienen ze het meeste geld mee.
Gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:44 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, net ff een flinke lange enquete gemaakt op nintendo.nl, moeten jullie ook doen!
Inderdaad. Meer goodiesquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:06 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ha, en de sterrencatalogus afkraken, want daar zitten toch flutdingen bij. Ik wil echte collector's items!![]()
My thoughts exactlyquote:
Ik wil retro consoles en games in de catalogus, en dat forum zuigt, het heeft oude software en er zitten kinderenquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GedaanGoeie vragen tussen, heb overal zeer kritisch geantwoord (vind de site namelijk matig) en ik hoop dat ze er een hoop mee gaan doen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:31 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Heerlijke lange RPGquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:43 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
![]()
ik moet alleen nog tijd vinden om verder te gaan en hem uit te spelen want dat spel duurt zo lang
Ik wou dat ik dat kon zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk naar de stad eens 2 nieuwe gamecube spellen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |